Kaitsevägi otsib oksjonil vanadele autodele uusi omanikke
Moderaator: Moderators
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 377
- Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
- Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis
Korrigeerin: Võtku keegi teine netioksjoni korraldaja selle Haamer oksjoni keskkonna asemel, Plusmerk vahetas ka selle Haamer keskkonna välja, kuna jamasid oli palju ja nüüd järgmine Eesti Kaitsevägi kes oma oksjoneid solgib.
Mulle jäi Plusmergi juures üks hää asi silma, et saab näha oksjoni kulgu ka, aga romu.ee - ma ei ole küll jupp aega jälginud, käis mingi mõtetu pakkumine netis, peale mida suva ajal keski tont helistas kõigile pakkujatele ja küsis kas pakute juurde. Ja kui keski loobus siis järgmisele alla poole et soovite või, (ise sain ühe tikitreila omanikuks sedasi kuna 3eesmist loobusid, kuigi tunne oli et need krdi ise ajavad hinnna ülesse:-). Kaitseväe omad võiks samamoodi teha nagu romu.ee, siis oleks Haameril mõtet, suuliselt üle helistada kõik pakkujad ja veenduda et keegi tünga ei saanud ja ei teinud ja et reaalne huvileine saab nänni eendale.
Mulle jäi Plusmergi juures üks hää asi silma, et saab näha oksjoni kulgu ka, aga romu.ee - ma ei ole küll jupp aega jälginud, käis mingi mõtetu pakkumine netis, peale mida suva ajal keski tont helistas kõigile pakkujatele ja küsis kas pakute juurde. Ja kui keski loobus siis järgmisele alla poole et soovite või, (ise sain ühe tikitreila omanikuks sedasi kuna 3eesmist loobusid, kuigi tunne oli et need krdi ise ajavad hinnna ülesse:-). Kaitseväe omad võiks samamoodi teha nagu romu.ee, siis oleks Haameril mõtet, suuliselt üle helistada kõik pakkujad ja veenduda et keegi tünga ei saanud ja ei teinud ja et reaalne huvileine saab nänni eendale.
Viimati muutis krunnn, T Veebr 10, 2009 4:57 pm, muudetud 1 kord kokku.
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Hetke kõva ei püsi kaua!
Suht segane tekst üldiselt.krunnn kirjutas:Krt võtku keegi teine selle haameri asemel, plussmerk vahetas ka selle haameri välja, kuna jamasid oli palju ja nüüd järgmine EKV kes oma oksjoneid solgib.
Mulle jäi plusmergi juures üks hää asi silma, et saab näha oksjoni kulgu ka, aga romus. ma ei ole küll jupp aega jälginud, käis mingi mõtetu pakkumine netis, peale mida suva ajal keski tont helistas kõigile pakkujatele ja küsis kas pakute juurde. Ja kui keski loobus siis järgmisele alla poole et soovite või, (ise sain ühe tikitreila omanikuks sedasi kuna 3eesmist loobusid, kuigi tunne oli et need krdi ise ajavad hinnna ülesse:-). Kaitseväe omad võiks samamoodi teha, siis oleks haameril mõtet, suuliselt üle helistada kõik pakkujad ja veenduda et keegi tünga ei saanud ja ei teinud ja et reaalne huvileine saab nänni eendale.
Aga sellist idiootset süsteemi nagu romu.ee -s küll ei sooviks. Ei ole ju normaalne, et 2 sõpra blufivad hinna üles ja üks loobub oma pakkumistest, mispeale esimesena pakkunud sõber alghinnaga auto kätte saab.
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Mis juhtus? Idanaabri rünnak?svenson kirjutas:3. Jah!Valge Hiir kirjutas: 3. Kas oksjoni korraldaja on valmis "meeletuks tulvaks" oksjoni lõpuhetkedel?
Seni on haamer.net olnud avariiliste autodele oksjoniks ja peamine müügisuund Eestist välja. (2008 aastal üle 2000 müüdud romu)
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Ei ole ma mingi oksjonikeskonnaga seotud. Lihtsalt sportlik huvi mis juhtus.K.Kotkas kirjutas:rott, sa oled kuidagi väga verine - sa mingi oktsionikeskonnaga seotud, et nii urised ? poistel vist seal miskit läks nihu, aga näe oktsion ilusti pikendatud..
K
Väideti ju väga veendunult, et sellist jama nagu osta.ee's oli esimene kord keskonna teenistuse masinatega neil ei juhtu.
Ja kaitseväe masinate oksjonite avanemisjärgsest äpardusest olla tehtud vajalikud järeldused.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
Ulme mis toimub. Näiteks Uazi hind on hetkel juba 11300kr. Ainus asi mis sellelt autolt kõlbab on raam. Ülejäänu kas pehme või puudulik. Inimesed, tulge mõistusele, ennem kui end vaeseks mängite! Mitte, et mul midagi selle vastu oleks, et kaitsevägi vaesel ajal vanaraua eest kullahinda saab, aga ..
Urmas
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Palun ära usu kõike, mida su silmad näevad. Elu on vahel täis üllatusi...Ercos kirjutas:Ulme mis toimub. Näiteks Uazi hind on hetkel juba 11300kr.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
EKJ hullud päevad
Uskumatu üritus. Kas on võimalik veel rämedamalt ämbrisse astuda nagu see nn "oksjon" oli. Saatsin ka korraldajatele st siis haamer.net ja logistikakeskuse esndajale rahulolematust väljendava noodi. Mnjaa ja millised kaunid vastused tulid. Nii peabki olema ju, et pakkuma ei pääse ala mees ära põe neid autosid tuleb ju veel ja vast järgmine kord sul õnnestub. Tase. Haamer net võiks rahumeeli jääda oma romude müügi juurde ja kaitseväele soovitaks leida vähe tõsisem väljund.
Ja mis kõige sitem kogu loos, ei saanudki endahoovi peale ühtegi kaunist autot Proovigem järgmine kord taas ilma jääda.
Samas otsin haamer.net töötajat kes järgmine oksjon mulle mõne saani odava hinna eest kinni paneb. Olen nõus selle eest maksma
Ja mis kõige sitem kogu loos, ei saanudki endahoovi peale ühtegi kaunist autot Proovigem järgmine kord taas ilma jääda.
Samas otsin haamer.net töötajat kes järgmine oksjon mulle mõne saani odava hinna eest kinni paneb. Olen nõus selle eest maksma
Tere!
Mina olen see tüüp kes tegelikult ämbreid kolistas ja kuna maastikuautode harrastajad on ilmselt selle oksjoni põhiline sihtgrupp, siis arvan et võlgnen väikese seletuse.
Tegelikult ei juhtunud oksjoniga mitte midagi müstilist, ei olnud rünnakuid ega muid anomaaliaid. Kõik probleemid said alguse sellest, et ma ei osanud uneski näha sellist huviliste tulva - kui pakkujate-osalejate arv oli arvestuste kohane, siis võrreldes avariiliste autode oksjonitega oli kümneid kordi rohkem lihtsalt jälgijaid. Loomulikult on see iga veebilehe jaoks pigem õnnistus kui õnnetus, sest huvilistest on suhteliselt kerge teha kliente, aga tehnoloogiliselt on tegemist üpris suure väljakutsega ning kahenädalane ettevalmistusaeg pärast seda Delfi uudist jäi retrospektiivis siiski napiks. Kõik tehtud muudatused olid põhimõtteliselt õiges suunas, aga mõned pisivead suutsid kogu rõõmu ära nullida.
Muidugi tekib täiesti õigustatud küsimus, et miks selline kobakäpp üldse lasti nii tähtsa projekti kallale , aga selle jaoks mul ei ole head vastust, siin ma olen ja seda ma teen, nii hästi kui vähegi suudan. Iga ebaõnnestumise põhjuseid analüüsides on tarkust kapaga juurde tulnud, suure koormusega veebilehtede loomine on õnnetuseks ka üpris selline ala kus mingeid raamatuid uurides või väikeses mastaabis katsetusi tehes ei saa peaaegu midagi kasulikku teada.
Igatahes mingist tahtlikust kokkumängust või susserdamisest on asi kaugel ning keegi ei kannata ebaõnnestumise all rohkem kui meie väike meeskond - piltlikult on meie nimed asjale alla kirjutatud ja kui ostja meelepaha on üpriski mööduv nähtus, siis tegijale jääb kobakäpa maine kauaks külge. Seega võin kinnitada, et oksjoni sujuva toimimise nimel ühtki pingutust ja kulutust ei säästeta.
Tänase oksjoni tulemuste kohta tuleb ametlik info homme, soovitan kõigil see ära oodata ja vastavalt edasi tegutseda. Kuigi see võib kõlada küünilisena, siis neid masinaid on tõesti palju ja jätkub kindlasti kõigile.
Ja kuna ma olen alati olnud seda usku et profi tunnuseks ei ole mitte eksimatus, vaid võime igas asjas ainult üks kord eksida, siis ma luban lõpetuseks et järgmine kord jäävad tegemata kõik need vead, mis selle käesoleva olukorrani on viinud
Edu ja külma närvi kõigile,
Jesper Saron
Mina olen see tüüp kes tegelikult ämbreid kolistas ja kuna maastikuautode harrastajad on ilmselt selle oksjoni põhiline sihtgrupp, siis arvan et võlgnen väikese seletuse.
Tegelikult ei juhtunud oksjoniga mitte midagi müstilist, ei olnud rünnakuid ega muid anomaaliaid. Kõik probleemid said alguse sellest, et ma ei osanud uneski näha sellist huviliste tulva - kui pakkujate-osalejate arv oli arvestuste kohane, siis võrreldes avariiliste autode oksjonitega oli kümneid kordi rohkem lihtsalt jälgijaid. Loomulikult on see iga veebilehe jaoks pigem õnnistus kui õnnetus, sest huvilistest on suhteliselt kerge teha kliente, aga tehnoloogiliselt on tegemist üpris suure väljakutsega ning kahenädalane ettevalmistusaeg pärast seda Delfi uudist jäi retrospektiivis siiski napiks. Kõik tehtud muudatused olid põhimõtteliselt õiges suunas, aga mõned pisivead suutsid kogu rõõmu ära nullida.
Muidugi tekib täiesti õigustatud küsimus, et miks selline kobakäpp üldse lasti nii tähtsa projekti kallale , aga selle jaoks mul ei ole head vastust, siin ma olen ja seda ma teen, nii hästi kui vähegi suudan. Iga ebaõnnestumise põhjuseid analüüsides on tarkust kapaga juurde tulnud, suure koormusega veebilehtede loomine on õnnetuseks ka üpris selline ala kus mingeid raamatuid uurides või väikeses mastaabis katsetusi tehes ei saa peaaegu midagi kasulikku teada.
Igatahes mingist tahtlikust kokkumängust või susserdamisest on asi kaugel ning keegi ei kannata ebaõnnestumise all rohkem kui meie väike meeskond - piltlikult on meie nimed asjale alla kirjutatud ja kui ostja meelepaha on üpriski mööduv nähtus, siis tegijale jääb kobakäpa maine kauaks külge. Seega võin kinnitada, et oksjoni sujuva toimimise nimel ühtki pingutust ja kulutust ei säästeta.
Tänase oksjoni tulemuste kohta tuleb ametlik info homme, soovitan kõigil see ära oodata ja vastavalt edasi tegutseda. Kuigi see võib kõlada küünilisena, siis neid masinaid on tõesti palju ja jätkub kindlasti kõigile.
Ja kuna ma olen alati olnud seda usku et profi tunnuseks ei ole mitte eksimatus, vaid võime igas asjas ainult üks kord eksida, siis ma luban lõpetuseks et järgmine kord jäävad tegemata kõik need vead, mis selle käesoleva olukorrani on viinud
Edu ja külma närvi kõigile,
Jesper Saron
Aus ülestunnistus kergendab karistustJesper kirjutas:Tere!
Mina olen see tüüp kes tegelikult ämbreid kolistas ja kuna maastikuautode harrastajad on ilmselt selle oksjoni põhiline sihtgrupp, siis arvan et võlgnen väikese seletuse.
Edu ja külma närvi kõigile,
Jesper Saron
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 377
- Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
- Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis
Läheb OT -ks , aga kuidagi kohe tuli see jutt meelde:
Istub gruziin seltsimajas. Joob teed, imeb piipu ja hakkab arutama:
"Selle veski seal, ehitasin mina. ÜKSINDA! Korjasin kivid põllult,
segasin segu ja ehitasin valmis. Kuid miks, miks mitte keegi ei kutsu
mind Abdulai-veskiehitaja?"
Rüüpab lonksu, arutab edasi:
"Selle viljapuuaia seal, mis praegu annab kõige suurema saagi külas,
istutasin mina. ÜKSINDA! Nüüd kõik rõõmustavad, korjavad vilju, kuid
mitte keegi ei kutsu mind Abdulai-aednik."
Rüüpab jällegi lonksu, ning vahutab edasi:
"Selle silla seal, ehitasin samuti mina! ÜKSINDA! Langetasin puud,
koorisin ja tegin silla valmis. Nüüd käivad seda mööda inimesed,
sõidavad autod, kuid miks mitte keegi ei nimeta mind Abdulai-sillaehitaja?"
Võtab veel lonksu, ning mõtleb kuuldavalt:
"Mnjaa.... kuid piisas mul korra lambale..."
Kui ei ole sobilik kustutage ää.
Istub gruziin seltsimajas. Joob teed, imeb piipu ja hakkab arutama:
"Selle veski seal, ehitasin mina. ÜKSINDA! Korjasin kivid põllult,
segasin segu ja ehitasin valmis. Kuid miks, miks mitte keegi ei kutsu
mind Abdulai-veskiehitaja?"
Rüüpab lonksu, arutab edasi:
"Selle viljapuuaia seal, mis praegu annab kõige suurema saagi külas,
istutasin mina. ÜKSINDA! Nüüd kõik rõõmustavad, korjavad vilju, kuid
mitte keegi ei kutsu mind Abdulai-aednik."
Rüüpab jällegi lonksu, ning vahutab edasi:
"Selle silla seal, ehitasin samuti mina! ÜKSINDA! Langetasin puud,
koorisin ja tegin silla valmis. Nüüd käivad seda mööda inimesed,
sõidavad autod, kuid miks mitte keegi ei nimeta mind Abdulai-sillaehitaja?"
Võtab veel lonksu, ning mõtleb kuuldavalt:
"Mnjaa.... kuid piisas mul korra lambale..."
Kui ei ole sobilik kustutage ää.
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Hetke kõva ei püsi kaua!
ENAMPAKKUMISE PROTSEDUURIREEGLID, MÜÜGITINGIMUSED JA KAEBUSTE ESITAMISE KORD:
7.3 Juhul kui tehnilistel põhjustel oksjoni dünaamiline osa ei tööta toimub oksjon uuesti 24 tunni pärast.
Ja 11.02.2009 kell 13:29 saadud meil:
Oksjon läheb edasi täna kell 14:30 kõik seni tehtud pakkumised kehtivad ja saab teha ka uusi eelpakkumisi.
Juhul kui te ei saa täna kell 14:30 oksjoni lõppvoorus osaleda, andke sellest palun teada
Kindlasti mul ei saanud lõuna läbi ja ootasin kogu aja arvuti juures, millal teatatakse, et uus oksjon tuleb KOHE
____________________
Legacy pole maastur
7.3 Juhul kui tehnilistel põhjustel oksjoni dünaamiline osa ei tööta toimub oksjon uuesti 24 tunni pärast.
Ja 11.02.2009 kell 13:29 saadud meil:
Oksjon läheb edasi täna kell 14:30 kõik seni tehtud pakkumised kehtivad ja saab teha ka uusi eelpakkumisi.
Juhul kui te ei saa täna kell 14:30 oksjoni lõppvoorus osaleda, andke sellest palun teada
Kindlasti mul ei saanud lõuna läbi ja ootasin kogu aja arvuti juures, millal teatatakse, et uus oksjon tuleb KOHE
____________________
Legacy pole maastur
Tagantjärgi vahutamisest pole küll palju kasu, kuid samad emotsioonid valdasid meie pisikest pettunud meeskonda. See on muidugi tore, et keegi oma vigadest õpib jne...aga edaspidi õpite ilmselt väiksema arvu kasutajate peal.metsavaht kirjutas: Kindlasti mul ei saanud lõuna läbi ja ootasin kogu aja arvuti juures, millal teatatakse, et uus oksjon tuleb KOHE
Edu
Virgo
Mudas alates 2003.
Saan aru, et erinevalt teistest pakkujatest on haamer neti poliitika see, et kõik on suur riigisaladus - kes pakub, mis on pakkumiste täielik ajalugu ja loomulikult tehniline seisukord. On see väga delikaatne informatsioon, mis hinnaga autod lõpuks läksid?
Idee Eesti maasturiharrastajatest sihtgrupp teha pole muidugi paha. Miks ei võiks multimiljardise eelarvega kaitsevägi valida välja N arvu sobilikke isendeid ja neid kokkulepitud tingimuste korras panna enampakkumisele ainult 4x4 meestele. Mine tea millal võib tulla aeg, mil neid samu mehi ja nende sõiduriistu on sel samal institutsioonil vaja. On Euroopas riike kus pääsed maasturimaksust, kui lubad sõja olukorras oma sõiduvahenit riigi kaitsel kasutada. Kusagil musta mandri riigis, lapssõdureid vedav Unimog kohe kindlasti Eesti riiki ei parenda.
Isegi kui sõjaväel pole meie kolle vaja, oleks selline vastutulek meeldiv šest, et riik on ka veidi oma kodanikele, mitte ainult riigile endale. Kas on minust väga naiivne uskuda, et kõrvuni mudane offrõuder on ka kodanik?
Urmas
Andestage mulle selline skeptism, aga sügavalt kahtlen selles.. Kui üks autogi sihtgrupini jõudis või isegi siia riiki jäi on hästi. Suure tõenäosusega taob mõni poolakas neid juba treilale, et kusagile kolmandasse maailma shippida.Jesper kirjutas:..kuna maastikuautode harrastajad on ilmselt selle oksjoni põhiline sihtgrupp..
Idee Eesti maasturiharrastajatest sihtgrupp teha pole muidugi paha. Miks ei võiks multimiljardise eelarvega kaitsevägi valida välja N arvu sobilikke isendeid ja neid kokkulepitud tingimuste korras panna enampakkumisele ainult 4x4 meestele. Mine tea millal võib tulla aeg, mil neid samu mehi ja nende sõiduriistu on sel samal institutsioonil vaja. On Euroopas riike kus pääsed maasturimaksust, kui lubad sõja olukorras oma sõiduvahenit riigi kaitsel kasutada. Kusagil musta mandri riigis, lapssõdureid vedav Unimog kohe kindlasti Eesti riiki ei parenda.
Isegi kui sõjaväel pole meie kolle vaja, oleks selline vastutulek meeldiv šest, et riik on ka veidi oma kodanikele, mitte ainult riigile endale. Kas on minust väga naiivne uskuda, et kõrvuni mudane offrõuder on ka kodanik?
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com