Kaitseministeerium müüb
Moderaator: Moderators
Vist hakati kartma, et ostja sellega purjus peaga panka või toompeale sõidab?Landy kirjutas:http://www.osta.ee/4699555
Oksjon tühistatud Kaitseväe Logistikakeskus ülema käskkirjaga nr. 0-2/641.
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
Vähemalt üks tuli Sai täna seal platsil käidud ja kahjuks pidi tõdema, et autod, mis seal olid, on osa oma juppe ära kaotanud. Pooltel autodel olid läinud rehvipumpamise kraanid, need mis ratta ventiili juures on, ning nipet-näpet veel.Alguses olid need olemas,kuid kuna reklaam oli võimas nende müügi suhtes, siis käis sealt megalt rahvast läbi ja kõiki ei suudeta ju kontrollida. Platsi ei süüdistaks, saan nendest aru ja jõuame kokkuleppele, kuid kellelgi ikka peavad ju näpud sügelema, ei suudeta ainult vaadata.
- carpets
- Rock Crawler
- Postitusi: 831
- Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
- Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe
See ju suht väike viga,peamine et masin ikka liigub.
http://www.facebook.com/pages/Kuusalu-4 ... 61?fref=ts
Pets 53916966
Pets 53916966
Üks masin jõudis kenasti oma jala peal saarele (poeg ostis).
Kohapeal hakkas tilkuma radikas. Avastasime ka, et vints on puru. Noorsõdurid on tahtnud vintsi kenasti kokku kerida (vintsi konks auto vedamise konksu taga). Vintsi väljalülitamisega on aga hiljaks jäädud. Tross oli tõmmanud teiste trossi keerdude vahele ja kardaan jookseb tühja. Pole veel jõudnud lahti võtta, mis seal viga. Mis üldse vintsil sellisel puhul kõige enne katkeb?
Leisin veel ühe huvitava asja. Siduri hüdrosüsteemis on piduritule lüliti pandud. Siduri vajutamisel hakkab kontrolllamp põlema. Milleks selline asi hea om?
Kas kusagil on olemas ka 66 elktriskeemi? Olen leidnud lihtauto skeemi. Uuema täisvarustuses masina skeem teeks head.
Meil kõik rattakraanid olemas. Pumpamise süsteem toimib. Hirmus kaua aega võtab ainult. Vaatamas käies olid paljudel kraanid puudu. Need olid aga kusagil tavaliselt olemas (kabiini põrandal, küljekapis).
Meie masinal on ka puudu küünalde kaitsekaaned. Minu mäletamist mööda olid need meie autol küljekastis. Muud asjad on küljekastis edasi (rummuvõti, õlikanister, meisel). Arvasin, et eksisime (oleks pidanud pilti tegema). Nüüd aga mõtlen juba, et ikkagi pihta pandud. Need on ju alumiiniumist. Kõige lihtsam lahtisi kaani metalliärisse viia.
Meie käes auto sõitnud 8,3% üldläbisõidust. See juba ise suur asi.
Kohapeal hakkas tilkuma radikas. Avastasime ka, et vints on puru. Noorsõdurid on tahtnud vintsi kenasti kokku kerida (vintsi konks auto vedamise konksu taga). Vintsi väljalülitamisega on aga hiljaks jäädud. Tross oli tõmmanud teiste trossi keerdude vahele ja kardaan jookseb tühja. Pole veel jõudnud lahti võtta, mis seal viga. Mis üldse vintsil sellisel puhul kõige enne katkeb?
Leisin veel ühe huvitava asja. Siduri hüdrosüsteemis on piduritule lüliti pandud. Siduri vajutamisel hakkab kontrolllamp põlema. Milleks selline asi hea om?
Kas kusagil on olemas ka 66 elktriskeemi? Olen leidnud lihtauto skeemi. Uuema täisvarustuses masina skeem teeks head.
Meil kõik rattakraanid olemas. Pumpamise süsteem toimib. Hirmus kaua aega võtab ainult. Vaatamas käies olid paljudel kraanid puudu. Need olid aga kusagil tavaliselt olemas (kabiini põrandal, küljekapis).
Meie masinal on ka puudu küünalde kaitsekaaned. Minu mäletamist mööda olid need meie autol küljekastis. Muud asjad on küljekastis edasi (rummuvõti, õlikanister, meisel). Arvasin, et eksisime (oleks pidanud pilti tegema). Nüüd aga mõtlen juba, et ikkagi pihta pandud. Need on ju alumiiniumist. Kõige lihtsam lahtisi kaani metalliärisse viia.
Meie käes auto sõitnud 8,3% üldläbisõidust. See juba ise suur asi.
Kas tagumist allasõidutõket ka arkis nõuti?Saue arkis üks seltsimees kargab jalalt-jalale ja nõuab seda, nagu oleks see ta hingeõnnistus. Samas Teh.tingimused lubavad selle ära jätta kui see raskendab sõiduki kasutamist või muudab selle võimatuks. Ei raatsi küll seda atra sinna ehitama hakata.Motamees kirjutas:Tänan kõiki kirjutajaid ja kaasamõtlejaid. Tänasest vähemalt üks endine EKJ 66 maanteelegaalne. Rõõmu kui palju. Enne seda sai tehtud autole TH2 ja pisiremonte. Isegi vintsi saime korda.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Nissani meh. vintsil oli kardaan vintsist väljuva võlliga fikseeritud tihvtiga ja see oligi esimeseks purunevaks asjaks, et muud ära ei lõhuks. 66-e vintsiga tuttav pole, aga ehk on sellelgi midagi sellist. Sel juhul on vintsi remontimiseks vaja panna uus tihvt ja asi korras.Motamees kirjutas:Mis üldse vintsil sellisel puhul kõige enne katkeb?
andres
ÜV onudega suhtlemisel tasub seadused omale selgeks teha ja kui sul õigus siis nendega LÕPUNI välja minna.
Omal "elulõpuni" kogemus kui M***D ja ennast täis nad võivad olla. isegi siis kui sul on ÕIGUS ja ka siis kui seaduse neile välja prindid ei usu nad seda, vaid helistvad sõbrale ja küsivad, et mis case on.
need uskumatud juhtumised mul 2 nädalat tagasi ,kui oma uaziku kärule tahtisn ÜV teha. Küsimus siis täpsemalt nr tules mida nii vanal kärul EI PEA olema. Seda siis just Keila ja Saue ÜV punktidega.
Keila oma oli SUPER M, saue oma sai peale asjast aru, aga ei lasknud läbi kuna ta JÄRSKU ei suutnud leida ja identida VIN nr.
Kuid see oleks juba omaette teema ja paras "ajee nalja ka vol3" alla toppida.
Kui keegi Keila rõõmukaubamaja juures olevasse ARK'i ÜV tegema läheb ja teda kottima hakkatakse, siis kysigu selle vanema härra käest, et kas kann JÄLLE sügeleb VÄÄÄÄÄ. Vaataku siis ka mis nägu vend teeb
Best
Tony
Omal "elulõpuni" kogemus kui M***D ja ennast täis nad võivad olla. isegi siis kui sul on ÕIGUS ja ka siis kui seaduse neile välja prindid ei usu nad seda, vaid helistvad sõbrale ja küsivad, et mis case on.
need uskumatud juhtumised mul 2 nädalat tagasi ,kui oma uaziku kärule tahtisn ÜV teha. Küsimus siis täpsemalt nr tules mida nii vanal kärul EI PEA olema. Seda siis just Keila ja Saue ÜV punktidega.
Keila oma oli SUPER M, saue oma sai peale asjast aru, aga ei lasknud läbi kuna ta JÄRSKU ei suutnud leida ja identida VIN nr.
Kuid see oleks juba omaette teema ja paras "ajee nalja ka vol3" alla toppida.
Kui keegi Keila rõõmukaubamaja juures olevasse ARK'i ÜV tegema läheb ja teda kottima hakkatakse, siis kysigu selle vanema härra käest, et kas kann JÄLLE sügeleb VÄÄÄÄÄ. Vaataku siis ka mis nägu vend teeb
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Müügipunktis valmistasime auto sõiduks ette. Sealt tundus nagu lähim ARK olema Maardu. Sinna siis ilma "numbri ja ämbrita" sõitu alustasimegi.Külahull kirjutas: Kas tagumist allasõidutõket ka arkis nõuti?Saue arkis üks seltsimees kargab jalalt-jalale ja nõuab seda, nagu oleks see ta hingeõnnistus. Samas Teh.tingimused lubavad selle ära jätta kui see raskendab sõiduki kasutamist või muudab selle võimatuks. Ei raatsi küll seda atra sinna ehitama hakata.
Maardus aga see Õnnistatud mees just seda asja nõudiski, millest hull mees külast räägib. Ja veelgi hullem. Meilt nõuti kogu ringi peale 55cm kõrgusele allasõidutõkkeid. Poiss tegi mõned telefonikõned (öeldi - mis auto ümberehitust te teha tahate. Kui tehas pole ette näinud, pole vaja - vist ARK tehnikaosakond) ja sõit Saue poole algas. Ikka veel polnud ämbrit, numbrist rääkimata.
Sauel läks kõik väga libedalt ja kiiresti.
Järgmisel päeval helistasin kohe äia vennale. Ka tema ostis sealt oksionilt auto. Tungivalt ei soovitanud tal Maardu minna ja kindlasti küsigu ameerika numbrit. Paar päeva hiljem aga selgus, et tema oli just Maardu punktis numbri saanud. Tal oli vaja ju autoga Narva poole minema hakata ja ei tihanud tema mette minna Saue punkti. Tema sõnul läks Maardu ARKis kõik väga libedalt. Poisile hiljem meenus, et meie autot kontrollinud ametnik pidavat paariks päevaks ära minema. Just ülejärgmisel päeval toimus minu laste ema onu auto vormistamine. Takkajärgitarkus - Maardus ei ole sitt ARK vaid seal on üks sitt ametnik, kes saatis ilma põhjuseta mingi "viirastuse" Tallinna ringteele.