Venemaa üritustega seonduv bürokraatia.

Arutelud 4WD ja 2WD reiside ideede ja planeerimise teemadel

Moderaator: Moderators

Vasta
margus61
Zootramm
Postitusi: 717
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Venemaa üritustega seonduv bürokraatia.

Postitus Postitas margus61 »

Koondaks siia nõuandeid ja kogemusi, kuidas võimalikult valutult Venemaa üritustele minna, Venemaal võimalikult väiksemate "jooksvate kuludega" toimetada ning terve naha ja puhaste paberitega tagasi saada. Tulevikus hea vaadata nii vanadel kui uutel, ei pea ju enda kogemustest õppima, kuigi see on kõige õpetlikum.

Paar korda on nagu käidud, aga ei tea, kas kõige optimaalsemalt. Ise seisan hetkel järgmiste küsimuste ees:
- kus viisa tehakse kiiresti ja mõistlikult;
- kas auto(de)le tasub Eestist või piirilt kindlustus võtta;
- kuidas kiiresti üle piiri saab (miski kiri kuskile);
- kui kriitiline see tollideklari täitmise täpsus on;
- miski elukoha registreerimine tuli kuskil toimetada;
- kuidas liigelda, et võimalikult vähe kalõmmi kasseeritaks;
- kuidas on mõistlik ümber Peterburi sõita.

Endale on meelde jäänud:
- väljaspool asulaid peavad lähituled põlema ja asulates ei pea;
- CB jaam pidi mingit litsentsi tahtma, üle piiri lasti, aga kui miilitsa nina ees jutustada, nabis kõrvale ja "müüs litsentsi kohapeal";
- CB jaamadel on Venemaal teised sagedused;
- virisemist oli, kui kaelani porise autoga ringi lasti linna vahel;
- trahvide ametlik maksmine käib panga kaudu ja enne minema ei pidavat lastama, kui pangas käidud. Seni pole asjad nii kaugele läinud ja alati on leidunud kohapealne valutum lahendus;
- miilitsaga tasub kaubelda ja tingida, ei tasu anda selget põhjust peatamiseks;
- rahvustunnus EST peab olema taga kõigel, millel rattad all ja registris.

Tänud ette asjalike näpunäidete eest.
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re: Venemaa üritustega seonduv bürokraatia.

Postitus Postitas al »

margus61 kirjutas: Paar korda on nagu käidud, aga ei tea, kas kõige optimaalsemalt. Ise seisan hetkel järgmiste küsimuste ees:
- miski elukoha registreerimine tuli kuskil toimetada;
- kuidas liigelda, et võimalikult vähe kalõmmi kasseeritaks;
- kuidas on mõistlik ümber Peterburi sõita.

Endale on meelde jäänud:
- väljaspool asulaid peavad lähituled põlema ja asulates ei pea;
- CB jaam pidi mingit litsentsi tahtma, üle piiri lasti, aga kui miilitsa nina ees jutustada, nabis kõrvale ja "müüs litsentsi kohapeal";
- CB jaamadel on Venemaal teised sagedused;
- virisemist oli, kui kaelani porise autoga ringi lasti linna vahel;
- trahvide ametlik maksmine käib panga kaudu ja enne minema ei pidavat lastama, kui pangas käidud. Seni pole asjad nii kaugele läinud ja alati on leidunud kohapealne valutum lahendus;
- miilitsaga tasub kaubelda ja tingida, ei tasu anda selget põhjust peatamiseks;
- rahvustunnus EST peab olema taga kõigel, millel rattad all ja registris.

Tänud ette asjalike näpunäidete eest.

Elukoha registreerimise blanketi saad piirilt, sinna korjad elupaigast/hotellist templeid. alla 3 päeva viibides pole oluline. Kuidas offroadis toimub, pole aimugi.
Et kalõmmi ei maksaks, liikle eeskirjade järgi (no ma tahaks näha, kaua Sa suudad;) ) 50-100 rbl ei ole nüüd väga palju.

Viimastel andmetel pole Peterburi ringtee siiani valmis (2004-5 olid ainult viaduktide postid maas), seega läbi linna. NB öösel kella 5-ni, on osad sillad avatud, st Sinu jaoks suletud.

Lähituled ei pea päeva ajal põlema (2005). Põlevad tuled annavad sinust märku, kui lähenevast "kalõmmi" objektist.

CB jaamale ei pea litsentsi olema, küll, aga kahtlustatakse, et just Sinu jaam on võimsusega üle 4w jms, ehk "saadame ekspertiisi ja ootame vastust". vt. 2. vastust. CB kanalid on ka venes samad, lihtsalt nii taksojuhid, kui muud üritused kasutavad neid laialt (ja võimsalt).

ametlikud trahvid käivad panga kaudu. maksmiseks on aega 15 päeva. oma asi, kas maksad. Hiljem piiril muideks kontrollitakse. NB pisirikkumise eest (asulas 60 asemel 90 ;) ) määrati ametlikult 50 rbl. panga teenustasu oli 25...
Miilitsaga tasub suhelda, kuid mitte vastu vaielda. üldiselt siuksed asjalikud inimesed vastu sattunud, üle 10 minuti pole peedistatud. püüe vene keelt rääkida, mis tahes tasemel, on alati kasuks.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

- miski elukoha registreerimine tuli kuskil toimetada;
Selle templi jagab sulle lahkelt yrituse organisaator
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

Lähituled ei pea päeva ajal põlema (2005). Põlevad tuled annavad sinust märku, kui lähenevast "kalõmmi" objektist.
Verivärsked muljed:
Trassil tänasel päeval kõigil tuled põlevad. Kalõmmi enam nii aktiivselt ei kasseerita, kui mingi otsese rikkumisega just hakkama ei saa ja "liigse" elektroonikaga nina all ei vehi. Liigse alla kuuluvad GPS ja naviseadmed, radaridetektorid, PDA-d ja autos töötavad läpparid jms. Samuti kuuluvad "halli" kategooriasse asjad ja seadmed, mida miilits enne näinud pole (näiteks allveepüss, akvalangistivarustus, paadimootor!, jms) Üldiselt on kasulik iga kahtlase asja kohta omada mingit paberit (asjanduse "passi", manuaali või kasutusjuhendit ja mingit ostutshekki, ei pea olema venekeelne, kuid paber on tähtis.
Ja püüdlik peab ka olema! Suhtumine määrab kõik ära, ärge unustage, et see taaruv kõnnak ja furachka kuklas tähendavad jumalat ja kuradit sajameetrisel lõigul kahe betoonbloki vahel.
Vasta

Mine “Reiside ideed ja planeerimised”