1. leht 1-st

Suzuki GV registreerimise kogemusest

Postitatud: T Sept 20, 2022 10:47 am
Postitas GV00
Sai hiljuti toodud Saksamaalt Suzuki Grand Vitara 2000.a, lahtise kerega. Auto Saksa registris, sh reg. tunnistusel märgitud, et sõidukile paigaldatud täiendav esikaitseraud (nn kängururaud). Lisaks paigaldatud küljerauad
ja laiemad rattad-rehvid (235). Autol kehtiv Saksa TÜV. Kaasas saksa sert. esiraua kohta.
Eesti registri tehnokontrollile ei sobinud rattad, esikaitseraud ja miski häda ka lahtise kerega. Vahetada tuli rattad, eemaldada esiraud ja registreeriti kategooriasse M1 - sõiduauto. Samas mitmed sarnased GV-d on kategoorias M1G.
Ainuke positiivne asjaolu, et kere märgiti lahtine - väidetavalt lahendati olukord mingisuguse tüübikinnituse variandi alusel.
Siit küsimus targematele ja kogenumatele - kui esialgne varustatus taastada autol, kas on esinenud probleeme nii Eesti TÜV teostamisel kui ka teel liigeldes.

Re: Suzuki GV registreerimise kogemusest

Postitatud: K Sept 21, 2022 12:16 pm
Postitas JAN007
Eks ametnikud erinevad, originaalis tal 215 laiad rehvid vist aga mina olen enda 3ukselisega juba aastaid ülevaatusel käinud nii 235 kui 245 laiuste rehvidega ja probleemi pole, 5 ukselisel ju 235 standard. Ega sul pole see kitsam ilma koopalaienditeta variant, siis ehk laiad rehvid olid koopast väljas? Raudade osas täpselt ei mäleta aga on nagu meelde jäänud, et ma enda 2001a autole veel võiksin ette panna aga mõni aasta uuematele enam ei tohtinud. G on ka minul passis puudu, nii ta Eestis müüdi omal ajal. Samas kunagi Nivat ostes palusin passi G kirjutada ja nii tehtigi.

Re: Suzuki GV registreerimise kogemusest

Postitatud: K Sept 21, 2022 9:50 pm
Postitas Landy
Esirudade teemal soovitan lugeda:
viewtopic.php?f=83&t=79931
viewtopic.php?f=22&t=74668

See, et EV Transpordiamet ei tunnista paraku TÜV serte pole uudis. See, mis paljudes EU riikides ( sh. Soomes ja Rootis) on legaalne ning kaetud TÜV sertigea, see transpordiametiot ei koti.

Re: Suzuki GV registreerimise kogemusest

Postitatud: R Sept 23, 2022 10:27 am
Postitas GV00
JAN007 kirjutas:
K Sept 21, 2022 12:16 pm
Eks ametnikud erinevad, originaalis tal 215 laiad rehvid vist aga mina olen enda 3ukselisega juba aastaid ülevaatusel käinud nii 235 kui 245 laiuste rehvidega ja probleemi pole, 5 ukselisel ju 235 standard. Ega sul pole see kitsam ilma koopalaienditeta variant, siis ehk laiad rehvid olid koopast väljas? Raudade osas täpselt ei mäleta aga on nagu meelde jäänud, et ma enda 2001a autole veel võiksin ette panna aga mõni aasta uuematele enam ei tohtinud. G on ka minul passis puudu, nii ta Eestis müüdi omal ajal. Samas kunagi Nivat ostes palusin passi G kirjutada ja nii tehtigi.
Masinal jah koopalaiendeid ei ole. Pisut ulatusid rehvid koopast välja. Kas see nüüd sedavõrd ohtlik viga - omaette küsimus. Aga eks tuleb meie ametnike ülipüüdlikkusega leppida.

Re: Suzuki GV registreerimise kogemusest

Postitatud: R Sept 23, 2022 4:38 pm
Postitas TiitR
GV00 kirjutas:
R Sept 23, 2022 10:27 am
JAN007 kirjutas:
K Sept 21, 2022 12:16 pm
Eks ametnikud erinevad, originaalis tal 215 laiad rehvid vist aga mina olen enda 3ukselisega juba aastaid ülevaatusel käinud nii 235 kui 245 laiuste rehvidega ja probleemi pole, 5 ukselisel ju 235 standard. Ega sul pole see kitsam ilma koopalaienditeta variant, siis ehk laiad rehvid olid koopast väljas? Raudade osas täpselt ei mäleta aga on nagu meelde jäänud, et ma enda 2001a autole veel võiksin ette panna aga mõni aasta uuematele enam ei tohtinud. G on ka minul passis puudu, nii ta Eestis müüdi omal ajal. Samas kunagi Nivat ostes palusin passi G kirjutada ja nii tehtigi.
Masinal jah koopalaiendeid ei ole. Pisut ulatusid rehvid koopast välja. Kas see nüüd sedavõrd ohtlik viga - omaette küsimus. Aga eks tuleb meie ametnike ülipüüdlikkusega leppida.
Kerge laiend tiibadele ja asi vast lahendatud. Rattad peavad jah olema nö. kaetud, mõõtudega enam väga muidu ei jonnita.