Karm, kui teedelagunemine teil terve talvise hooaja kestab. Ma siiski natuke kahtlen, et 20+ cm paksuses kihis püdelat kruusa siiski terve MS kasutamise käsu aja leiduks. Muul ajal pole ju isegi plaanitava seadusemuudatuse valguses vahet, millega liuelda. Ehk kogu küsimus MT klotsidega põristamise illegaalsuses langeb ära, kuniks teede lagunemine ei alga enne 1. märtsi.honkomees kirjutas:Oponeerin 2 punktis
1. Teedelagunemise aeg tähendab, et samal ajal on metsavahelistel lõikudel lumi ja/või veega kaetud jää. St et üheaegselt peaks rehv võimaldama läbida nö muda (vedelat kruusa) kui ka pidama jääl ning võimaldama sõitu asfaldil. (minu nt 58 km töölesõidu teest on ca 25 km head asfalti, 25 km mustkattega harvahooldatavat kõrvalmaanteed ja 8 km kruusateed ning 100 m vallateed, mida liidetud valdade ajal on hakatud väga harva lahti lükkama) Iga päev pidevalt kette paigaldama ja maha võtma hakata ei ole mõistlik.
2. Samas su poolt tsiteeritud lõigus rääkisin ka elanikest, kelle juurde viiv ca 2 km RMK tee on talvel peaaegu läbimatu, kui seal ei toimu parajasti metsa väljavedu.
...
Punkt 2 on siiski elanike suhtluse küsimus. KOV on kohustatud püsielanikele juurdepääsu tagama. Kohustus, mille täitmist neile ajuti tuleb meelde tuletada, paraku.
Aga tegelikult pole meil mõtet vaielda - mina ei poolda antud keeldu seaduses ja Sinu argumendid on mõistetavad (kuigi ei ole olulised kuigi suurele osale Eesti autokasutajatest).