Mnjah ja ma panin selle "vanade rehvide" arvele, seega ei pea isegi uuest peast.LR90 kirjutas:Mul olid sügisel alla pandud uued rehvid, arvasin ka, et M+S, aga hakkasin kohe naaste otsima.parakas kirjutas:
Oleneb väga ka kui vana rehv on. Kui on soliidses eas, peaaegu kulumiskindlaks plastikuks muutunud siis jää peal on üli libe... testitud. Samas sõita saab, ainuke mure ongi pidama saamine.
M+S is not enough e. lumehelbeke ja mäetipud tasa-tasa.
Moderaator: Moderators
Re: M+S is not enough!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: M+S is not enough!
Olneb suuresti siiski kasutusalast ja vajadusest autoga talvel liigelda.parakas kirjutas:Mnjah ja ma panin selle "vanade rehvide" arvele, seega ei pea isegi uuest peast.LR90 kirjutas:Mul olid sügisel alla pandud uued rehvid, arvasin ka, et M+S, aga hakkasin kohe naaste otsima.parakas kirjutas:
Oleneb väga ka kui vana rehv on. Kui on soliidses eas, peaaegu kulumiskindlaks plastikuks muutunud siis jää peal on üli libe... testitud. Samas sõita saab, ainuke mure ongi pidama saamine.
Minul oli vaid jahisõidud ja kiilakal lasin lihtsalt gaasi veits järele ja kõik sõidud sai tehtud ka mitmel talvel. Ja nagu öeldud, siis ongi tegu nö. 50/50 rehviga - et liigub natuke edasi nii poris, kui ka lumes, täiskiilakal on loomulikult libe, juba füüsika tuleb mängu.
Re: M+S is not enough!
Panin täna alla Cooper Discoverer AT3 4S (mitte segamini ajada tavalise AT3'ga millel puudb 3PMSF sümbol).
Eks siis hiljem jagan kogemusi. Seni olen sõitnud läbi kaks jooksu Discoverer M+S ja naelutatud. Kuna neid enam kusagilt saada ei ole (Euroopas üldisemalt ei müüa enam) ja aegajalt vaja nüüd ka Saksamaal käia, siis pidin midagi sellist võtma, et oleks seal riigis legaalne (dunlop grandtrek sj6 ei sobinud ei koormus- ega kiirusindeksi tõttu).
Näis kuidas siis pidamine saab olema, Põhja-Ameerika ja Kanada kodanike kogemusi lugedes erinevatest foorumitest sain teada, et pidi olema ok rehv nende oludes.
Üldiselt pidi olema kõige uuemate AT 3PMSF rehvidega nii, et jäävad alla preemium lamellile, aga odavama otsa lamellidest pidid paremad olema.
PS. BG KO2 pidi olema libe rehv selle AT3 4S'ga võrreldes.
Eks siis hiljem jagan kogemusi. Seni olen sõitnud läbi kaks jooksu Discoverer M+S ja naelutatud. Kuna neid enam kusagilt saada ei ole (Euroopas üldisemalt ei müüa enam) ja aegajalt vaja nüüd ka Saksamaal käia, siis pidin midagi sellist võtma, et oleks seal riigis legaalne (dunlop grandtrek sj6 ei sobinud ei koormus- ega kiirusindeksi tõttu).
Näis kuidas siis pidamine saab olema, Põhja-Ameerika ja Kanada kodanike kogemusi lugedes erinevatest foorumitest sain teada, et pidi olema ok rehv nende oludes.
Üldiselt pidi olema kõige uuemate AT 3PMSF rehvidega nii, et jäävad alla preemium lamellile, aga odavama otsa lamellidest pidid paremad olema.
PS. BG KO2 pidi olema libe rehv selle AT3 4S'ga võrreldes.
Re: M+S is not enough!
Ei ole talvel head,kohe mitte ei ole,suvel küll .Läbi sõidetud ühed ,enam ei osta.
olge marurahulikud!
Re: M+S is not enough!
Discoverer AT3 4S mudel tuli eelmine suvi välja, ühe talvega sõitsite läbi ?Uko kirjutas:Ei ole talvel head,kohe mitte ei ole,suvel küll .Läbi sõidetud ühed ,enam ei osta.
- DreamWalker
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 137
- Liitunud: L Mär 12, 2016 10:14 am
- Asukoht: Tartu
Re: M+S is not enough!
Jälg maha - jälgin huviga - ennast ka huvitab kuidast need n.ö 3mäetipu märgiga "põhjamaade versioon" meie tingimustes hakkama saab.kummist kirjutas:Panin täna alla Cooper Discoverer AT3 4S (mitte segamini ajada tavalise AT3'ga millel puudb 3PMSF sümbol).
Eks siis hiljem jagan kogemusi. Seni olen sõitnud läbi kaks jooksu Discoverer M+S ja naelutatud. Kuna neid enam kusagilt saada ei ole (Euroopas üldisemalt ei müüa enam) ja aegajalt vaja nüüd ka Saksamaal käia, siis pidin midagi sellist võtma, et oleks seal riigis legaalne (dunlop grandtrek sj6 ei sobinud ei koormus- ega kiirusindeksi tõttu).
Näis kuidas siis pidamine saab olema, Põhja-Ameerika ja Kanada kodanike kogemusi lugedes erinevatest foorumitest sain teada, et pidi olema ok rehv nende oludes.
Üldiselt pidi olema kõige uuemate AT 3PMSF rehvidega nii, et jäävad alla preemium lamellile, aga odavama otsa lamellidest pidid paremad olema.
PS. BG KO2 pidi olema libe rehv selle AT3 4S'ga võrreldes.
Kaalun antud rehve samuti aastaringseteks "et teeks kõik ära" aksepteeritaval tasemel. (50%linn, 35%maantee, 15% softoffroad)
Samuti huvitab kustkaudu antud mudelit/Coopereid Eestist normaalse hinna ja tarnega üldse saab?
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux / Volkswagen Taro - Heal lapsel mitu nime!
1990 Toyota Hilux / Volkswagen Taro - Heal lapsel mitu nime!
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: M+S is not enough!
Lamellrehv saab olla ÜHE aasta ringne: ostad sügisel ja järgmisel sügisel utiliseerid (näiteks müüd "vähekasutatud rehvina" maha, sest mustrit on veel tohhuijjaa). Sest suvekuum asfalt hävitab ära lamellide teravad tipud ja järgmised talved lähevad oluliselt libedamalt, kui esimene. Või uisutad ise, sest said soodsa diili ja "lamellrehv ei saagi pidada".DreamWalker kirjutas: ...
Jälg maha - jälgin huviga - ennast ka huvitab kuidast need n.ö 3mäetipu märgiga "põhjamaade versioon" meie tingimustes hakkama saab.
Kaalun antud rehve samuti aastaringseteks "et teeks kõik ära" aksepteeritaval tasemel. (50%linn, 35%maantee, 15% softoffroad)
...
Palju see normaalne hind ka oleks uuele 215/70R16 rehvile näituseks, kui netisolev on 91,19 € ebanormaalne? Esimene ettejuhtunu: https://www.rehviliider.ee/autorehv/coo ... r-a-t3-4s/
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: M+S is not enough!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: M+S is not enough!
Krt, juba saime need rehvimõõdud vabaks, kuid nüüd vaja ikka topelt rehvid soetada, MT rehviga k*pivad talvel tee peal läbi.Landy kirjutas:Paigas:
https://tarbija24.postimees.ee/6835147/ ... talverehve
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: M+S is not enough!
Õnneks on oelmas lumehelbekesega MT ja AtTrehve, juba uurisin. Tõis kõrgemas hinnklassi.TiitR kirjutas:Krt, juba saime need rehvimõõdud vabaks, kuid nüüd vaja ikka topelt rehvid soetada, MT rehviga k*pivad talvel tee peal läbi.Landy kirjutas:Paigas:
https://tarbija24.postimees.ee/6835147/ ... talverehve
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: M+S is not enough!
A kolm mäetipppu on ?Landy kirjutas:Õnneks on oelmas lumehelbekesega MT ja AtTrehve, juba uurisin. Tõis kõrgemas hinnklassi.TiitR kirjutas:Krt, juba saime need rehvimõõdud vabaks, kuid nüüd vaja ikka topelt rehvid soetada, MT rehviga k*pivad talvel tee peal läbi.Landy kirjutas:Paigas:
https://tarbija24.postimees.ee/6835147/ ... talverehve
Tegelt paned miskid naastud sisse ja savi, eks.
XC 70
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: M+S is not enough!
Kui paned naastud sisse, ei hakata uurima, kas M+S on või ei.puhvel kirjutas:A kolm mäetipppu on ?Landy kirjutas:Õnneks on oelmas lumehelbekesega MT ja AtTrehve, juba uurisin. Tõis kõrgemas hinnklassi.TiitR kirjutas: Krt, juba saime need rehvimõõdud vabaks, kuid nüüd vaja ikka topelt rehvid soetada, MT rehviga k*pivad talvel tee peal läbi.
Tegelt paned miskid naastud sisse ja savi, eks.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: M+S is not enough!
Ma olen seni kõik oma Cooperid Reifendirektist ostnud, sest hind parim ja müüvad värskeid rehve. Neljast rehvist alates transport tasuta.DreamWalker kirjutas:
Samuti huvitab kustkaudu antud mudelit/Coopereid Eestist normaalse hinna ja tarnega üldse saab?
Kohalike ärikatega ebameeldivad kogemused ja hind on kosmos.
265/70/R15 maksis 107.- (rehv tehtud 2019 juulis)
- DreamWalker
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 137
- Liitunud: L Mär 12, 2016 10:14 am
- Asukoht: Tartu
Re: M+S is not enough!
Mõistlik! - Tänudkummist kirjutas:Ma olen seni kõik oma Cooperid Reifendirektist ostnud, sest hind parim ja müüvad värskeid rehve. Neljast rehvist alates transport tasuta.DreamWalker kirjutas:
Samuti huvitab kustkaudu antud mudelit/Coopereid Eestist normaalse hinna ja tarnega üldse saab?
Kohalike ärikatega ebameeldivad kogemused ja hind on kosmos.
265/70/R15 maksis 107.- (rehv tehtud 2019 juulis)
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux / Volkswagen Taro - Heal lapsel mitu nime!
1990 Toyota Hilux / Volkswagen Taro - Heal lapsel mitu nime!
Re: M+S is not enough e. lumehelbeke ja mäetipud tasa-tasa.
Mingis mõttes on kõige hullem stsenaarium nüüd testitud. Seoses viimaste päevade ilmadega olen saanud täiskiilakat ja ka jääst täiesti siledat kruusateed. Väga hästi peab. Naabrimees samas suusatas oma neli aastat vanade lammelidega mu kõrval - mitte mingit pidamist ei olnud tema masinal. Nende lamellidega ta ei sõida aastaringselt vaid ainult talvel.
Erinevas lumes ma neid testinud ei ole, küll aga eelkäijaid (AT3 ilma 4S'-ta) ja pidamine oli väga hea.
Ilmselt on nendel rehvidel üks väga nõrk koht ja see saabki määravaks. Et kui ma nüüd kevadel need lattu seisma panen ja uuel hooajal alla panen, et kui palju selleks ajaks rehvid praegustest omadustest kaotanud on?
Eks raporteerin ka edaspidi kui mingi suurem muutus ilmaga toimunud. Ma eeldasin küll, et kuna pole tihedalt lamellitud ja puduvad naastud, et kas ikka on pidamist jäävihma puhul.
Üks tegelane on pannud üles ka video enda katsetest: https://www.youtube.com/watch?v=5pliLbJFyek
PS. Ahjaa, paljud kastika kasutajad ei tea/taha tunnistada ühte paratamatust. Talvel sõites peaks olema taga kastis olema kas liivkaotid või metallplaat sama raske kui on mootori kaal. Muidu ei ole auto taga ratastel head pidamist ja ka parimate rehvidega on suht sitt sõita.
Erinevas lumes ma neid testinud ei ole, küll aga eelkäijaid (AT3 ilma 4S'-ta) ja pidamine oli väga hea.
Ilmselt on nendel rehvidel üks väga nõrk koht ja see saabki määravaks. Et kui ma nüüd kevadel need lattu seisma panen ja uuel hooajal alla panen, et kui palju selleks ajaks rehvid praegustest omadustest kaotanud on?
Eks raporteerin ka edaspidi kui mingi suurem muutus ilmaga toimunud. Ma eeldasin küll, et kuna pole tihedalt lamellitud ja puduvad naastud, et kas ikka on pidamist jäävihma puhul.
Üks tegelane on pannud üles ka video enda katsetest: https://www.youtube.com/watch?v=5pliLbJFyek
PS. Ahjaa, paljud kastika kasutajad ei tea/taha tunnistada ühte paratamatust. Talvel sõites peaks olema taga kastis olema kas liivkaotid või metallplaat sama raske kui on mootori kaal. Muidu ei ole auto taga ratastel head pidamist ja ka parimate rehvidega on suht sitt sõita.