Jajaaa....kõik me oleme enda arust sitaks head juhid ja võime slikkidega talvel sõita. Füüsikareeglid kehtivad kõigile ja kui vaja ootamatus ohuolukorras pidama saada või takistusest kõrvale põigata, siis esimene asi millele loota, on rehvid.puhvel kirjutas:Egas rehv üksi sõida, kettas peab ikka taipama ja tunnetama mida su rehv teeb.
Hirm koba juht hea rehviga on ohtlikum kui hea juht sita rehviga, punkt.
M+S is not enough e. lumehelbeke ja mäetipud tasa-tasa.
Moderaator: Moderators
Re: M+S is not enough!
Re: M+S is not enough!
LauriJ kirjutas:Jajaaa....kõik me oleme enda arust sitaks head juhid ja võime slikkidega talvel sõita. Füüsikareeglid kehtivad kõigile ja kui vaja ootamatus ohuolukorras pidama saada või takistusest kõrvale põigata, siis esimene asi millele loota, on rehvid.puhvel kirjutas:Egas rehv üksi sõida, kettas peab ikka taipama ja tunnetama mida su rehv teeb.
Hirm koba juht hea rehviga on ohtlikum kui hea juht sita rehviga, punkt.
See muidugi õige, et minema ei saa ja pidama ei saa slikiga, sõna otseses mõttes slikiga on see probleemne, kogetud 80-datel
Tuleb meelde tore lugu, mingil sajandil kui autojuhilube tegin talverehve meil veel polnud.
Eksamisõit, Pärnu linn, eksamineerija kaardilugeja kohal, neli lubade tahtjat ka kambas.
Tädi kettas, miski väike ristmik, jaanuari algus (talvine), mosse, stardib, 1 käik, sidur lahti, gaas peale tuld ....
A ei liigu .... tädi küsib miks ta seisab rikkis või ?
Mossel üks tagakets uhas kohapeal ringi ja kõik a egas tädi sest aru saanud.
Sealjuures tagumisel istmel oli 3 inimest, miski raskus ikkagi, ei mäleta kui siledad need eksami ,massina rehvid olid
Igatahes tädi sai ka load.... ohutu liikleja, tunnetab kõike eks.
XC 70
Re: M+S is not enough!
Eelkõnelejaga Võsa absoluutselt nõus!v6sa kirjutas:Selle foorumi kontekstis arusaadav, kuid üldisemas plaanis õigustatud mõtteviisi muutus. Mitte see seadusega ärakeelamine, vaid sobimatutest lamellrehvidest rääkimine. Pealegi näitavad ka siinsete kasutajate kogemused, et lamellimata plokkrehviga kipub kaunikesti libedalt minema.Landy kirjutas:Nõnnaks - varsti on oht, et M+S närgiseaga AT ja MT rehvidega talvise sõitmise võib ära unustada
...
Ja üldjuhul ei saagi AT või MT rehviga talvel turvaliselt liigelda.
Märg lumi kuskil metsavahel on ainuke loodusnähtus, kus need rehvid võivad isegi edukalt esineda.
Olles aga nüüd ära proovinud lamellitud mudarehvi sisuliselt igas olukorras, mis talv pakkuda võib,
oleksin väga nördinud kui seaduse muudatus nende kasutamise talvel keelaks!
Seetõttu läkitasin eile oma arvamuse MKM suunas, kes seda ideed viljeleb.
Mul veab sügavas lumes see rehv tükati nii, et 98 kw isegi 2.aeglasega kooleb ära kui lennukipöördeid peal ei hoia.
Jää peale küllap leiab paremaid rehve!
gaz fs 1
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: M+S is not enough!
Mis puudutab Nõuka aega, siis oli hea, kui enne talve tulekut uued rehvid alla said. Naastrehve olid näinud ainult Soome TV-s.
Aga "puhveli" jutu jätkuks, siis ma sain esimesed load ( III liik ) 23.12.69. Eksamisõit oli ca 500 m ühe vasakpöördega, siis kästi
autost tagasi RAI-sse minna. Peale kõigi eksamit ütles õpetaja, et "sina, sina ja sina" istute siia laua taha ja hakkate kirjutama,
teised võite õllele minna.
Ja nii ma omale esimesed load välja kirjutasingi, ja teistele ka.
Aga "puhveli" jutu jätkuks, siis ma sain esimesed load ( III liik ) 23.12.69. Eksamisõit oli ca 500 m ühe vasakpöördega, siis kästi
autost tagasi RAI-sse minna. Peale kõigi eksamit ütles õpetaja, et "sina, sina ja sina" istute siia laua taha ja hakkate kirjutama,
teised võite õllele minna.
Ja nii ma omale esimesed load välja kirjutasingi, ja teistele ka.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: M+S is not enough!
Offtopicu jätkuks ütleks selle nõuka aja kohta seda ka, et siis kui saidki selle mossega 90 sisse, ei lennatud sinust mõõda nagu postist, mis tänapäeval igapäevane nähtus igasuguses ilmastiku oludest. Kui üks ei julge, siis teine ikka julgeb...
Mingi huumor jutt ammu olnud ja vahest ka lehes, et tahavad ära keelustada naastrehve, huvitav mis sellest lollist mõttest sai...
See 3mm on talvel vähe ka tegelikult ju, täpselt ei tea, aga lamelli osa kaob ju enamvähem äkki poole rehvi pealt ära, ehk siis 4-5mm mustriga väga lamelli pole, vb siis mingid triibud on, aga need tööd ju enam ei tee.
Ja nende hiina juust tüüpi rehvidega tuleks tõesti midagi ette võtta, ilmselt. Aga kui vaadata mis hiinakaid müügis on, siis ilmselt reguleerimata ala jälle ning inimesed löövad käsi suurest rõõmust kokku kui saavad tutika jooksu otse poest 100€ eest.
Mingi huumor jutt ammu olnud ja vahest ka lehes, et tahavad ära keelustada naastrehve, huvitav mis sellest lollist mõttest sai...
See 3mm on talvel vähe ka tegelikult ju, täpselt ei tea, aga lamelli osa kaob ju enamvähem äkki poole rehvi pealt ära, ehk siis 4-5mm mustriga väga lamelli pole, vb siis mingid triibud on, aga need tööd ju enam ei tee.
Ja nende hiina juust tüüpi rehvidega tuleks tõesti midagi ette võtta, ilmselt. Aga kui vaadata mis hiinakaid müügis on, siis ilmselt reguleerimata ala jälle ning inimesed löövad käsi suurest rõõmust kokku kui saavad tutika jooksu otse poest 100€ eest.
Re: M+S is not enough!
Peaaegu igas eluvaldkonnas on probleem selles, et inimesed kaugenevad reaalsest elust!
Ja neid peab sundima sellega arvestama läbi seaduste... "vaheta rehvid, ära kasuta sõidu ajal telefoni,..."
Täna on suur "tööloom" äpp, aga füüsikareeglite vastu see ei aita!
Ja neid peab sundima sellega arvestama läbi seaduste... "vaheta rehvid, ära kasuta sõidu ajal telefoni,..."
Täna on suur "tööloom" äpp, aga füüsikareeglite vastu see ei aita!
gaz fs 1
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 738
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: M+S is not enough!
Samas hoiavad hiinakad oma odava hinnaga ka teiste rehvide hinnad mõistlikul tasemel(konkurents). Ei tea kas Nankang on hiinakas , aga selle lamell tagaveolise auto all oli küll väga hea pidamisega, Sailuni naelad on küll rämps. Aga ei tea paremat lamelli kui BF-i Winter Slalom, see sõidab küll nii jääl kui ka kõrvuni sulalumes (mul Jeebil muidugi alati vähemalt kaks ratast alati veavad ka )
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 738
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: M+S is not enough!
AamenGC kirjutas:Peaaegu igas eluvaldkonnas on probleem selles, et inimesed kaugenevad reaalsest elust!
Ja neid peab sundima sellega arvestama läbi seaduste... "vaheta rehvid, ära kasuta sõidu ajal telefoni,..."
Täna on suur "tööloom" äpp, aga füüsikareeglite vastu see ei aita!
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: M+S is not enough!
Hiina rehv on ju tore igapäevaselt lihtsalt sõita küll. Ja ka odav. Ka eelmainitud nankang ja sailun kuuluvad nende hulka. AGA kui nüüd viia rehv viimase piirini või ka üle selle, siis alles saad aru miks conti/pirelli/nokian ja sellised nii palju maksavad. Piir on neil oluliselt kaugemal ja kui see ületatud, siis käituvad hoopis loogilisemalt, kui suva odavrehv. Talveks eelistan ise ainult hea tootja rehvi, suvel hakkan juba ikka odavamat hinda ka otsima.
Igasugu mt ja at on tore pehmes lumes alt kinni sõtkumata pinnal. Jääle ja kinnisõidetud lumele nad ei sobi mitte.
Igasugu mt ja at on tore pehmes lumes alt kinni sõtkumata pinnal. Jääle ja kinnisõidetud lumele nad ei sobi mitte.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: M+S is not enough!
Ma julgen väita, et värske, kuni 20 000 sõitnud BFG at on jääl ja kinnisel lumel oluliselt parem ja turvalisem kui nii mõnigi naastrehv.
Ehk siis, kōik at ja mt rehve ei saa panna ûhte patta, on ka aiin kvaliteetsemaid ja vähem. Selles, et kõikide maasturite alt talvel karvasem rehv ära kaob, julgen siiralt kahelda. Ja legaalselt.
Kaspar
Ehk siis, kōik at ja mt rehve ei saa panna ûhte patta, on ka aiin kvaliteetsemaid ja vähem. Selles, et kõikide maasturite alt talvel karvasem rehv ära kaob, julgen siiralt kahelda. Ja legaalselt.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: M+S is not enough!
Nn suvekaks kõlbavad küll linnaka alla, aga kui läbi saavad, siis kindlasti omaraha eest ei osta seda Hifly'd.v6sa kirjutas:Kaks viimast postitust on põhjus, miks ma seda teemaarendust (ja mitte rehvide müügi seadusega keelamist!) oluliseks pean.
Minu kogemus on küll mingist RoadStone "lamellist", mis miiinuskraadidel suisa plastmassiks muutus. Aga oli väga hea kruusarehv;)
Testide järgi nangkang kõige hullem ei tundu olevat.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: M+S is not enough!
Julgen vastu väita, kohalt said minema, aga kurvis ja pidurdamisel oli tegemist.Jünger kirjutas:Ma julgen väita, et värske, kuni 20 000 sõitnud BFG at on jääl ja kinnisel lumel oluliselt parem ja turvalisem kui nii mõnigi naastrehv.
Ehk siis, kōik at ja mt rehve ei saa panna ûhte patta, on ka aiin kvaliteetsemaid ja vähem. Selles, et kõikide maasturite alt talvel karvasem rehv ära kaob, julgen siiralt kahelda. Ja legaalselt.
Kaspar
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: M+S is not enough!
arvasin ka kunagi nii. üks talv osariikides pmst tutika BFG AT-ga raske auto vajus kumera tee peal lihtsalt omast raskusest kraavi. seistes. et on ENAMIKES olukordades hea aga ei asenda TALVEREHVI teps mitte IGAS olukorrasJünger kirjutas:Ma julgen väita, et värske, kuni 20 000 sõitnud BFG at on jääl ja kinnisel lumel oluliselt parem ja turvalisem kui nii mõnigi naastrehv.
Re: M+S is not enough!
Julgen sügavalt kahelda selles väites Samuti julgen sügavalt kahelda väites,et lamellitud MT on hea rehv talvel. Keegi tahab tõde välja selgitada, siis võime kuskil teha pidurdamise, kiirendamise, slaalomi vms testid. Omaltpoolt saan välja käia nii lamellrehviga maasturi, kui naastudega.Jünger kirjutas:Ma julgen väita, et värske, kuni 20 000 sõitnud BFG at on jääl ja kinnisel lumel oluliselt parem ja turvalisem kui nii mõnigi naastrehv.
Ehk siis, kōik at ja mt rehve ei saa panna ûhte patta, on ka aiin kvaliteetsemaid ja vähem. Selles, et kõikide maasturite alt talvel karvasem rehv ära kaob, julgen siiralt kahelda. Ja legaalselt.
Kaspar
Re: M+S is not enough!
Minupärast kahtle. Fakt on see, et jää peal hoiab naast ja lumel korralik rehv. Ma pidasin silmas noname naaste, sailun on juba nende kôrval väga tegija.LauriJ kirjutas:Julgen sügavalt kahelda selles väites Samuti julgen sügavalt kahelda väites,et lamellitud MT on hea rehv talvel. Keegi tahab tõde välja selgitada, siis võime kuskil teha pidurdamise, kiirendamise, slaalomi vms testid. Omaltpoolt saan välja käia nii lamellrehviga maasturi, kui naastudega.Jünger kirjutas:Ma julgen väita, et värske, kuni 20 000 sõitnud BFG at on jääl ja kinnisel lumel oluliselt parem ja turvalisem kui nii mõnigi naastrehv.
Ehk siis, kōik at ja mt rehve ei saa panna ûhte patta, on ka aiin kvaliteetsemaid ja vähem. Selles, et kõikide maasturite alt talvel karvasem rehv ära kaob, julgen siiralt kahelda. Ja legaalselt.
Kaspar
Mis puudutab mt rehvi lamellimist, siis see on minu arvates pigem omaniku enda rahustamiseks, mingit erilist tulu sealt ei sünni tõesti.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"