Vale vastus , loe isakene postitust L Dets 22, 2018 2:58 am, seal on korrektne vastus olemas.tcumen kirjutas:Mistahes sõiduki, mille juhtimiseks on vajalik juhtimisõigus, tüürimiseks peab eelmainitu olemas olema.
See ei ole tähtis, kas seda tehakse avalikul maanteel või võpsikus.
Erandid on muidugi olemas, aga väga tihti on need tasulised või mingite muude piirangutega.
Vahelejäämise võimalus on omaette teema.
Lubadeta sõitmine
Moderaator: Moderators
Re: Lubadeta sõitmine
Re: Lubadeta sõitmine
Vist ikka ei ole vale vastusMaaks kirjutas:Vale vastus , loe isakene postitust L Dets 22, 2018 2:58 am, seal on korrektne vastus olemas.tcumen kirjutas:Mistahes sõiduki, mille juhtimiseks on vajalik juhtimisõigus, tüürimiseks peab eelmainitu olemas olema.
See ei ole tähtis, kas seda tehakse avalikul maanteel või võpsikus.
Erandid on muidugi olemas, aga väga tihti on need tasulised või mingite muude piirangutega.
Vahelejäämise võimalus on omaette teema.
Liiklusseaduse esimese paragrahvi teine punkt
§ 1. Seaduse reguleerimisala
(1) Käesolev seadus sätestab liikluskorralduse Eesti teedel, liiklusreeglid, liiklusohutuse tagamise alused ja põhinõuded, mootorsõidukite, trammide ja nende haagiste ning maastikusõidukite registreerimise ja neile esitatavad nõuded, juhtimisõiguse andmise, mootorsõidukijuhi töö- ja puhkeaja ning liiklusregistri korraldamise ja pidamise nõuded ning vastutuse liiklusreeglite rikkumise eest.
(2) Käesolev seadus reguleerib ka maastikusõidukite maastikul liiklemist.
(21) Käesoleva seaduse §-s 69 sätestatut kohaldatakse mootorsõiduki juhile ka sõiduki juhtimisel väljaspool teed.
[RT I, 31.12.2010, 3 - jõust. 01.07.2011]
(3) Käesolev seadus laieneb Eesti territooriumil viibivale välismaalasest liiklejale ja välismaal registreeritud sõidukile, kui rahvusvaheliste lepingutega ei ole ette nähtud teisiti.
(4) Käesolevas seaduses ei käsitleta liiklusena liikumist ja paiknemist teel, mis on suletud liikluseks võistluste ja massiürituste läbiviimiseks, politsei- ja päästeasutuse korraldusel või teehoiu või muul sellisel eesmärgil.
(5) Käesolevas seaduses ettenähtud haldusmenetlusele kohaldatakse haldusmenetluse seaduse sätteid, arvestades käesoleva seaduse erisusi.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Lubadeta sõitmine
Tramaeivõi, no loe ometi mõistusega seda liiklusseadust... või ei võtnud üldse vaevaks??heeringas kirjutas:Vist ikka ei ole vale vastusMaaks kirjutas:Vale vastus , loe isakene postitust L Dets 22, 2018 2:58 am, seal on korrektne vastus olemas.tcumen kirjutas:Mistahes sõiduki, mille juhtimiseks on vajalik juhtimisõigus, tüürimiseks peab eelmainitu olemas olema.
See ei ole tähtis, kas seda tehakse avalikul maanteel või võpsikus.
Erandid on muidugi olemas, aga väga tihti on need tasulised või mingite muude piirangutega.
Vahelejäämise võimalus on omaette teema.
Liiklusseaduse esimese paragrahvi teine punkt
§ 1. Seaduse reguleerimisala
(1) Käesolev seadus sätestab liikluskorralduse Eesti teedel, liiklusreeglid, liiklusohutuse tagamise alused ja põhinõuded, mootorsõidukite, trammide ja nende haagiste ning maastikusõidukite registreerimise ja neile esitatavad nõuded, juhtimisõiguse andmise, mootorsõidukijuhi töö- ja puhkeaja ning liiklusregistri korraldamise ja pidamise nõuded ning vastutuse liiklusreeglite rikkumise eest.
(2) Käesolev seadus reguleerib ka maastikusõidukite maastikul liiklemist.
(21) Käesoleva seaduse §-s 69 sätestatut kohaldatakse mootorsõiduki juhile ka sõiduki juhtimisel väljaspool teed.
[RT I, 31.12.2010, 3 - jõust. 01.07.2011]
(3) Käesolev seadus laieneb Eesti territooriumil viibivale välismaalasest liiklejale ja välismaal registreeritud sõidukile, kui rahvusvaheliste lepingutega ei ole ette nähtud teisiti.
(4) Käesolevas seaduses ei käsitleta liiklusena liikumist ja paiknemist teel, mis on suletud liikluseks võistluste ja massiürituste läbiviimiseks, politsei- ja päästeasutuse korraldusel või teehoiu või muul sellisel eesmärgil.
(5) Käesolevas seaduses ettenähtud haldusmenetlusele kohaldatakse haldusmenetluse seaduse sätteid, arvestades käesoleva seaduse erisusi.
maastikusõiduk on mootori jõul maastikul liikumiseks ettenähtud liiklusvahend, mis ei ole käesoleva seaduse tähenduses mootorsõiduk
Ma saan aru, et väiksema IQ-ga kodanikel ajab selline sõnastus juhtme kokku, aga maastikusõiduk on seaduse mõistes sõiduk, mis on ette nähtud liikumiseks AINULT maastikul. Ehk siis ATV-d, UTV-d, pannvaagenid ja muu sarnane tehnika. Veel lihtsamalt seletatuna, seadus on selleks, et oleks võimalik vajadusel ATV-dega läbustajaid korrale kutsuda, nende jaoks on tekitatud Liiklusseaduse peatükk 8, § 152 - 165. Loe mõttega läbi, seal on palju huvitavat.Mootorsõiduk on mootori jõul liikuv sõiduk. Mootorsõidukiks ei loeta mootoriga jalgratast, pisimopeedi, maastikusõidukit, trammi ega sõidukit, mille valmistajakiirus on alla kuue kilomeetri tunnis
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Re: Lubadeta sõitmine
Kui te siin neid tähti juba mönuga järate,,,,siis tehke teema pealkiri korda
Ilma lubadeta vöib söita igalpool aaga ilma juhtimisöiguseta ...mitte
Kunagi sai spetsom onu politsei käest uuritud. Söitu vöib harjutada kinnisel alal ja selle kinnise ala omaniku loal . Kinnine ala vöib olla mistahes ala,mis on tähistatud selgelt kasvöi suvalise lindiga,et see oleks teistele liiklejatele nähtav.Ühesönaga,et keegi suvaline ei satuks sellele alale,kus söitu harjutatakse.
Kuna tegu oli onuga,kes kasutas ametikohustuste täitmiseks kaherattalist,siis jäi meelde veel see. Kui tsikkel kulgeb 100....110-ga,siis tema ei näe selles mingit probleemi,sest ta ise teab ,kui igav on tsikliga kulgeda 90-ga
Ilma lubadeta vöib söita igalpool aaga ilma juhtimisöiguseta ...mitte
Kunagi sai spetsom onu politsei käest uuritud. Söitu vöib harjutada kinnisel alal ja selle kinnise ala omaniku loal . Kinnine ala vöib olla mistahes ala,mis on tähistatud selgelt kasvöi suvalise lindiga,et see oleks teistele liiklejatele nähtav.Ühesönaga,et keegi suvaline ei satuks sellele alale,kus söitu harjutatakse.
Kuna tegu oli onuga,kes kasutas ametikohustuste täitmiseks kaherattalist,siis jäi meelde veel see. Kui tsikkel kulgeb 100....110-ga,siis tema ei näe selles mingit probleemi,sest ta ise teab ,kui igav on tsikliga kulgeda 90-ga