Lubadeta sõitmine

Koht kus käsitletakse Transpordiameti (ARK), tehnoülevaatuse, liiklusseaduse, liikluskindlustuse ja muude õigusaktidega seotud teemasid.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: Lubadeta sõitmine

Postitus Postitas Maaks »

tcumen kirjutas:Mistahes sõiduki, mille juhtimiseks on vajalik juhtimisõigus, tüürimiseks peab eelmainitu olemas olema.
See ei ole tähtis, kas seda tehakse avalikul maanteel või võpsikus.
Erandid on muidugi olemas, aga väga tihti on need tasulised või mingite muude piirangutega.
Vahelejäämise võimalus on omaette teema.
Vale vastus :-), loe isakene postitust L Dets 22, 2018 2:58 am, seal on korrektne vastus olemas.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Lubadeta sõitmine

Postitus Postitas heeringas »

Maaks kirjutas:
tcumen kirjutas:Mistahes sõiduki, mille juhtimiseks on vajalik juhtimisõigus, tüürimiseks peab eelmainitu olemas olema.
See ei ole tähtis, kas seda tehakse avalikul maanteel või võpsikus.
Erandid on muidugi olemas, aga väga tihti on need tasulised või mingite muude piirangutega.
Vahelejäämise võimalus on omaette teema.
Vale vastus :-), loe isakene postitust L Dets 22, 2018 2:58 am, seal on korrektne vastus olemas.
Vist ikka ei ole vale vastus :!:

Liiklusseaduse esimese paragrahvi teine punkt :idea:

§ 1. Seaduse reguleerimisala

(1) Käesolev seadus sätestab liikluskorralduse Eesti teedel, liiklusreeglid, liiklusohutuse tagamise alused ja põhinõuded, mootorsõidukite, trammide ja nende haagiste ning maastikusõidukite registreerimise ja neile esitatavad nõuded, juhtimisõiguse andmise, mootorsõidukijuhi töö- ja puhkeaja ning liiklusregistri korraldamise ja pidamise nõuded ning vastutuse liiklusreeglite rikkumise eest.

(2) Käesolev seadus reguleerib ka maastikusõidukite maastikul liiklemist.

(21) Käesoleva seaduse §-s 69 sätestatut kohaldatakse mootorsõiduki juhile ka sõiduki juhtimisel väljaspool teed.
[RT I, 31.12.2010, 3 - jõust. 01.07.2011]

(3) Käesolev seadus laieneb Eesti territooriumil viibivale välismaalasest liiklejale ja välismaal registreeritud sõidukile, kui rahvusvaheliste lepingutega ei ole ette nähtud teisiti.

(4) Käesolevas seaduses ei käsitleta liiklusena liikumist ja paiknemist teel, mis on suletud liikluseks võistluste ja massiürituste läbiviimiseks, politsei- ja päästeasutuse korraldusel või teehoiu või muul sellisel eesmärgil.

(5) Käesolevas seaduses ettenähtud haldusmenetlusele kohaldatakse haldusmenetluse seaduse sätteid, arvestades käesoleva seaduse erisusi.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Lubadeta sõitmine

Postitus Postitas isakene »

heeringas kirjutas:
Maaks kirjutas:
tcumen kirjutas:Mistahes sõiduki, mille juhtimiseks on vajalik juhtimisõigus, tüürimiseks peab eelmainitu olemas olema.
See ei ole tähtis, kas seda tehakse avalikul maanteel või võpsikus.
Erandid on muidugi olemas, aga väga tihti on need tasulised või mingite muude piirangutega.
Vahelejäämise võimalus on omaette teema.
Vale vastus :-), loe isakene postitust L Dets 22, 2018 2:58 am, seal on korrektne vastus olemas.
Vist ikka ei ole vale vastus :!:

Liiklusseaduse esimese paragrahvi teine punkt :idea:

§ 1. Seaduse reguleerimisala

(1) Käesolev seadus sätestab liikluskorralduse Eesti teedel, liiklusreeglid, liiklusohutuse tagamise alused ja põhinõuded, mootorsõidukite, trammide ja nende haagiste ning maastikusõidukite registreerimise ja neile esitatavad nõuded, juhtimisõiguse andmise, mootorsõidukijuhi töö- ja puhkeaja ning liiklusregistri korraldamise ja pidamise nõuded ning vastutuse liiklusreeglite rikkumise eest.

(2) Käesolev seadus reguleerib ka maastikusõidukite maastikul liiklemist.

(21) Käesoleva seaduse §-s 69 sätestatut kohaldatakse mootorsõiduki juhile ka sõiduki juhtimisel väljaspool teed.
[RT I, 31.12.2010, 3 - jõust. 01.07.2011]

(3) Käesolev seadus laieneb Eesti territooriumil viibivale välismaalasest liiklejale ja välismaal registreeritud sõidukile, kui rahvusvaheliste lepingutega ei ole ette nähtud teisiti.

(4) Käesolevas seaduses ei käsitleta liiklusena liikumist ja paiknemist teel, mis on suletud liikluseks võistluste ja massiürituste läbiviimiseks, politsei- ja päästeasutuse korraldusel või teehoiu või muul sellisel eesmärgil.

(5) Käesolevas seaduses ettenähtud haldusmenetlusele kohaldatakse haldusmenetluse seaduse sätteid, arvestades käesoleva seaduse erisusi.
Tramaeivõi, no loe ometi mõistusega seda liiklusseadust... :evil: või ei võtnud üldse vaevaks??
maastikusõiduk on mootori jõul maastikul liikumiseks ettenähtud liiklusvahend, mis ei ole käesoleva seaduse tähenduses mootorsõiduk
Mootorsõiduk on mootori jõul liikuv sõiduk. Mootorsõidukiks ei loeta mootoriga jalgratast, pisimopeedi, maastikusõidukit, trammi ega sõidukit, mille valmistajakiirus on alla kuue kilomeetri tunnis
Ma saan aru, et väiksema IQ-ga kodanikel ajab selline sõnastus juhtme kokku, aga maastikusõiduk on seaduse mõistes sõiduk, mis on ette nähtud liikumiseks AINULT maastikul. Ehk siis ATV-d, UTV-d, pannvaagenid ja muu sarnane tehnika. Veel lihtsamalt seletatuna, seadus on selleks, et oleks võimalik vajadusel ATV-dega läbustajaid korrale kutsuda, nende jaoks on tekitatud Liiklusseaduse peatükk 8, § 152 - 165. Loe mõttega läbi, seal on palju huvitavat. :twisted:
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 551
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Re: Lubadeta sõitmine

Postitus Postitas laurz »

Kui te siin neid tähti juba mönuga järate,,,,siis tehke teema pealkiri korda :D
Ilma lubadeta vöib söita igalpool :D :D :D :D aaga ilma juhtimisöiguseta ...mitte :D
Kunagi sai spetsom onu politsei käest uuritud. Söitu vöib harjutada kinnisel alal ja selle kinnise ala omaniku loal . Kinnine ala vöib olla mistahes ala,mis on tähistatud selgelt kasvöi suvalise lindiga,et see oleks teistele liiklejatele nähtav.Ühesönaga,et keegi suvaline ei satuks sellele alale,kus söitu harjutatakse.
Kuna tegu oli onuga,kes kasutas ametikohustuste täitmiseks kaherattalist,siis jäi meelde veel see. Kui tsikkel kulgeb 100....110-ga,siis tema ei näe selles mingit probleemi,sest ta ise teab ,kui igav on tsikliga kulgeda 90-ga :lol:
Vasta

Mine “ARK, TÜV, kindlustus ja muud juriidilised küsimused”