Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Moderaator: Moderators
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Kas selle G-ga seoses mingi allasõidutõkke teema polnud? Et kui on lihtsalt N1 siis peab olema allasõidutõke (maastur-kastikad) ja kui on N1G siis ei pea olema allasõidutõket?
Viimati muutis rommel, N Jaan 08, 2015 8:00 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Ei viitsi hetkel seaduseid otsida, kuid allasõidutõkkega oli mingi klausel, et see ei või raskendada masina kasutamist. Kui registreerisin oma Gaz 66 tsiviilregistrisse, siis Saue Ark läks täiega pöördesse ja jonnis, et ei saa ja ei või jne. Lugesin seadust ja lause oli, et ei saa nõuda kui raskendab või muudab võimatuks masina sihtotstarbelise kasutamise. Näitasin veel mõõdulindiga maast, et mahasdõidunurk muutub ju olematuks. Tehti 100 nägu sekundis ja lõpuks lasti ikkagi läbi. Mingisugune Ahti või Anti L...e nimeline tegelane oli eksperdiks. Õnneks pole seda tegelast enam näha olnud.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Selle tegelase nimi oli raudselt Hr. Ahti Luure . Mind k*ppis ta sellise asjaga seal Sauel läbi, et oli vaja Scanni ninaga esmane teha, kuid neil garaazi väike tõus ja loomulikult talv. No tee või tina, aga ei läinud tühi nina sealt tõusust üles. Tuli välja ja ütles, et kui oma jõududega garaazi sõita ei suuda, siis järelikult ei vasta tehnilistele nõuetele ... selle peale küsisin, et äkki olete nii kena ja tõukate oma krdi sissesõidu tee vähemalt lumest puhtaks?Külahull kirjutas:Ei viitsi hetkel seaduseid otsida, kuid allasõidutõkkega oli mingi klausel, et see ei või raskendada masina kasutamist. Kui registreerisin oma Gaz 66 tsiviilregistrisse, siis Saue Ark läks täiega pöördesse ja jonnis, et ei saa ja ei või jne. Lugesin seadust ja lause oli, et ei saa nõuda kui raskendab või muudab võimatuks masina sihtotstarbelise kasutamise. Näitasin veel mõõdulindiga maast, et mahasdõidunurk muutub ju olematuks. Tehti 100 nägu sekundis ja lõpuks lasti ikkagi läbi. Mingisugune Ahti või Anti L...e nimeline tegelane oli eksperdiks. Õnneks pole seda tegelast enam näha olnud.
Asi lõppes ametliku kirjaga tollase ARK´i mingile osakonnale ja mingi hetk tuli meilile ametlik vastus, et Hr. Luure suunati suhtlemiskursustele
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Sama tegelane jah. Kunagi tellisin ühele sõidukile ülevaatamiseks eksperdi kohale. Maksin ilusti ära ja jäin ootele. Mingi kuu aega ootasin, keegi kohale ei ilmunud. Siis läksid närvid läbi ja kiri Mäepealsesse ning läksin ise ka Sauele kohale ning palusin, et kui nii raske on ikka tulla, siis võin ju ta ka sülle võtta ja kohale kanda kuna maa pole pikk... See on ehtne Riigiametnik.
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Pm kui paneks x-trailile mehhaanilise LSD siis peaks G saama kui väga tahta. sest ülejäänutele ta vastab.RistoRR kirjutas:Riigiteataja info siis ka siia
M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikusõidukiteks, mida tähistatakse G tähe
lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad jär
gmisi nõudeid:
1. N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil
vähemalt üks esi -ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on
võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel
on sarnast toimet omav mehhanism ning kui ilma haagiseta sõidukid on võimelised
ületama 30 % tõusu. Lisaks sellele peavad sõidukid rahuldama järgnevast kuuest
nõudest vähemalt viite nõuet:
a)pealesõidunurk on vähemalt 25º;
b)eemaldumisnurk on vähemalt 20º;
c)teekumeruse ületusnurk on vähemalt 20º;
d)vähim esitelje kliirens on 180 mm;
e)vähim tagatelje kliirens on 180 mm;
f)vähim kliirens sildadevahelises alas on 200 mm
Ei krt täismass on üle 2t
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Tahad kaubikuks teha? Sõiduautol massipiirangut pole ju.ahto42 kirjutas:Pm kui paneks x-trailile mehhaanilise LSD siis peaks G saama kui väga tahta. sest ülejäänutele ta vastab.RistoRR kirjutas:Riigiteataja info siis ka siia
M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikusõidukiteks, mida tähistatakse G tähe
lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad jär
gmisi nõudeid:
1. N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil
vähemalt üks esi -ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on
võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel
on sarnast toimet omav mehhanism
Ei krt täismass on üle 2t
Ning läbi pidurite toimiv "difrilukk" on ju sarnase toimega mehhanism? Või väidab LRB midagi muud?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Veokashelar kirjutas:Näh Riks, mis kekkad siin oma rinka -pillidega ?
Mul troll üldse veokas http://af.ee/vin/JN1AYGY60U0200042/
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Diffrilukk ja ka (välja) lülitatav veosild pole niisiis vajalik kuid võib olla (bolditud: "sealhulgas").v6sa kirjutas:Tahad kaubikuks teha? Sõiduautol massipiirangut pole ju.ahto42 kirjutas:Pm kui paneks x-trailile mehhaanilise LSD siis peaks G saama kui väga tahta. sest ülejäänutele ta vastab.RistoRR kirjutas:Riigiteataja info siis ka siia
M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikusõidukiteks, mida tähistatakse G tähe
lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad järgmisi nõudeid:
1. N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil
vähemalt üks esi -ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on
võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel
on sarnast toimet omav mehhanism
Ei krt täismass on üle 2t
Ning läbi pidurite toimiv "difrilukk" on ju sarnase toimega mehhanism? Või väidab LRB midagi muud?
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Khm, siiski mõlemad veosillad peavad olema ja üks neist võib olla ka väljalülitatav. Sildu iseenesest võib (ja veoautodel reeglina ka on) enam.rommel kirjutas:Diffrilukk ja ka (välja) lülitatav veosild pole niisiis vajalik kuid võib olla (bolditud: "sealhulgas").
Rauast difrilukuta masinate küsimus seaduse sõnastusest ei selgu... Oskab keegi öelda, kuis LRB seda küsimust tõlgendab?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Loevad ka "lahtise diffriga" veosillad siis. Ja loevad ka sh. lukkudega ja muudmoodi tometavad diffrid (ilmselt erinevad LSD variandid).kui neil vähemalt üks esi -ja üks tagatelg on veoteljed
E: Ei pidanud eraldi vajalikuks boldida kahe veosilla vajalikkust, tundus ilmselge nagunii. Vabandused
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Hea küsimus. Kui seadust lugeda, siis võib mõlemat pidi mõista...rommel kirjutas:Loevad ka "lahtise diffriga" veosillad siis. Ja loevad ka sh. lukkudega ja muudmoodi tometavad diffrid (ilmselt erinevad LSD variandid).kui neil vähemalt üks esi -ja üks tagatelg on veoteljed
E: Ei pidanud eraldi vajalikuks boldida kahe veosilla vajalikkust, tundus ilmselge nagunii. Vabandused
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Selline on ARKi arvates Nissan Patrol kategooria
Et siis mu forester täidab kõik nõuded. Keskel differ, ees ja taga lukus sillad ning täismass 1950kg