Haagise elektrilised pidurid?

Koht kus käsitletakse Transpordiameti (ARK), tehnoülevaatuse, liiklusseaduse, liikluskindlustuse ja muude õigusaktidega seotud teemasid.

Moderaator: Moderators

Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Haagise elektrilised pidurid?

Postitus Postitas Andrus Michelis »

marauder kirjutas:Kuidas tänasel päeval lood on, kas USA tüüpi gooseneck poolhaaked on lubatud meil vöi mitte? Mille taha asi jääb?
Juhuslikult leidsin.
https://youtu.be/hOaD6vw1Atw
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kalamees
Fitting 44"
Postitusi: 406
Liitunud: T Mär 13, 2007 6:22 pm
Asukoht: Rakvere

Re: Haagise elektrilised pidurid?

Postitus Postitas Kalamees »

http://www.fifthwheeleurope.eu/en/ Soomlased lähimad diilerid ka. Sealt lähim küsida . CE serdid nei just kui vormistatud ja ka haakeseadmele.

Fifth Wheel Europe BV is the sales for a ‘young’ transport solution: The Fifth Wheel.
Since its founding in 2008 is particularly invested in the (in) developing the new product and its sub-components. The identity of the organization is in the making, but can now be described as innovative, service oriented and reliable.
Initially the idea for this occasion of the fifth wheel transport solution in America and the planned changes to the “BE” driver licensing legislation. As the market and legislation in Europe with its own character, looked at how such a concept for the European market can be applied.
There is first an electric braking system developed and CE approved. Fortunately, this process right through. The braking system offers not only the Fifth Wheel features, but also for other applications.
There is also attention to a special coupling to maintain a flat floor to realize, if the trailer is disconnected. Also this process is successfully completed and CE approved.
After all development is now plenty of room for marketing and sales of all this nice technical product attention.

http://www.americantrailereurope.de/ind ... ck-trailer


Aga eks nagu ikka meil Maanteeamet seal võivad mõned end Imperaatorina tunda ja ajada sõrad vastu.
Kasutaja avatar
fanatt
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Veebr 07, 2012 12:27 pm
Asukoht: saaremaa

Re: Haagise elektrilised pidurid?

Postitus Postitas fanatt »

Kuulutati FB-s et pakkuda treilale vaba koht. Lisatud pilt oli väga huvitav kui on jutt pildil olevast kooslusest. Veduk tundub tulede järgi olevat Crafter millel ei ole õhk pidureid. Huvitav kuidas seal haagise pidurdamine on lahendatud. Kandevõime 3,9 tonni
Manused
56340107_2698427913542002_5239297146871611392_o.jpg
56340107_2698427913542002_5239297146871611392_o.jpg (41.56 KiB) Vaadatud 3395 korda
56340107_2698427913542002_5239297146871611392_o.jpg
56340107_2698427913542002_5239297146871611392_o.jpg (41.56 KiB) Vaadatud 3395 korda
saarlane87
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: T Jaan 08, 2019 9:21 am
Asukoht: Tallinn

Re: Haagise elektrilised pidurid?

Postitus Postitas saarlane87 »

Eestis oli ca 10 aastat tagasi üks Mercedes Sprinter sadulveok (crew cab), millel oli järgi õhkpiduritega poolhaagis. Haagis oli alumiiniumraamil, kaheteljeline, vedrustuseta,trummelpiduritega ja ainult ühe pidurikambriga. Kambril puudus isegi käsipiduri vedruaku. Auto küljes oli elekrikompressor ning puudus õhukuivati, külmimise vastu oli alkoholianum. Pidurdusjõudu reguleeriti sarnase jupstükiga, mis siin varasemalt läbi juba käis. Lisaks oli sellel hoob, mida tõmmati auto käsipiduri kasutamise korral, et haagis ka piduri peale saaks. Nüüd, kui haagisel "käsipidur" peal, oli vaja veel füüsiliselt haagise pidurid peale keerata haagise all olevast vändast. Et asi veel keerulisem oleks oli auto ja haagise vahel ikkagi 2 spiraalvoolikut (pidev õhk ja juhtõhk). Juhtõhk tuli auto küljes olevast rõhuregulaatorist ja juhtis pidurikambri juures olevat releeklappi. Minu arvates liiga kapriisne süsteem ja õhurikke korral vajub haagis ikka selga.
Vasta

Mine “ARK, TÜV, kindlustus ja muud juriidilised küsimused”