Rehvidest, TÜV-ist ja juriidilistest probleemidest
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Siis tuleb ametliku esindja/edasimüüja paberiga tagsi minna, kus soovitud mõõt kirjas on.PARUN kirjutas:Igastahes viljandi ark'is ei vahetatud. Soovisin passi 265/75 r16 hilux'ile, aga pandi ikka orig kitsekeele mõõt
Põhjendus lihtne, et tehas näeb nii ette.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kas see tähendab siis seda, et näiteks 265/75 r16 on maksimummõõt või tohib edaspidi ainult seda mõõtu rehve kasutada?Landy kirjutas:Siis tuleb ametliku esindja/edasimüüja paberiga tagsi minna, kus soovitud mõõt kirjas on.PARUN kirjutas:Igastahes viljandi ark'is ei vahetatud. Soovisin passi 265/75 r16 hilux'ile, aga pandi ikka orig kitsekeele mõõt
Põhjendus lihtne, et tehas näeb nii ette.
käsi kullas, perse mullas!!!
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ametlikult ikka ainult seda, mis passis kirjas on.eimuu kirjutas:Kas see tähendab siis seda, et näiteks 265/75 r16 on maksimummõõt või tohib edaspidi ainult seda mõõtu rehve kasutada?
Aga minul nt on RAM'i puhul passis kirjas 2 erinevat mõõtu ja olen veel kastikatel seda näinud, et lubatakse mitu.
Ehk siis teoreetiliselt on võimalik kuidagi saada ka mitu rehvimõõtu sinna...
Mul need kaks on küll eri velje suurusega, aga reaalselt on ka rehvi diameeter ühel juhul veidi suurem, kui teisel juhul (ca 2-3 cm).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Mis aastast või mis põhimõttega seda rehvimõõtu sinna panema hakati? Mul ei olnud 97 Chevy passis seda ja ei ole ka 93 Pajero omas ühtegi märget...Ilmselt siis pane alla mida tahad, peaasi, et koopast välja ei tule?
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kas need Chevy ja Pajero on N1(G) ehk väikeveokid?igiliikur kirjutas:Mis aastast või mis põhimõttega seda rehvimõõtu sinna panema hakati? Mul ei olnud 97 Chevy passis seda ja ei ole ka 93 Pajero omas ühtegi märget...Ilmselt siis pane alla mida tahad, peaasi, et koopast välja ei tule?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
2009 a pass, esmane reg. eestis 2007, M1 sõiduk ja ei näe kuskil sellist kirjet. Mind huvitab nüüd aga selline asi. Kus kohast saab politsei oma info uuest aastast kui passi enam kaasas ei pea olema? Kas neile kuvatakse täpselt sama passi info mis minul (vastavad lahtrid tühjad) või saavad ksukilt näiteks ARK'i infost, kus kirjas on et 91 -94 explorer tohib ainult selline rehv all olla?
Explorer XL 1992a
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
2009 välja antud passis on küll märkuste koht ja just nimelt seal need andmed ongi märksõnaga "REHVIMÕÕDUD".Kilpkonn kirjutas:2007 välja antud passis pole sellist kohtagi.
Märkuste all, kus see võiks veel teoreetiliselt olla, pole ka kirjas miskit. Kategooria M1G.
Ja veel - see kõik ei puuduta M1 või M1G kategooria sõidukeid, vaid ainult N1, N1G, N2, N2G jne sõidukeid ehk väikeveokeid või veoautosid.
M1 sõidukite omanikud, ärge külvake siin segadust. Teil ei peagi olema neid mõõte passis.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Taavi2101
- Fitting 38"
- Postitusi: 253
- Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
- Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393
Re: märkused tehnilises passis
Kui mina oma Patroliga ülevaatusel käisin ja ülevaataja käest küsisin, et kas 33" võib all ollaeimuu kirjutas:Huvitav et ülevaatusel see probleeme ei tekitanud?!
ütles kutt, et vahet pole, sa võid ju ülevaatuseks alla kruvida mida iganes.
Aga kui politsei on nüüd siin lähedal ja avastab selle siis saan mina arvatavasti kinga.
Mul passis pole kah rehve kirjas ja sain uue passi mais see aasta.
On M1G, neil siis ei pea olema. Jälle targem. N1 on mul peugeot partner, sellel on mõõdud passis (2001a.)tarmo kirjutas:Kas need Chevy ja Pajero on N1(G) ehk väikeveokid?igiliikur kirjutas:Mis aastast või mis põhimõttega seda rehvimõõtu sinna panema hakati? Mul ei olnud 97 Chevy passis seda ja ei ole ka 93 Pajero omas ühtegi märget...Ilmselt siis pane alla mida tahad, peaasi, et koopast välja ei tule?
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: L Sept 08, 2012 8:53 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti (Põlva, Võru)
- Kontakt:
Re: Rehvidest, TÜV-ist ja juriidilistest probleemidest
Ma kakun korraks seda vana teemat üles.
Minagi seisin nüüd probleemi ees, et ametlikult saaks paigaldada suurema rehvi.
Kui kohalikud spetsialistid (ARK ja tehno ekspert) olid veel üsnagi lootustandvalt huvitatud teemast ja otseselt probleemi ei tõstnud, siis Tallinna peakontor, kuhu ka ise helistatud sai oli tuimalt "Ei" suhtumisega. Põhjendused, et oluliselt suurendab maastikuvõimalust ja ka toorias sõidan madalamate pööretega lubatud kiirustel (ehk võiks nagu väike kütusesäästmine kah olla) ei lugenud miskit rolli. Tootja ei luba, siis meie ei viitsi kah süvendega, kas alternatiiv oleks hea või ei.
Võtsin kõne margi esindusse, et ehk nemad oskavad aidata. ja rääkisin nendega. Väga positiivne suhtumine ja vägagi asjakohane vestlus oli. Kuid ka nemad tõdesid, et neil, kui margiesindusel pole õigus väljastada, et näiteks minu VIN koodiga masinale võib suuremaid paigaldada. Ja samas anti ka mõista, et see ei ole esimene kord, kui keegi soovib masinat teha võibolla paremaks, kuid jääb jällegi ARK taha kinni. ARK (maanteeamet siis nüüd üldisemalt), mis peaks toimima just sellise organisatsioonina, mis süvenenult peaks just selliste probleemide ja võimalustega tegelema lükkab sujuvalt probleemi "margiesindus pole kinnitanud ja jutul lõpp" enda kaelast ära.
Ehk siis praegu on suluseis, kas teha ja karta, et võidakse maha võtta ja korduv ÜV määrata või jätta pooleli või ajada jonni edasi ja uurida siiski võimalike lahendusi. Viimast tundub, et hetke banaani vabariigis ei eksisteeri.
Minagi seisin nüüd probleemi ees, et ametlikult saaks paigaldada suurema rehvi.
Kui kohalikud spetsialistid (ARK ja tehno ekspert) olid veel üsnagi lootustandvalt huvitatud teemast ja otseselt probleemi ei tõstnud, siis Tallinna peakontor, kuhu ka ise helistatud sai oli tuimalt "Ei" suhtumisega. Põhjendused, et oluliselt suurendab maastikuvõimalust ja ka toorias sõidan madalamate pööretega lubatud kiirustel (ehk võiks nagu väike kütusesäästmine kah olla) ei lugenud miskit rolli. Tootja ei luba, siis meie ei viitsi kah süvendega, kas alternatiiv oleks hea või ei.
Võtsin kõne margi esindusse, et ehk nemad oskavad aidata. ja rääkisin nendega. Väga positiivne suhtumine ja vägagi asjakohane vestlus oli. Kuid ka nemad tõdesid, et neil, kui margiesindusel pole õigus väljastada, et näiteks minu VIN koodiga masinale võib suuremaid paigaldada. Ja samas anti ka mõista, et see ei ole esimene kord, kui keegi soovib masinat teha võibolla paremaks, kuid jääb jällegi ARK taha kinni. ARK (maanteeamet siis nüüd üldisemalt), mis peaks toimima just sellise organisatsioonina, mis süvenenult peaks just selliste probleemide ja võimalustega tegelema lükkab sujuvalt probleemi "margiesindus pole kinnitanud ja jutul lõpp" enda kaelast ära.
Ehk siis praegu on suluseis, kas teha ja karta, et võidakse maha võtta ja korduv ÜV määrata või jätta pooleli või ajada jonni edasi ja uurida siiski võimalike lahendusi. Viimast tundub, et hetke banaani vabariigis ei eksisteeri.
Korteriühistute haldus- ja juhtimisteenus Põlva- ja Võrumaal. http://www.kinnistuhaldus.ee
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Rehvidest, TÜV-ist ja juriidilistest probleemidest
Kivi maaletooja kapsaaeda - nad on teinud Sinu autole tüübikinnituse just nende rehvidega, jätmata alternatiive.
Sinul on nüüd kolm võimalust:
1) ajada maaletooja kaudu välja uus tüübikinnitus kõnealusele sõidukile, mis võimaldaks alternatiivseid rehvimõõte (väga väheusutav, et selle tegemiseks on neil soovi);
2) teha enda sõidukile üksiktüübikinnitus (mis maksab kenakese kopika);
3) sõita tuima näoga ringi soovitud rehvidega (eeldab rehvimõõdu puudumist passis ja üldiselt siledat autot).
On ka võimalus kolida sinna, kus kedagi miski ei koti, kuniks pappi jätkub.
Sinul on nüüd kolm võimalust:
1) ajada maaletooja kaudu välja uus tüübikinnitus kõnealusele sõidukile, mis võimaldaks alternatiivseid rehvimõõte (väga väheusutav, et selle tegemiseks on neil soovi);
2) teha enda sõidukile üksiktüübikinnitus (mis maksab kenakese kopika);
3) sõita tuima näoga ringi soovitud rehvidega (eeldab rehvimõõdu puudumist passis ja üldiselt siledat autot).
On ka võimalus kolida sinna, kus kedagi miski ei koti, kuniks pappi jätkub.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...