Ment piinas (snorkel)
Moderaator: Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 31
- Liitunud: K Dets 10, 2008 1:13 pm
- Asukoht: Tallinn
Ment piinas (snorkel)
Jutt siis järgmine, patrullisin siis kodu juures ringi, kui võluväel oli minu seljataga miilitsa ekipaaz ja pidasid kinni , jutt oli lühike ebaseaduslik sisse laske ekstrakt- kõrvalada!!! mina muidugi alandlikult väitsin kiisu silmad peas, et ma ei teadnud ja enne päikse loojangut on minu auto Eesti vabariigis sätestatud korras kõik puudused kõrvaldatud, mida ma kahjuks ei ole siis maale muidugi teinud .
Kas kellegil on analoogseid probleeme olnud ise tehtud sisselaske torustikuga?
Mul siis tehtud sisselase pasatorust( tra jälle pask mängus) aga kenasti värvitud jne
Kas kellegil on analoogseid probleeme olnud ise tehtud sisselaske torustikuga?
Mul siis tehtud sisselase pasatorust( tra jälle pask mängus) aga kenasti värvitud jne
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Kas see peaks ajaviite- ja nalja alla kuuluma või oli sellel miilitsal tõsi taga?
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded Grupp 6 "Veermik ja kere" Kood 602. Kerest väljaulatuvad osad (eksterjöör) ütleb nii:
2) kere/kabiini ja nendest väljaulatuvatel osadel, v.a peeglid, antennid, pakiraamid ja detailid, mille kõvadus on väiksem kui 60 Shore'i ühikut ja mis asuvad kõrgemal kui 2 m teepinnast, sõiduki põrandatasapinnast madalamal või, mis ei saa 100 mm läbimõõduga kuuliga veeretamisel kokku puutuda kuuli pinnaga, ei tohi olla teravaid, haakuvaid ega lõikavaid väljapoole suunatud eendeid, mis võivad põhjustada vigastusi isikutele, kes saavad löögi või puutuvad vastu sõiduki keret. Kuul, Ø 100 mm, peab veerema üle kerepinnal olevast takistusest nii, et kuuli keskpunkti läbiv kere pinnaga rööbiti olev telg jääks kuuli pinna ja takistuse kokkupuute punktist kõrgemale (joonis 34);
50mm kanalitoru peaks nendele tingimustele igati vastama.
Ainus asi, mis kuidagi võiks kvalifitseeruda, on Grupp 7 "Mootor":
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
Küsimus nüüd, kas õhuvõtutoru pikendamine kvalifitseerub ümberehituseks, eeldusel, et "õhuosakeste filtrit" ei ole ära võtnud.
Sellisel juhul ühenda see toru linnaliikluses sõitmisel lihtsalt lahti...
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded Grupp 6 "Veermik ja kere" Kood 602. Kerest väljaulatuvad osad (eksterjöör) ütleb nii:
2) kere/kabiini ja nendest väljaulatuvatel osadel, v.a peeglid, antennid, pakiraamid ja detailid, mille kõvadus on väiksem kui 60 Shore'i ühikut ja mis asuvad kõrgemal kui 2 m teepinnast, sõiduki põrandatasapinnast madalamal või, mis ei saa 100 mm läbimõõduga kuuliga veeretamisel kokku puutuda kuuli pinnaga, ei tohi olla teravaid, haakuvaid ega lõikavaid väljapoole suunatud eendeid, mis võivad põhjustada vigastusi isikutele, kes saavad löögi või puutuvad vastu sõiduki keret. Kuul, Ø 100 mm, peab veerema üle kerepinnal olevast takistusest nii, et kuuli keskpunkti läbiv kere pinnaga rööbiti olev telg jääks kuuli pinna ja takistuse kokkupuute punktist kõrgemale (joonis 34);
50mm kanalitoru peaks nendele tingimustele igati vastama.
Ainus asi, mis kuidagi võiks kvalifitseeruda, on Grupp 7 "Mootor":
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
Küsimus nüüd, kas õhuvõtutoru pikendamine kvalifitseerub ümberehituseks, eeldusel, et "õhuosakeste filtrit" ei ole ära võtnud.
Sellisel juhul ühenda see toru linnaliikluses sõitmisel lihtsalt lahti...
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
härrased,meil on ju "POLITSEI RIIK" asjad kävadki,nii nagu nendel tuju on.see aga ei tähenda,et kõik p.........kud sellised on.
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Ülevaatusmees rääkis, et pidavat peedistatama ka rullnokki kui kapoti alt koonusfiltri lurinat kostub.
Seesama "toitesüsteemi ümberehitamine".
Pidavat korduvülevaatusele saadetama, mille ajaks muidugi tavaline paberfilter külge pannakse ja kõik on tol hetkel JOKK.
Mõttetu peedistamine ühesõnaga...
PS kuulu järgi hakatakse teravdatult eurotõkiskingi ja muud sodi hoolikamalt kontrollima- kuidagi tuleb ju suuremahuline trahvimaks kerge vaevaga kokku koguda
Seesama "toitesüsteemi ümberehitamine".
Pidavat korduvülevaatusele saadetama, mille ajaks muidugi tavaline paberfilter külge pannakse ja kõik on tol hetkel JOKK.
Mõttetu peedistamine ühesõnaga...
PS kuulu järgi hakatakse teravdatult eurotõkiskingi ja muud sodi hoolikamalt kontrollima- kuidagi tuleb ju suuremahuline trahvimaks kerge vaevaga kokku koguda
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Veel selline tähelepanek, et näiteks ei tohi küljes olla teisaldatavat konksu sõidu ajal , kui sa just käru-haagist ei vea. EU seaduste kohaselt peab teisaldatav konks olema küljest ära. Meie linnapilti vaadates on enamusel antud konks küljes 24h.
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
Mul on konks poltidega raami küljes, kas see on kah teisaldatav?007 kirjutas:Veel selline tähelepanek, et näiteks ei tohi küljes olla teisaldatavat konksu sõidu ajal , kui sa just käru-haagist ei vea. EU seaduste kohaselt peab teisaldatav konks olema küljest ära. Meie linnapilti vaadates on enamusel antud konks küljes 24h.
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 810
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
mina hoian konkreetselt selleks et enamus jobud ei oska parklas parkida. Mõlkigu oma numbrit aga mitte minu tagapamprit.007 kirjutas:Veel selline tähelepanek, et näiteks ei tohi küljes olla teisaldatavat konksu sõidu ajal , kui sa just käru-haagist ei vea. EU seaduste kohaselt peab teisaldatav konks olema küljest ära. Meie linnapilti vaadates on enamusel antud konks küljes 24h.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Parklas kriibitakse suure tõenäosusega ära stange nurk, mida konks ei kaitse. Viimane puutub kokku pigem otse tagant otsasõidu korral. Pealegi, vähegi suurema paugu korral eelistaksin stange-tulede vahetust raami sirgeksajamisele.nymmik kirjutas:mina hoian konkreetselt selleks et enamus jobud ei oska parklas parkida. Mõlkigu oma numbrit aga mitte minu tagapamprit.007 kirjutas:Veel selline tähelepanek, et näiteks ei tohi küljes olla teisaldatavat konksu sõidu ajal , kui sa just käru-haagist ei vea. EU seaduste kohaselt peab teisaldatav konks olema küljest ära. Meie linnapilti vaadates on enamusel antud konks küljes 24h.
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 810
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Kogemus ongi mitmekordne, et need otse tagant parkijad ei suuda oma auto gabariite tunnetada.vtl kirjutas:Parklas kriibitakse suure tõenäosusega ära stange nurk, mida konks ei kaitse. Viimane puutub kokku pigem otse tagant otsasõidu korral. Pealegi, vähegi suurema paugu korral eelistaksin stange-tulede vahetust raami sirgeksajamisele.nymmik kirjutas:mina hoian konkreetselt selleks et enamus jobud ei oska parklas parkida. Mõlkigu oma numbrit aga mitte minu tagapamprit.007 kirjutas:Veel selline tähelepanek, et näiteks ei tohi küljes olla teisaldatavat konksu sõidu ajal , kui sa just käru-haagist ei vea. EU seaduste kohaselt peab teisaldatav konks olema küljest ära. Meie linnapilti vaadates on enamusel antud konks küljes 24h.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6