4. leht 5-st

Re: M+S is not enough!

Postitatud: P Okt 13, 2019 10:11 pm
Postitas parakas
LR90 kirjutas:
parakas kirjutas:
Oleneb väga ka kui vana rehv on. Kui on soliidses eas, peaaegu kulumiskindlaks plastikuks muutunud siis jää peal on üli libe... testitud. Samas sõita saab, ainuke mure ongi pidama saamine.
Mul olid sügisel alla pandud uued rehvid, arvasin ka, et M+S, aga hakkasin kohe naaste otsima. :(
Mnjah ja ma panin selle "vanade rehvide" arvele, seega ei pea isegi uuest peast. :(

Re: M+S is not enough!

Postitatud: P Okt 13, 2019 10:25 pm
Postitas TiitR
parakas kirjutas:
LR90 kirjutas:
parakas kirjutas:
Oleneb väga ka kui vana rehv on. Kui on soliidses eas, peaaegu kulumiskindlaks plastikuks muutunud siis jää peal on üli libe... testitud. Samas sõita saab, ainuke mure ongi pidama saamine.
Mul olid sügisel alla pandud uued rehvid, arvasin ka, et M+S, aga hakkasin kohe naaste otsima. :(
Mnjah ja ma panin selle "vanade rehvide" arvele, seega ei pea isegi uuest peast. :(
Olneb suuresti siiski kasutusalast ja vajadusest autoga talvel liigelda.
Minul oli vaid jahisõidud ja kiilakal lasin lihtsalt gaasi veits järele ja kõik sõidud sai tehtud ka mitmel talvel. Ja nagu öeldud, siis ongi tegu nö. 50/50 rehviga - et liigub natuke edasi nii poris, kui ka lumes, täiskiilakal on loomulikult libe, juba füüsika tuleb mängu.

Re: M+S is not enough!

Postitatud: R Nov 01, 2019 12:09 pm
Postitas kummist
Panin täna alla Cooper Discoverer AT3 4S (mitte segamini ajada tavalise AT3'ga millel puudb 3PMSF sümbol).
Eks siis hiljem jagan kogemusi. Seni olen sõitnud läbi kaks jooksu Discoverer M+S ja naelutatud. Kuna neid enam kusagilt saada ei ole (Euroopas üldisemalt ei müüa enam) ja aegajalt vaja nüüd ka Saksamaal käia, siis pidin midagi sellist võtma, et oleks seal riigis legaalne (dunlop grandtrek sj6 ei sobinud ei koormus- ega kiirusindeksi tõttu).

Näis kuidas siis pidamine saab olema, Põhja-Ameerika ja Kanada kodanike kogemusi lugedes erinevatest foorumitest sain teada, et pidi olema ok rehv nende oludes.
Üldiselt pidi olema kõige uuemate AT 3PMSF rehvidega nii, et jäävad alla preemium lamellile, aga odavama otsa lamellidest pidid paremad olema.

PS. BG KO2 pidi olema libe rehv selle AT3 4S'ga võrreldes.

Re: M+S is not enough!

Postitatud: R Nov 08, 2019 5:24 pm
Postitas Uko
Ei ole talvel head,kohe mitte ei ole,suvel küll .Läbi sõidetud ühed ,enam ei osta.

Re: M+S is not enough!

Postitatud: E Nov 11, 2019 2:51 pm
Postitas Alari
Uko kirjutas:Ei ole talvel head,kohe mitte ei ole,suvel küll .Läbi sõidetud ühed ,enam ei osta.
Discoverer AT3 4S mudel tuli eelmine suvi välja, ühe talvega sõitsite läbi ?

Re: M+S is not enough!

Postitatud: E Nov 25, 2019 9:42 pm
Postitas DreamWalker
kummist kirjutas:Panin täna alla Cooper Discoverer AT3 4S (mitte segamini ajada tavalise AT3'ga millel puudb 3PMSF sümbol).
Eks siis hiljem jagan kogemusi. Seni olen sõitnud läbi kaks jooksu Discoverer M+S ja naelutatud. Kuna neid enam kusagilt saada ei ole (Euroopas üldisemalt ei müüa enam) ja aegajalt vaja nüüd ka Saksamaal käia, siis pidin midagi sellist võtma, et oleks seal riigis legaalne (dunlop grandtrek sj6 ei sobinud ei koormus- ega kiirusindeksi tõttu).

Näis kuidas siis pidamine saab olema, Põhja-Ameerika ja Kanada kodanike kogemusi lugedes erinevatest foorumitest sain teada, et pidi olema ok rehv nende oludes.
Üldiselt pidi olema kõige uuemate AT 3PMSF rehvidega nii, et jäävad alla preemium lamellile, aga odavama otsa lamellidest pidid paremad olema.

PS. BG KO2 pidi olema libe rehv selle AT3 4S'ga võrreldes.
Jälg maha - jälgin huviga - ennast ka huvitab kuidast need n.ö 3mäetipu märgiga "põhjamaade versioon" meie tingimustes hakkama saab.
Kaalun antud rehve samuti aastaringseteks "et teeks kõik ära" aksepteeritaval tasemel. (50%linn, 35%maantee, 15% softoffroad)

Samuti huvitab kustkaudu antud mudelit/Coopereid Eestist normaalse hinna ja tarnega üldse saab? :roll: :wink:

Re: M+S is not enough!

Postitatud: T Nov 26, 2019 8:50 am
Postitas v6sa
DreamWalker kirjutas: ...
Jälg maha - jälgin huviga - ennast ka huvitab kuidast need n.ö 3mäetipu märgiga "põhjamaade versioon" meie tingimustes hakkama saab.
Kaalun antud rehve samuti aastaringseteks "et teeks kõik ära" aksepteeritaval tasemel. (50%linn, 35%maantee, 15% softoffroad)
...
Lamellrehv saab olla ÜHE aasta ringne: ostad sügisel ja järgmisel sügisel utiliseerid (näiteks müüd "vähekasutatud rehvina" maha, sest mustrit on veel tohhuijjaa). Sest suvekuum asfalt hävitab ära lamellide teravad tipud ja järgmised talved lähevad oluliselt libedamalt, kui esimene. Või uisutad ise, sest said soodsa diili ja "lamellrehv ei saagi pidada".

Palju see normaalne hind ka oleks uuele 215/70R16 rehvile näituseks, kui netisolev on 91,19 € ebanormaalne? Esimene ettejuhtunu: https://www.rehviliider.ee/autorehv/coo ... r-a-t3-4s/

Re: M+S is not enough!

Postitatud: T Nov 26, 2019 12:32 pm
Postitas Landy

Re: M+S is not enough!

Postitatud: T Nov 26, 2019 12:55 pm
Postitas TiitR
Krt, juba saime need rehvimõõdud vabaks, kuid nüüd vaja ikka topelt rehvid soetada, MT rehviga k*pivad talvel tee peal läbi.

Re: M+S is not enough!

Postitatud: T Nov 26, 2019 1:00 pm
Postitas Landy
TiitR kirjutas:
Krt, juba saime need rehvimõõdud vabaks, kuid nüüd vaja ikka topelt rehvid soetada, MT rehviga k*pivad talvel tee peal läbi.
Õnneks on oelmas lumehelbekesega MT ja AtTrehve, juba uurisin. Tõis kõrgemas hinnklassi.

Re: M+S is not enough!

Postitatud: T Nov 26, 2019 5:26 pm
Postitas puhvel
Landy kirjutas:
TiitR kirjutas:
Krt, juba saime need rehvimõõdud vabaks, kuid nüüd vaja ikka topelt rehvid soetada, MT rehviga k*pivad talvel tee peal läbi.
Õnneks on oelmas lumehelbekesega MT ja AtTrehve, juba uurisin. Tõis kõrgemas hinnklassi.
A kolm mäetipppu on ?

Tegelt paned miskid naastud sisse ja savi, eks.

Re: M+S is not enough!

Postitatud: T Nov 26, 2019 6:01 pm
Postitas LR90
puhvel kirjutas:
Landy kirjutas:
TiitR kirjutas: Krt, juba saime need rehvimõõdud vabaks, kuid nüüd vaja ikka topelt rehvid soetada, MT rehviga k*pivad talvel tee peal läbi.
Õnneks on oelmas lumehelbekesega MT ja AtTrehve, juba uurisin. Tõis kõrgemas hinnklassi.
A kolm mäetipppu on ?

Tegelt paned miskid naastud sisse ja savi, eks.
Kui paned naastud sisse, ei hakata uurima, kas M+S on või ei.

Re: M+S is not enough!

Postitatud: K Nov 27, 2019 12:39 am
Postitas kummist
DreamWalker kirjutas:
Samuti huvitab kustkaudu antud mudelit/Coopereid Eestist normaalse hinna ja tarnega üldse saab? :roll: :wink:
Ma olen seni kõik oma Cooperid Reifendirektist ostnud, sest hind parim ja müüvad värskeid rehve. Neljast rehvist alates transport tasuta.
Kohalike ärikatega ebameeldivad kogemused ja hind on kosmos.

265/70/R15 maksis 107.- (rehv tehtud 2019 juulis)

Re: M+S is not enough!

Postitatud: K Nov 27, 2019 3:44 pm
Postitas DreamWalker
kummist kirjutas:
DreamWalker kirjutas:
Samuti huvitab kustkaudu antud mudelit/Coopereid Eestist normaalse hinna ja tarnega üldse saab? :roll: :wink:
Ma olen seni kõik oma Cooperid Reifendirektist ostnud, sest hind parim ja müüvad värskeid rehve. Neljast rehvist alates transport tasuta.
Kohalike ärikatega ebameeldivad kogemused ja hind on kosmos.

265/70/R15 maksis 107.- (rehv tehtud 2019 juulis)
Mõistlik! - Tänud :)

Re: M+S is not enough e. lumehelbeke ja mäetipud tasa-tasa.

Postitatud: N Nov 28, 2019 9:47 am
Postitas kummist
Mingis mõttes on kõige hullem stsenaarium nüüd testitud. Seoses viimaste päevade ilmadega olen saanud täiskiilakat ja ka jääst täiesti siledat kruusateed. Väga hästi peab. Naabrimees samas suusatas oma neli aastat vanade lammelidega mu kõrval - mitte mingit pidamist ei olnud tema masinal. Nende lamellidega ta ei sõida aastaringselt vaid ainult talvel.

Erinevas lumes ma neid testinud ei ole, küll aga eelkäijaid (AT3 ilma 4S'-ta) ja pidamine oli väga hea.

Ilmselt on nendel rehvidel üks väga nõrk koht ja see saabki määravaks. Et kui ma nüüd kevadel need lattu seisma panen ja uuel hooajal alla panen, et kui palju selleks ajaks rehvid praegustest omadustest kaotanud on?
Eks raporteerin ka edaspidi kui mingi suurem muutus ilmaga toimunud. Ma eeldasin küll, et kuna pole tihedalt lamellitud ja puduvad naastud, et kas ikka on pidamist jäävihma puhul.

Üks tegelane on pannud üles ka video enda katsetest: https://www.youtube.com/watch?v=5pliLbJFyek


PS. Ahjaa, paljud kastika kasutajad ei tea/taha tunnistada ühte paratamatust. Talvel sõites peaks olema taga kastis olema kas liivkaotid või metallplaat sama raske kui on mootori kaal. Muidu ei ole auto taga ratastel head pidamist ja ka parimate rehvidega on suht sitt sõita.