12. leht 14-st

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: L Veebr 15, 2020 9:36 pm
Postitas TiitR
ahto42 kirjutas:Rangeri mutant vist tuleb
Artiklist koorub jah välja, et Fordiga olla käpad löödud, kuid uus Ranger ka nüüd ju 2.0d motoga. 3,2d minevik.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: P Veebr 16, 2020 11:30 am
Postitas uppund kana
Pidi tulema Fordi sildadele. Mooto osas ei tea aga salong jääb ikka volkar. Seega ilmselt sellist head juhitavust enam ei saa ja mina julgen väita ,et ka vastupidavust 250 k. ja 0 juppi vahetatud veermikus seda siis 120KW isendi puhul.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: P Veebr 16, 2020 12:49 pm
Postitas ahto42
See uudis, et volkar ja ford tarbesõidukite alal koostöö mõttes käed lõid, käis eelmine aasta meedias läbi.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: E Veebr 17, 2020 11:15 am
Postitas karvakera
Euroopa kastikatega on üldse varsti kööga, kui tööalaselt on vaja miskit vedada/ tõmmata. Niisama laiamiseks käivad küll.

Käisin selle uhke Ranger Raptoriga sõitmas, kurb, väga kurb. Hinnast ei maksa rääkida, ulme. Kandevõime 545kg, karjub käes, edasi ei lähe, selle 10 käigulise kasti mõte?, kütusekulu ca 1,5l suurem. Müügimees oli aus ning ütles juba sõitu bronnides, et saan pettumuse osaliseks 190kW Amarokiga võrreldes. Fordi välimus täitsa ok, kuid salongis pime ja kitsas, suht sarnane Hiluxiga. Amaroki juures käib kah paar asja närvidele, kuid hetkel muud arvestatavat alternatiivi pole. Tõsine plaan on enne tootmise lõppu uue vastu vahetada, eks siis tulevik näitab. Käigukasti vahetusega sai see 1->2 käigu jõnksu mure kah klaaritud. Kui garantii korras tehakse ja tunnistatakse jamasid, sobib.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: R Mai 01, 2020 1:16 am
Postitas Ouromighave
poisid tänud kasuliku teabe eest

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: E Mai 18, 2020 4:46 pm
Postitas karvakera
https://www.youtube.com/watch?v=15cvR7MFXHU&t=2s

Darkside Developments on ühe Amaroki tuunimise ette võtnud, päris mitu huvitavat videot. Turbod, intercooler, käigukast, väljalase saab torgitud. Jutu järgi võiksid veidi teada asjast, mida teevad ja miks.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: T Mai 19, 2020 9:58 pm
Postitas KKKKKK
Tean küll, et tegelt tellisid transiti mootoriga rangeri omale! Peaasi, et 10 käiku oleks! :D

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: T Sept 08, 2020 7:30 pm
Postitas Väike Jahimees
Tere. Uuriks kuidas sellise mootoriga amarokil lood on 2.0 90kw

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: K Sept 16, 2020 10:53 pm
Postitas Kalill
Mida amarok 800-1000kg koormast kastis arvab? Jääb stange väga järgi lohisema? 2015.a kandevõime 1086kg.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: K Okt 21, 2020 10:53 pm
Postitas KristjanT
Sõitsin ka kunagi 2.0 Amarokiga, see sai otsa ja kuna toona uue L200 hind meelitas, siis vahepeal kolm aastat sellega. Nüüd tahan kangesti välja vahetada ja käisin V6 190 kW proovisõidul. Kõik muidu OK (välja arvatud ehk aeguma hakkav disain), aga see aeglusti puudumine?! Proovisin esimese käiguga sõita, no 1000 tuuri juures on kiirus juba 8 km/h. Vana Amarok oli mul aeglustiga ja L200 samuti. Palun väga, et mõni aeglustita Amaroki kasutaja kommenteeriks kuidas metsas sõita on. Kas hüdrotrafo tõesti kompenseerib selle aeglusti puudumise ja saab rahulikult nikerdada? Aastaid tagasi oli mul sõbral samuti Amarok, aeglustita manuaal. No see küll ei kõlvanud kuhugi, keerukamates tingimustes sidur suitses kohe. Tee peal võis jah sõita.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: N Okt 22, 2020 9:40 am
Postitas karvakera
Kui saladus ei ole, siis missugustes tingimustes seda aeglustit nii vaja on? 190kW kasutatud masina hind ca 30k, kinnikasvanud sihtidel võsa maha sõita? Poriaugus hullata? Selleks otstarbeks on mu meelest teistsugused masinad/ hinnaklass :) Ma satun töö ja jahi tõttu päris palju metsateedele/ sihtidele, seda "aeglustit" olen vist loetud korrad kasutanud, Saksas mägedes nikerdamiseks oli ok, gaasipedaal muutub tuimemaks.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: N Okt 22, 2020 7:09 pm
Postitas KristjanT
Offroader ma ei ole ja tööauto on kastikas mul ainult veerandkohaga. Ehk siis, kui Crafteriga ligi ei saa. Enamalt jaolt on ta lihtsalt teine, nö varusõiduk-peresõiduk ja seisab maja ees. See-eest kui on vaja teelt maha sõita, ei soovi ma, et ta süütus kohas jänni jääks. Vähemasti AT rehvid on all olnud kõigil mu kastikatel. Minu senistel on kõigil aeglustid olnud ja seni on nad ka vajalikuks osutunud. Seepärast ka see küsimus.
Välismaiseid lehti lugedes tekkis teine küsimus juurde. On teist siin kellelgi olnud probleemi, et Amarok automaat ei jaksa tagurdada? Väidetavalt olla njuutonmeetrid tagurpidikäigul tarkvaras piiratud ja raskemasse kohta sisse sõites võib juhtuda, et kui edasi ei saa, ei jaksa ka tagasi enam.

PS! Ma ei vaata kasutatud Amarokki ja auto kriipimine okstega ei ole probleem. Auto on minu jaoks tarbeese.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: N Okt 22, 2020 7:51 pm
Postitas v6sa
karvakera kirjutas:
N Okt 22, 2020 9:40 am
Kui saladus ei ole, siis missugustes tingimustes seda aeglustit nii vaja on?
...
Raske ja õrn koorem kastis, kivine/kändudega metsatee, kus tuleb hoolikalt rada valida, et rehvid veljele jääks.

Või täpne nikerdamine puude vahel vihmamärjas kaldus metsas.

Kõik ei pauguta vaid kruusateid mööda, mõni kasutab kastikat ka sihtotstarbeliselt.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: N Okt 22, 2020 8:23 pm
Postitas karvakera
Puhtalt isiklike kogemuste põhjal (2a, 83000km).
Aeglustist ei tunne puudust, olen mõned korrad OffRoad nuppu pressinud, tuimestab gaasipedaali, eriti künklikul maastikul rahulikum ronida. Kui seda funktsiooni üldse ei oleks, poleks probleemi. Kohe esinduses läksid alla 265/65R18 Cooper AT3 rehvid, talvekad samas mõõdus lamellid. Pole kordagi kusagil kinni istunud, viimased meetrid olen vajadusel jala käinud. Diffrilukku olen asja eest kasutanud korra, oli abiks. Autotreilal ca 2t lõhkamismatte viidud Saksa mägedesse, tagurdatud/ nikerdatud, pole selle jõu puudumisega kokku puutunud. Tundub veits ulme, kui kasvõi lubatu piires koormatud auto ei suudaks jõu puudumisel tagurdada. Neid vandenõu teoreetikuid on palju... Samas Eesti tundub olema üks 190kW, millel on kõik maailma hädad küljes. Enda esimesel vahetati 55k pealt käigukast, selle 1->2 käigu nõksu pärast. Uuel suudan miskis olukorras leebe nõksu võluda. Aga kui võrrelda kahe eelmise tööauto, 3.0 AT Hiluxi igal käiguvahetusel "nõksumisega", siis puht pseudo probleem :)

Parimatel aastatel kogunes Eestimaa teedel 90k km, mandri Eesti metsad risti- rästi läbi sõidetud, tihti oli keelatud 1000l kütusetünn kukil. Siis oli küll 3.0AT Hilux, kuid ikkagi 0 korda kinni. Mu on üsna elav kujutlusvõime, kuid mis asi on raske ja õrn, mida kivide otsa veetakse? Või kuidas saadakse näiteks 2bar rõhuga rehv, auto lubatu piires koormamisel, metsateel maha sõidetud? Ja milline siis on kastika sihtotstarbepärane kasutamine? Olen vist kõike need aastad kastikaid valesti kasutanud... :oops:

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitatud: P Nov 08, 2020 8:39 pm
Postitas LauriJ
Kalill kirjutas:
K Sept 16, 2020 10:53 pm
Mida amarok 800-1000kg koormast kastis arvab? Jääb stange väga järgi lohisema? 2015.a kandevõime 1086kg.
Nii jääb tonniga siis.