VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
KristjanT
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 21, 2020 8:22 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas KristjanT »

Ise küsisin, nüüd vastan ka ise.
Lasin kohe esinduses panna ette vintsi, Ironmani tõste, alla kaitseplaadi ja 33" (275/70R18) Cooper Discoverer STT Pro kummikud. Muus osas tavaline Highine 190 kW. Kohe käisin metsas proovimas ka, kolm korda pidin ka vintsima, nii, et päris pargirada polnud.
Siin küsiti, et kuhu seda aeglustit vaja on. Kummaline küsimus. Ilmselgelt on problem ka minu sõiduoskuses, pole säärase autoga harjunud, aga mina sellega hetkel veel metsas sõita ei oska. Probleem nimelt selles, et raskemates oludes krutib mootor oma 2000 tuuri üles, aga trafo vedu veel taha ei võta. Ja siis ühtäkki võtab veo taha ja nii vinge, et kraabib ennast kohe sisse. Eks siin ole ka see automaadi ja manuaali erisus, mõlemad eelmised (Amarok ja L200) olid mul aeglusti ja manuaalkastiga. Nendega tundsid täpselt, mida rattad all teevad. Automaadiga on seda tunnetada raskem. Siiski jääb mul mulje, et problem on liiga kiires ülekandes. Aeglasema ülekandega veaks hüdrotrafo madalamate tuuridega ja saad paremini rasketes oludes hakkama.

Sellegipoolest auto üldjoontes mulle meeldib, minu jaoks alternatiivi väga ei olnud ka. Ühtegi japsi ma enesele enam elus ei soovi. Usun, et saan harjutades selle maastikusõiduga paremini sina peale ka. Müügimees soovitas gaasipedaali paigal hoida ja mitte kohe seda lisada, kui auto ei liigu, vaid veidi oodata. Lisaks kiidan Viljandi Volkswagenit, kes kenasti abivalmilt auto minule sobivalt komplekteerisid.
KKKKKK
Fitting 44"
Postitusi: 472
Liitunud: T Apr 12, 2011 9:16 am

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas KKKKKK »

AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2126
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas puhvel »

Aga Kristjan ehk räägid mis tõrge on japside masinate vastu ?
Minul väga positiivsed kogemused .... seda küll vanast ajast, võimalik, et asjad on muutunud.
WJ ja XC 70
KristjanT
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 21, 2020 8:22 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas KristjanT »

Ei, see müügis olev Amarok pole minu. See oli juba siis müügis kui enda oma valisin, aga naisele ei meeldinud see matt värv, ise tahtsin vihasemaid kummikuid ja tõstesarja ning lisaks oli see auto juba mõned kuud kasutuses olnud. Otsustasin uue kasuks.
L200-st ma äkki kirjutan rubriiki "tahan osta aga" teemasse "uut kastikat", kuna avastasin, et seal on sellest juttu. Jätaks selle teema VW põhiseks.
Kui teemaga jätkata, siis maastikusõidukogemust suurt pole lisandunud. Ikka olen seda meelt, et esimese käigu ülekanne on veidi kiire, aga midagi põhjapanevat veel öelda ei saa. Kuu ajaga kulgetud 5000 km ja seda peab ütlema, et kütust neelab teistest rohkem. Trassi peal 90-ga sõites alla 13 ei ole võimalik saada. Ilmselt annab tõste ja 33" mudakummik oma osa, aga ikkagi tundub paljuvõitu. Siis tõste osas nii palju, et minule on ette pandud valed vedrud, neljapütase omad. Uus vedru vajub ka veidi ja lõpuks kratsisid nii kõvasti vastu koobast, et ei saanud sõita. Vaatasin siis vedrule otsa ja keerud suhteliselt koos. Sellel olevat koodi guugeldades selguski karm tõde. Esindus pidi tegelema. Kuna esiots on sellisel kujul liiga madalal, siis nüüd pühade ajal hädalahendusena treisin vedrudele 15 mm puksid alla, nüüd kannatab sõita. Ja seda ka, et Ironmani vedrustusega on ebamugavam sõita kui originaaliga. Vähemalt mu vana neljapütase vedrustus oli küll pehmem ja mugavam. Aga võrreldes L200 hüplemisega on sõit siiski okei.
Üldiselt olen ikkagi valikuga rahul.
KristjanT
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 21, 2020 8:22 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas KristjanT »

Kas keegi on leidnud siit Eestist rohtu selle tagurpidikäigu jõuetuse vastu? Selge see, et ülekandearvu muuta nii lihtne pole, aga väidetavalt olla see hüdrotrafo libisemine tarkvaraliselt piiratud 250 nm peale. Eks auto jääb maastikul hädiseks endiselt, st kui trafo "haagib" teeb ta seda äkiliselt ja paljudes olukordades kipub end sisse kaevama. Aga vähemalt oleks lootuski liikuda. Praegu lihtsalt mootor karjub ja armatuuris punane häire, et käigukast kuumeneb üle. Tahapoole vintsimine esivintsiga on ka tüütu, auto võiks ikkagi suuta tühjalt sõita nii edaspidi kui tagurpidi. Koormat ma erilist ei vea.

Ja kui keegi on selle piirangu välja programmeerinud, siis kas esindus ka näeb seda? Ma sooviks, et garantii kehtima ikkagi jääks.
ylex
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: N Dets 09, 2021 8:08 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas ylex »

KristjanT kirjutas:
E Juun 21, 2021 10:01 pm
Kas keegi on leidnud siit Eestist rohtu selle tagurpidikäigu jõuetuse vastu? Selge see, et ülekandearvu muuta nii lihtne pole, aga väidetavalt olla see hüdrotrafo libisemine tarkvaraliselt piiratud 250 nm peale. Eks auto jääb maastikul hädiseks endiselt, st kui trafo "haagib" teeb ta seda äkiliselt ja paljudes olukordades kipub end sisse kaevama. Aga vähemalt oleks lootuski liikuda. Praegu lihtsalt mootor karjub ja armatuuris punane häire, et käigukast kuumeneb üle. Tahapoole vintsimine esivintsiga on ka tüütu, auto võiks ikkagi suuta tühjalt sõita nii edaspidi kui tagurpidi. Koormat ma erilist ei vea.

Ja kui keegi on selle piirangu välja programmeerinud, siis kas esindus ka näeb seda? Ma sooviks, et garantii kehtima ikkagi jääks.
Väidevalt on VKM vähemalt ühe sellise, kast ülekirjutanud. Nüüd ka tagurpidi 500nj.
almercutio
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: E Juun 11, 2012 9:16 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas almercutio »

Tere

Minu Amarok käis VKM-s. Kordades olen seda tagurpidi 200nm tunda saanud ja ikka väga abituks teeb. Esimest korda Hiiumaal laulvatel liivadel, kus korraga oli külgedel kivid ja ees meri ja oli vaja paadikäruga tagurdada (pisike kalapaat), kergelt ülesmäge. Autol lihtsalt pöörded peal ja ükski ratas ringi ei käi. Nikerdasime käru tagant, ei midagi. Edaspidi sõitis ilusti aga meri oli vastas. Tol päeval läks abi vaja. Teised korrad olen ma juba sellest puudusest teadlik olnud ja natukene siis teadlikult provatseerinud seda autot. Viimane kord siis reaalne olukord tööülesannete täitmisel, kus 3,5t käruga tagurdamine kergest mäest ülesse, pinnas pigem kandis ja tulemus olemas, ainult mootori pöörded. Probleemi olemusest sain teada kohe, muidugi mitte Möllerist, seal ei tea keegi midagi. Aga Austraalia foorumites infot palju ja igasugu chipi paketid valmis. Meil kellegil valmis chipi polnud ja ausalt õeldes oli VKM ainukesena nõus asja vaatama, et mida teha annab. Nüüd NM ja pöörded mõlemad tõstetud. Proovida pole veel jõudnud.

Autoga olen väga rahul, eriti nüüd kui see tagurpidi asi peaks korras olema. Muidu ikka hakkasin kartma metsikut loodust.

Allar
Viimati muutis almercutio, L Dets 18, 2021 9:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 855
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas ahto42 »

Sa mõtled VKM Viljarit?
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
almercutio
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: E Juun 11, 2012 9:16 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas almercutio »

ahto42 kirjutas:
K Dets 15, 2021 6:25 am
Sa mõtled VKM Viljarit?
https://www.vkmmotors.ee/en/chiptuning/
reoelanik
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: R Nov 29, 2013 11:04 am

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas reoelanik »

Kas keegi on lahendanud enda masinal esimeste puksiiraasade teema? Nimelt kui on lisaraud ees, siis ei saa enam kätte seda plastikut, kus taga on aasa kinnituskoht. Kuskilt väljamaa lehtedelt on silma jäänud spets kronsad, mis tulevad läbi plastiku välja. Kas neid leidub ka kellegi kohaliku käest?
Autoks 2015 aasta masin.
almercutio
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: E Juun 11, 2012 9:16 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas almercutio »

almercutio kirjutas:
T Dets 14, 2021 8:17 pm
Tere

Minu Amarok käis VKM-s. Kordades olen seda tagurpidi 200nm tunda saanud ja ikka väga abituks teeb. Esimest korda Hiiumaal laulvatel liivadel, kus korraga oli külgedel kivid ja ees meri ja oli vaja paadikäruga tagurdada (pisike kalapaat), kergelt ülesmäge. Autol lihtsalt pöörded peal ja ükski ratas ringi ei käi. Nikerdasime käru tagant, ei midagi. Edaspidi sõitis ilusti aga meri oli vastas. Tol päeval läks abi vaja. Teised korrad olen ma juba sellest puudusest teadlik olnud ja natukene siis teadlikult provatseerinud seda autot. Viimane kord siis reaalne olukord tööülesannete täitmisel, kus 3,5t käruga tagurdamine kergest mäest ülesse, pinnas pigem kandis ja tulemus olemas, ainult mootori pöörded. Probleemi olemusest sain teada kohe, muidugi mitte Möllerist, seal ei tea keegi midagi. Aga Austraalia foorumites infot palju ja igasugu chipi paketid valmis. Meil kellegil valmis chipi polnud ja ausalt õeldes oli VKM ainukesena nõus asja vaatama, et mida teha annab. Nüüd NM ja pöörded mõlemad tõstetud. Proovida pole veel jõudnud.

Autoga olen väga rahul, eriti nüüd kui see tagurpidi asi peaks korras olema. Muidu ikka hakkasin kartma metsikut loodust.

Allar
Täna sai kõik NM kokku loetud ja kinnitan, et rattad käivad ringi mõlemas suunas, väga meeldiv. Sai siis lumisel jääkoorikuga mättal ümber hoone liigutatud korvtõstukit Dino 260 XTD, kaaluga ca 3500kg. Autol oli ikka väga raske, võiks lausa õelda, et sõitis võlgu millegi arvelt, eks näis, täna tegi töö ära ja homme edasi. Punane hammasratas esitles ennast ekraanil ebatavaliselt kiirelt, umbes 3 minuti jooksul. See tähendab seda, et ülekande kast on ülekuumenenud. Jah seda juhtub aga tavaliselt läheb sinna rohkem aega.

Ja nüüd siis läbisõidul 147000 km esines esimene viga, milleks on roolikardaan. Hetkel määriti töökojas ära ja läks paremaks aga see tuleb välja vahetada. Ma lihtsalt ütlen, et tagumised piduriklotsid on veel vahetamata, esimesed sai vahetatud 120k+ pealt. Muidu ainult korralised ja korraliste vahelised korralised hooldused.

Allar
reoelanik
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: R Nov 29, 2013 11:04 am

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas reoelanik »

Kas keegi on teinud endal tuled nii, et saab kõik kustu panna?
MustVälk
Fitting 38"
Postitusi: 228
Liitunud: K Sept 16, 2015 8:10 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas MustVälk »

reoelanik kirjutas:
R Juun 24, 2022 11:25 pm
Kas keegi on teinud endal tuled nii, et saab kõik kustu panna?
Küsi facebookist Le VW Freaks käest. Tegutsevad üle terve Eesti ja suudavad Vag grupi masinatega palju ära teha.
5816nelineli58 Rangelt soovituslik helistada kui üldse, siis peale 15!
karvakera
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: L Dets 15, 2007 4:34 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas karvakera »

reoelanik kirjutas:
R Juun 24, 2022 11:25 pm
Kas keegi on teinud endal tuled nii, et saab kõik kustu panna?
OBD eleven jubinaga saad ise sättida, et 0 asendis on ka päevatuled kustus. Jubin ise+ äpis lisade ON/OFF lülitamine muidugi tasuline.
raksike
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: L Juul 02, 2022 9:24 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas raksike »

Soov omale Amarok soetada, odavama otsa masinad kuhu hammas peale hakkaks ja mis tunduvad lisade ja üldise ilme poolest sobivad on sõitnud 400+ tuhat kilomeetrit.
Kas sellistest masinatest peaks kaarega ringi minema või on siin mingi võimalus töökindlat masinat oodata? :)

Mida peaks nende mudelite puhul jälgima ostu puhul?

Kõne all siis ikka 2.0 mootoriga isendid.
Vasta

Mine “Volkswagen”