VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
vaatsin ,et Amarok-i kastikast pole keegi juttu teinud. Kuna endal on selline isend kasutada siis jagan muljeid juhuks kui kellegil plaan soetada või mis iganes.
Minul siis Trendline mootor 2.0 ja 6k. manuaal ilma aeglustita. peab kohe ütlema ,et kui soetada siis ikkagi aeglustiga variant. Maastikul küll jõudu väheks ei jää aga kui on väga auklik tee või põld siis 1 käik liiga kiire. Auto sobib ennekõike kasutada näit. farmeritel, metsa eriti ei sobi, liiga suur ja lai ja ilmselt vabanete üsna kähku ka esistangest. Põllupeal kannatab sõita küll. Salong on suur ja lai. Ruumi on laialt ka tagaistmel. Maanteel on sõiduomadused head. Küttekulu väike, mina olen saanud keskmise linn maantee 7,6.
Põeb ka haigusi. Sõidetud 50 tuh. lendas tagumine kardaan. Esindusest öeldi ,et see ongi vigane lahendus ja parandatud alates 2013 aasta väljalasetel. Läheb garantiikorras uus alla ja juba tugevdatud kardaan. Tagasikutsumine ka seoses kütuse torustikuga ,vahetatakse välja kuna pidi vibreerima ja seetõttu on purunemis oht. Manual kastil see häda ,et külmaga lähevad käigud raskelt sisse ,eriti 2 käik mis kipub suisa raginaga lülituma. Tehas väidab ,et nii on ja selline see kast ongi. Seega talvel külmaga peab enne umbes 10 km. sõitma siis hakkavad käigud jälle kergelt liikuma.
kokkuvõtvalt eks viriseda saab alati aga üldiselt vähemalt minule see masin meeldib. Kui on vaja kastikat ja tegevusalaks pole metsandus siis soovitan vaadata ja katsuda küll.
Minul siis Trendline mootor 2.0 ja 6k. manuaal ilma aeglustita. peab kohe ütlema ,et kui soetada siis ikkagi aeglustiga variant. Maastikul küll jõudu väheks ei jää aga kui on väga auklik tee või põld siis 1 käik liiga kiire. Auto sobib ennekõike kasutada näit. farmeritel, metsa eriti ei sobi, liiga suur ja lai ja ilmselt vabanete üsna kähku ka esistangest. Põllupeal kannatab sõita küll. Salong on suur ja lai. Ruumi on laialt ka tagaistmel. Maanteel on sõiduomadused head. Küttekulu väike, mina olen saanud keskmise linn maantee 7,6.
Põeb ka haigusi. Sõidetud 50 tuh. lendas tagumine kardaan. Esindusest öeldi ,et see ongi vigane lahendus ja parandatud alates 2013 aasta väljalasetel. Läheb garantiikorras uus alla ja juba tugevdatud kardaan. Tagasikutsumine ka seoses kütuse torustikuga ,vahetatakse välja kuna pidi vibreerima ja seetõttu on purunemis oht. Manual kastil see häda ,et külmaga lähevad käigud raskelt sisse ,eriti 2 käik mis kipub suisa raginaga lülituma. Tehas väidab ,et nii on ja selline see kast ongi. Seega talvel külmaga peab enne umbes 10 km. sõitma siis hakkavad käigud jälle kergelt liikuma.
kokkuvõtvalt eks viriseda saab alati aga üldiselt vähemalt minule see masin meeldib. Kui on vaja kastikat ja tegevusalaks pole metsandus siis soovitan vaadata ja katsuda küll.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Heietan siis oma Amarokist ka natuke... Minul on samuti sõita 2.0L mootoriga isend, kuid automaatkastiga. Auto on minu käes eelmise aasta juunikuust ja tänaseks läbitud praktiliselt 30tuh km. Mingeid probleeme olnud ei ole, va. 2 tehasepoolset tagasikutsumist. Ühel juhul olid mingid voolikud liiga lähestikku ja teisel vahetati käigukasti juhtplokk (kuigi mina mingeid probleeme ei kogenud sellega). Tehasepoolne hooldusvälp käib näidiku järgi ja on 40tuh km ümber. Lasin oma autol ka 20tuh km pealt õli vahetada, kuna vean tihti rasket treilerit. Treileri lubatav suurim mass on 3200kg ja selle vedamine läheb väga libedalt.
Mina kasutangi seda autot pigem farmerina, sõidan mööda põlde ja kehvasid kruusateid. Automaatkasti 1. käik on piisavalt aeglane ja aeglustist puudust pole tundnud. Ka haagisega tagurdamine on ilma aeglustita ok. Amarokil on pidev keskdifrit kasutav nelikvedu, mis minu silmis on üks selle kastika eeliseid (vähemalt minu kasutuse juures). Üldse, maamajapidamises on kastikas ikka ülipraktiline. Samas on maantee ja linnasõit samuti väga ok. Keskmine kütusekulu tuleb 8-8,5L/100km vahele. Kui vaikselt lasta, siis ka alla 8.
Amaroki automaatkast on super hea, 8-käiguline. Sama ZF toodetud kasti kasutatakse ka mitmel luksusautol. Käiguvahetus on praktiliselt märkamatu ja kast suudab väga hästi suht väikese 2L mootori parimat pöördevahemikku ära kasutada.
Lisaks meeldib mulle Amaroki juures see, et salongis pole mingit mõttetut vaipa põrandal vaid on plastmass-kumm. See teeb auto puhastamise lihtsaks ja olen enda oma ka lihtsalt vooliku ja voolava veega üle lasknud.
Kaur
Mina kasutangi seda autot pigem farmerina, sõidan mööda põlde ja kehvasid kruusateid. Automaatkasti 1. käik on piisavalt aeglane ja aeglustist puudust pole tundnud. Ka haagisega tagurdamine on ilma aeglustita ok. Amarokil on pidev keskdifrit kasutav nelikvedu, mis minu silmis on üks selle kastika eeliseid (vähemalt minu kasutuse juures). Üldse, maamajapidamises on kastikas ikka ülipraktiline. Samas on maantee ja linnasõit samuti väga ok. Keskmine kütusekulu tuleb 8-8,5L/100km vahele. Kui vaikselt lasta, siis ka alla 8.
Amaroki automaatkast on super hea, 8-käiguline. Sama ZF toodetud kasti kasutatakse ka mitmel luksusautol. Käiguvahetus on praktiliselt märkamatu ja kast suudab väga hästi suht väikese 2L mootori parimat pöördevahemikku ära kasutada.
Lisaks meeldib mulle Amaroki juures see, et salongis pole mingit mõttetut vaipa põrandal vaid on plastmass-kumm. See teeb auto puhastamise lihtsaks ja olen enda oma ka lihtsalt vooliku ja voolava veega üle lasknud.
Kaur
-
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: R Nov 02, 2007 2:16 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Kas on värskemat infot Amaroki kohta?
Plaanis lähiajal üks manuaal kastiga isend ligi võtta, 120km ja torsen diffriga.
Kuidas talvel sooja annab?
Küttekulu?
Vastupidavus?
Plaanis lähiajal üks manuaal kastiga isend ligi võtta, 120km ja torsen diffriga.
Kuidas talvel sooja annab?
Küttekulu?
Vastupidavus?
Tööloom Uazik, igapäev Amarok ja Cayenne Turbo, metsas Brutekas + palju igasugu tehnikat.
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Ega suurt midagi lisada ei ole. Kohe lööb 50t km ette, probleeme pole olnud. Küttekulu ~8,5L 100km peale, 50% maantee, ülejäänu põlluvahed ja linn. Minu autol on tehasest peal Webasto soojendi, mis annab külmaga tõhusat lisa. Ise olen endiselt väga rahul - tegu on tõhusa ja praktilise kastikaga.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Mis seal ikka, sõidab nagu muiste. 72 tuh. kellal ja kapotialusest ei tea ma midagi, veermikust kah mitte. Ühesõnaga istun autosse ja sõidan ,lagunenud pole miskit.(va. kardaan mis vahetati tummisema vastu garantii korras) Kui lisasoojendi peal läheb soojaks esimese paari kilomeetriga. Olen käinud sellega maal ,metsas ja uppunud saviaugus
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Väike nipp teistele, kes soovivad kastivalgustust ka töötava mootoriga kasutada. Roni kasti ja lükka tuld vasakule (juhi poole) ning tuli tuleb lahti. Seal peaks olema kuus juhet, millest üks on must sinise jutiga. See tuleb sealt pistikust välja tõmmata või läbi lõigata. Nüüd töötab tuli ka töötava mootoriga ja ka sõidu ajal. 15 minuti taimer jääb endiselt tööle. Ise paar kuud nii ringi kärutanud ja probleeme pole esinenud.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Lisaks siis seda, et tekkinud esimene ongelmaa. Külma ilmaga -12 ja rohkem ei taha toimetada eelsoojendus küünlad, spiraali tuli põleb armatuuris vaevu paar sek. ja kustub. Mootor ei käivitu või kui siis paari pütaga ja podiseb minuti jagu enne kui teised silindrid järgi tulevad. Samas kui on miski 0 kuni +3 põleb spiraali tuli oma 8 sek. Esinduses käis kontrolliti küünlad ja tehti deagnost ,ei mingeid vigu kuskil. Külmaga aitab ainult see kui enne käivitamist süüdet 3-4 korda sisse välj keerata siis soojendab küünlad üles ja läheb käima. Lubati tehasest uurida ,eks kuuleb mis teema on.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Kas mingi(d) temp. andur(id) ei või valet infi anda ja ei lükata küünlaid taha? Lihtsalt uitmõteuppund kana kirjutas:Lisaks siis seda, et tekkinud esimene ongelmaa. Külma ilmaga -12 ja rohkem ei taha toimetada eelsoojendus küünlad, spiraali tuli põleb armatuuris vaevu paar sek. ja kustub. Mootor ei käivitu või kui siis paari pütaga ja podiseb minuti jagu enne kui teised silindrid järgi tulevad. Samas kui on miski 0 kuni +3 põleb spiraali tuli oma 8 sek. Esinduses käis kontrolliti küünlad ja tehti deagnost ,ei mingeid vigu kuskil. Külmaga aitab ainult see kui enne käivitamist süüdet 3-4 korda sisse välj keerata siis soojendab küünlad üles ja läheb käima. Lubati tehasest uurida ,eks kuuleb mis teema on.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Tundub küll nii ,et mingi temp andur peksab segast aga neid on seal terve pinutäis
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Uurisin ka ükspäev Amaroki kohta erinevatest foorumitest ja juutuubist. Üks huvitav video hakkas silma (Amarok vs Ranger) https://www.youtube.com/watch?v=0J0KcLrOjzk
Ma olin koguaeg arvamusel, et Ranger ikka tõmbab paremini aga vot siis, eriti veel koormaga. Hiluxiga pole mõtet võrrelda, see ei liigu üldse. Ainult kütust võtab.
Ma olin koguaeg arvamusel, et Ranger ikka tõmbab paremini aga vot siis, eriti veel koormaga. Hiluxiga pole mõtet võrrelda, see ei liigu üldse. Ainult kütust võtab.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Kuskilt jäi silma, et Amarokile pandi peale ka V8 TDI ja 930 Nm motot
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
MTM pani ühele autole V8 moto peale. 410hj ja 930nm. Mingist seeriaviisilisest tootmisest rääkida ei saa.
Teoreetiliselt V6 moto panek ei tohiks olla eriti raske automaatkastiga pillile, kuna sama ZF-i kasti kasutatakse V6 moto otsas ka. Amarok 3.0TDI-iga oleks juba päris kiire asi ja arvatavasti oleks turgu ka sellele.
Teoreetiliselt V6 moto panek ei tohiks olla eriti raske automaatkastiga pillile, kuna sama ZF-i kasti kasutatakse V6 moto otsas ka. Amarok 3.0TDI-iga oleks juba päris kiire asi ja arvatavasti oleks turgu ka sellele.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Nii, kui juba mulisema hakkasin siis jätkan. Käis masin 80 000 hoolduses. Grantiikorras vahetati geneka rihm (kriuksus). Vahetusse läheb veel jooks uksetihendeid . Vesi hakkas tuppa tilkuma Tuli välja ,et jällegi need sünnivalud ,uuematel on juba miskid täiustatud tihendid. Pannakse siis kah see uuem variant külge. Muud nagu ikaldunud pole. A ja aku pidi kah ädine olema.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
- saaremaaendel
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 100
- Liitunud: R Nov 28, 2014 8:40 pm
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Pikalt kestavad need sünnivalud.Auto kui niisugune sündis laias laastus 100 aastat tagasi.
5230678
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Avardan veits silmaringi. Väidetavalt on vaikimisi arenenud üleilmne arusaamine (et mitte karmimalt öelda) autode tootjatel alates 1997a, et kestvaid massinaid pole kasulik toota.saaremaaendel kirjutas:Pikalt kestavad need sünnivalud.Auto kui niisugune sündis laias laastus 100 aastat tagasi.
Viktoriini küss....miks?
XC 70