1. leht 5-st

Postitatud: K Dets 31, 2008 1:05 am
Postitas Movistar
Iltisega kirjutas:Ostan Iltise võib vajada rem / olla romu.
Jälle mingi uus toode turule tulnud :f

Postitatud: K Dets 31, 2008 1:18 am
Postitas zum
Movistar kirjutas:Jälle mingi uus toode turule tulnud :f
Pigem vana...

Pilt
Et nüüd siis tead :wink:

Postitatud: K Dets 31, 2008 10:56 am
Postitas Iltisega
Ja pealekauba, ega sellel tootel midagi viga ole :wink:

Postitatud: N Jaan 01, 2009 2:47 pm
Postitas tai
Olles ise labida kodumaad kaitstes sama isendiga aastakese ringi kihutanud, siis njah viku on tal minumeelest nagu sigu aga selle eest on tehasepoolt lukud ja veel paar eri effekti.

Postitatud: N Jaan 01, 2009 4:11 pm
Postitas gena
tai kirjutas:Olles ise labida kodumaad kaitstes sama isendiga aastakese ringi kihutanud, siis njah viku on tal minumeelest nagu sigu aga selle eest on tehasepoolt lukud ja veel paar eri effekti.
erieffektid on need et pill läheb maru hästi kylili ?

Postitatud: N Jaan 01, 2009 4:58 pm
Postitas uaz469
gena kirjutas:
tai kirjutas:Olles ise labida kodumaad kaitstes sama isendiga aastakese ringi kihutanud, siis njah viku on tal minumeelest nagu sigu aga selle eest on tehasepoolt lukud ja veel paar eri effekti.
erieffektid on need et pill läheb maru hästi kylili ?
Pigem on eriafekt see, et salongis puudub soendus!

Postitatud: N Jaan 01, 2009 5:21 pm
Postitas weix2
uaz469 kirjutas:
gena kirjutas:
tai kirjutas:Olles ise labida kodumaad kaitstes sama isendiga aastakese ringi kihutanud, siis njah viku on tal minumeelest nagu sigu aga selle eest on tehasepoolt lukud ja veel paar eri effekti.
erieffektid on need et pill läheb maru hästi kylili ?
Pigem on eriafekt see, et salongis puudub soendus!
Salong ju ni pisku et kui paar inimhinge sees siis hingeauruga saab soojax :-) ja mehed mõni riideese võiks ikka ka seljas olla. Ma arvan et se pill arvestades oma suurust ja kaalu on läbivuselt päris hea. Muidugi OFF-Roadi sõitmas pole ma neid näinud, keegi võix ju ehitada, pogerid alla ja vints ette, peris ülbe pill olex :lol: Tekkis ka huvi et mis vead kimbutasid? Sõjaväeajast mäletan et kimbutas see, et kui rappa sisse vajus oli vaja 4 meest kes auto välja olex tõstnud, kuna rehv oli nagu vankriratas all kitsas :D

Postitatud: N Jaan 01, 2009 6:53 pm
Postitas Landy
weix2 kirjutas:
uaz469 kirjutas:Muidugi OFF-Roadi sõitmas pole ma neid näinud,
Eksid! Sillehitajate koosseisus sai nii mõnelgi võistlusel Iltistega rinda pistetud.

Postitatud: N Jaan 01, 2009 7:10 pm
Postitas RAMBO
Landy kirjutas:
weix2 kirjutas:
uaz469 kirjutas:Muidugi OFF-Roadi sõitmas pole ma neid näinud,
Eksid! Sillehitajate koosseisus sai nii mõnelgi võistlusel Iltistega rinda pistetud.
mix asi katki jäi? hiltis peaks ju küll päris maastikusuutlik olema?mind ennast huvitab küll see teema.ja vabandan,et mulle on see sillaehitajate hiltis nägematta jäänud.

Postitatud: N Jaan 01, 2009 7:31 pm
Postitas tyyp07
RAMBO kirjutas:
Landy kirjutas:
weix2 kirjutas: Eksid! Sillehitajate koosseisus sai nii mõnelgi võistlusel Iltistega rinda pistetud.
mix asi katki jäi? hiltis peaks ju küll päris maastikusuutlik olema?mind ennast huvitab küll see teema.ja vabandan,et mulle on see sillaehitajate hiltis nägematta jäänud.
nagu Landy jutust aru saan siis mitte ei võistelnud sellega vaid oli vastasvõistkonna auto?Loodan, et sain õigesti aru...

Postitatud: N Jaan 01, 2009 8:01 pm
Postitas Iltisega
Küttemehanismid ju täiesti olemas ja töötavad päris edukalt. On minu esimene kogemus 4x4 maailmas, siianii olen vaimustatud. Varuosa olematus maastikul mind ei heiduta. Praegu kimbutab üks teine ``probleem`` mille vastu ei aita ei treial, keevitaja, ega elektrik 8)

Postitatud: R Jaan 02, 2009 12:41 am
Postitas Mägilane
Iltisele lihtsalt pole juppe või maksavad noore maja hinna

Postitatud: R Jaan 02, 2009 12:02 pm
Postitas tai
Minu isiklik lemmik oli selle agregaadi tagasild. Nii ntx täiesti normalne oli kui ilma keermeliimita taga vasema veovõlli poldid kinni keerata siis mõne hetke pärast tuli nadyle keerata. Samas on tal ka tagasild meeldivalt erinevati reguleeritav ja tänu sellele on seal neid rupskeid meeletult palju. Enamus neid muidugi keeratavad 6 kandiga ja see ikka tramaeivõi. Aga muidu hea auto vill lake seina ja saab toa ikka natuke soojemaks. Minumeelest oli tal isegi kulunorm 14l sajale.

Postitatud: R Jaan 02, 2009 3:54 pm
Postitas zum
Veovõllid olid jah põhi häda neil.
Soojendus toimib küll, aga ta raibe ei pea tuult ju, laseb kõik sooja välja... Lenska maanteel risti tuulega tuli isegi mütsi kõrvad alla lasta, et -20 kraadine kiirelt liikuv õhk liiga ei teeks :f

Läbivuse poolest on ta muidu täiesti arvestatav. Korra kästi lambi kohast maanteelt maha pöörata, siis sai usteni lumes korra natuke nõksutada ja liikuma ta hakkaski. :) Ainult et silla lülitus oli sel minu kasutada olnud isendil tuksis, tuli ise kinni hoida koguaeg.

Kusjuures sellist vedrustuse lahendust, nagu Iltisel, kasutatatakse uuemal ajal Corvette C6 tagasillal :D :D

Aga tagauksed on küll kassipojale mõeldud tal :lol:

zum

Postitatud: R Jaan 02, 2009 5:01 pm
Postitas Landy
zum kirjutas:Veovõllid olid jah põhi häda neil.
Soojendus toimib küll, aga ta raibe ei pea tuult ju, laseb kõik sooja välja... Lenska maanteel risti tuulega tuli isegi mütsi kõrvad alla lasta, et -20 kraadine kiirelt liikuv õhk liiga ei teeks :f
Nii nagu Series LR-i või hõredama Defekaga maanteel sõites- Saanitekk üle jalagade, käpikud kätte ja karvamüts pähe ning kõrvalistujale jääkraabits, et ta esiakent puhtana hoiaks.