VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
karvakera
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: L Dets 15, 2007 4:34 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas karvakera »

Puhtalt isiklike kogemuste põhjal (2a, 83000km).
Aeglustist ei tunne puudust, olen mõned korrad OffRoad nuppu pressinud, tuimestab gaasipedaali, eriti künklikul maastikul rahulikum ronida. Kui seda funktsiooni üldse ei oleks, poleks probleemi. Kohe esinduses läksid alla 265/65R18 Cooper AT3 rehvid, talvekad samas mõõdus lamellid. Pole kordagi kusagil kinni istunud, viimased meetrid olen vajadusel jala käinud. Diffrilukku olen asja eest kasutanud korra, oli abiks. Autotreilal ca 2t lõhkamismatte viidud Saksa mägedesse, tagurdatud/ nikerdatud, pole selle jõu puudumisega kokku puutunud. Tundub veits ulme, kui kasvõi lubatu piires koormatud auto ei suudaks jõu puudumisel tagurdada. Neid vandenõu teoreetikuid on palju... Samas Eesti tundub olema üks 190kW, millel on kõik maailma hädad küljes. Enda esimesel vahetati 55k pealt käigukast, selle 1->2 käigu nõksu pärast. Uuel suudan miskis olukorras leebe nõksu võluda. Aga kui võrrelda kahe eelmise tööauto, 3.0 AT Hiluxi igal käiguvahetusel "nõksumisega", siis puht pseudo probleem :)

Parimatel aastatel kogunes Eestimaa teedel 90k km, mandri Eesti metsad risti- rästi läbi sõidetud, tihti oli keelatud 1000l kütusetünn kukil. Siis oli küll 3.0AT Hilux, kuid ikkagi 0 korda kinni. Mu on üsna elav kujutlusvõime, kuid mis asi on raske ja õrn, mida kivide otsa veetakse? Või kuidas saadakse näiteks 2bar rõhuga rehv, auto lubatu piires koormamisel, metsateel maha sõidetud? Ja milline siis on kastika sihtotstarbepärane kasutamine? Olen vist kõike need aastad kastikaid valesti kasutanud... :oops:
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1398
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas LauriJ »

Kalill kirjutas:
K Sept 16, 2020 10:53 pm
Mida amarok 800-1000kg koormast kastis arvab? Jääb stange väga järgi lohisema? 2015.a kandevõime 1086kg.
Nii jääb tonniga siis.
Manused
IMG_20141110_142159.jpg
IMG_20141110_142159.jpg (1 MiB) Vaadatud 3506 korda
TR3 "ZukMy" , MB G-wagun W463 OM606, Volvo C304, LC200, Hilux
Estonian Offroad Team
KristjanT
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 21, 2020 8:22 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas KristjanT »

Ise küsisin, nüüd vastan ka ise.
Lasin kohe esinduses panna ette vintsi, Ironmani tõste, alla kaitseplaadi ja 33" (275/70R18) Cooper Discoverer STT Pro kummikud. Muus osas tavaline Highine 190 kW. Kohe käisin metsas proovimas ka, kolm korda pidin ka vintsima, nii, et päris pargirada polnud.
Siin küsiti, et kuhu seda aeglustit vaja on. Kummaline küsimus. Ilmselgelt on problem ka minu sõiduoskuses, pole säärase autoga harjunud, aga mina sellega hetkel veel metsas sõita ei oska. Probleem nimelt selles, et raskemates oludes krutib mootor oma 2000 tuuri üles, aga trafo vedu veel taha ei võta. Ja siis ühtäkki võtab veo taha ja nii vinge, et kraabib ennast kohe sisse. Eks siin ole ka see automaadi ja manuaali erisus, mõlemad eelmised (Amarok ja L200) olid mul aeglusti ja manuaalkastiga. Nendega tundsid täpselt, mida rattad all teevad. Automaadiga on seda tunnetada raskem. Siiski jääb mul mulje, et problem on liiga kiires ülekandes. Aeglasema ülekandega veaks hüdrotrafo madalamate tuuridega ja saad paremini rasketes oludes hakkama.

Sellegipoolest auto üldjoontes mulle meeldib, minu jaoks alternatiivi väga ei olnud ka. Ühtegi japsi ma enesele enam elus ei soovi. Usun, et saan harjutades selle maastikusõiduga paremini sina peale ka. Müügimees soovitas gaasipedaali paigal hoida ja mitte kohe seda lisada, kui auto ei liigu, vaid veidi oodata. Lisaks kiidan Viljandi Volkswagenit, kes kenasti abivalmilt auto minule sobivalt komplekteerisid.
KKKKKK
Fitting 44"
Postitusi: 472
Liitunud: T Apr 12, 2011 9:16 am

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas KKKKKK »

AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2052
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas puhvel »

Aga Kristjan ehk räägid mis tõrge on japside masinate vastu ?
Minul väga positiivsed kogemused .... seda küll vanast ajast, võimalik, et asjad on muutunud.
WJ ja XC 70
KristjanT
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 21, 2020 8:22 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas KristjanT »

Ei, see müügis olev Amarok pole minu. See oli juba siis müügis kui enda oma valisin, aga naisele ei meeldinud see matt värv, ise tahtsin vihasemaid kummikuid ja tõstesarja ning lisaks oli see auto juba mõned kuud kasutuses olnud. Otsustasin uue kasuks.
L200-st ma äkki kirjutan rubriiki "tahan osta aga" teemasse "uut kastikat", kuna avastasin, et seal on sellest juttu. Jätaks selle teema VW põhiseks.
Kui teemaga jätkata, siis maastikusõidukogemust suurt pole lisandunud. Ikka olen seda meelt, et esimese käigu ülekanne on veidi kiire, aga midagi põhjapanevat veel öelda ei saa. Kuu ajaga kulgetud 5000 km ja seda peab ütlema, et kütust neelab teistest rohkem. Trassi peal 90-ga sõites alla 13 ei ole võimalik saada. Ilmselt annab tõste ja 33" mudakummik oma osa, aga ikkagi tundub paljuvõitu. Siis tõste osas nii palju, et minule on ette pandud valed vedrud, neljapütase omad. Uus vedru vajub ka veidi ja lõpuks kratsisid nii kõvasti vastu koobast, et ei saanud sõita. Vaatasin siis vedrule otsa ja keerud suhteliselt koos. Sellel olevat koodi guugeldades selguski karm tõde. Esindus pidi tegelema. Kuna esiots on sellisel kujul liiga madalal, siis nüüd pühade ajal hädalahendusena treisin vedrudele 15 mm puksid alla, nüüd kannatab sõita. Ja seda ka, et Ironmani vedrustusega on ebamugavam sõita kui originaaliga. Vähemalt mu vana neljapütase vedrustus oli küll pehmem ja mugavam. Aga võrreldes L200 hüplemisega on sõit siiski okei.
Üldiselt olen ikkagi valikuga rahul.
KristjanT
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 21, 2020 8:22 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas KristjanT »

Kas keegi on leidnud siit Eestist rohtu selle tagurpidikäigu jõuetuse vastu? Selge see, et ülekandearvu muuta nii lihtne pole, aga väidetavalt olla see hüdrotrafo libisemine tarkvaraliselt piiratud 250 nm peale. Eks auto jääb maastikul hädiseks endiselt, st kui trafo "haagib" teeb ta seda äkiliselt ja paljudes olukordades kipub end sisse kaevama. Aga vähemalt oleks lootuski liikuda. Praegu lihtsalt mootor karjub ja armatuuris punane häire, et käigukast kuumeneb üle. Tahapoole vintsimine esivintsiga on ka tüütu, auto võiks ikkagi suuta tühjalt sõita nii edaspidi kui tagurpidi. Koormat ma erilist ei vea.

Ja kui keegi on selle piirangu välja programmeerinud, siis kas esindus ka näeb seda? Ma sooviks, et garantii kehtima ikkagi jääks.
Vasta

Mine “Volkswagen”