Aeglustist ei tunne puudust, olen mõned korrad OffRoad nuppu pressinud, tuimestab gaasipedaali, eriti künklikul maastikul rahulikum ronida. Kui seda funktsiooni üldse ei oleks, poleks probleemi. Kohe esinduses läksid alla 265/65R18 Cooper AT3 rehvid, talvekad samas mõõdus lamellid. Pole kordagi kusagil kinni istunud, viimased meetrid olen vajadusel jala käinud. Diffrilukku olen asja eest kasutanud korra, oli abiks. Autotreilal ca 2t lõhkamismatte viidud Saksa mägedesse, tagurdatud/ nikerdatud, pole selle jõu puudumisega kokku puutunud. Tundub veits ulme, kui kasvõi lubatu piires koormatud auto ei suudaks jõu puudumisel tagurdada. Neid vandenõu teoreetikuid on palju... Samas Eesti tundub olema üks 190kW, millel on kõik maailma hädad küljes. Enda esimesel vahetati 55k pealt käigukast, selle 1->2 käigu nõksu pärast. Uuel suudan miskis olukorras leebe nõksu võluda. Aga kui võrrelda kahe eelmise tööauto, 3.0 AT Hiluxi igal käiguvahetusel "nõksumisega", siis puht pseudo probleem

Parimatel aastatel kogunes Eestimaa teedel 90k km, mandri Eesti metsad risti- rästi läbi sõidetud, tihti oli keelatud 1000l kütusetünn kukil. Siis oli küll 3.0AT Hilux, kuid ikkagi 0 korda kinni. Mu on üsna elav kujutlusvõime, kuid mis asi on raske ja õrn, mida kivide otsa veetakse? Või kuidas saadakse näiteks 2bar rõhuga rehv, auto lubatu piires koormamisel, metsateel maha sõidetud? Ja milline siis on kastika sihtotstarbepärane kasutamine? Olen vist kõike need aastad kastikaid valesti kasutanud...
