VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas TiitR »

ahto42 kirjutas:Rangeri mutant vist tuleb
Artiklist koorub jah välja, et Fordiga olla käpad löödud, kuid uus Ranger ka nüüd ju 2.0d motoga. 3,2d minevik.
Kasutaja avatar
uppund kana
Rock Crawler
Postitusi: 977
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
Kontakt:

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas uppund kana »

Pidi tulema Fordi sildadele. Mooto osas ei tea aga salong jääb ikka volkar. Seega ilmselt sellist head juhitavust enam ei saa ja mina julgen väita ,et ka vastupidavust 250 k. ja 0 juppi vahetatud veermikus seda siis 120KW isendi puhul.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas ahto42 »

See uudis, et volkar ja ford tarbesõidukite alal koostöö mõttes käed lõid, käis eelmine aasta meedias läbi.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
karvakera
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: L Dets 15, 2007 4:34 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas karvakera »

Euroopa kastikatega on üldse varsti kööga, kui tööalaselt on vaja miskit vedada/ tõmmata. Niisama laiamiseks käivad küll.

Käisin selle uhke Ranger Raptoriga sõitmas, kurb, väga kurb. Hinnast ei maksa rääkida, ulme. Kandevõime 545kg, karjub käes, edasi ei lähe, selle 10 käigulise kasti mõte?, kütusekulu ca 1,5l suurem. Müügimees oli aus ning ütles juba sõitu bronnides, et saan pettumuse osaliseks 190kW Amarokiga võrreldes. Fordi välimus täitsa ok, kuid salongis pime ja kitsas, suht sarnane Hiluxiga. Amaroki juures käib kah paar asja närvidele, kuid hetkel muud arvestatavat alternatiivi pole. Tõsine plaan on enne tootmise lõppu uue vastu vahetada, eks siis tulevik näitab. Käigukasti vahetusega sai see 1->2 käigu jõnksu mure kah klaaritud. Kui garantii korras tehakse ja tunnistatakse jamasid, sobib.
Ouromighave
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: R Apr 17, 2020 4:41 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas Ouromighave »

poisid tänud kasuliku teabe eest
karvakera
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: L Dets 15, 2007 4:34 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas karvakera »

https://www.youtube.com/watch?v=15cvR7MFXHU&t=2s

Darkside Developments on ühe Amaroki tuunimise ette võtnud, päris mitu huvitavat videot. Turbod, intercooler, käigukast, väljalase saab torgitud. Jutu järgi võiksid veidi teada asjast, mida teevad ja miks.
KKKKKK
Fitting 44"
Postitusi: 472
Liitunud: T Apr 12, 2011 9:16 am

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas KKKKKK »

Tean küll, et tegelt tellisid transiti mootoriga rangeri omale! Peaasi, et 10 käiku oleks! :D
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Väike Jahimees
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: T Sept 08, 2020 7:27 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas Väike Jahimees »

Tere. Uuriks kuidas sellise mootoriga amarokil lood on 2.0 90kw
Kasutaja avatar
Kalill
Rock Crawler
Postitusi: 535
Liitunud: P Jaan 09, 2011 9:04 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas Kalill »

Mida amarok 800-1000kg koormast kastis arvab? Jääb stange väga järgi lohisema? 2015.a kandevõime 1086kg.
KristjanT
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 21, 2020 8:22 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas KristjanT »

Sõitsin ka kunagi 2.0 Amarokiga, see sai otsa ja kuna toona uue L200 hind meelitas, siis vahepeal kolm aastat sellega. Nüüd tahan kangesti välja vahetada ja käisin V6 190 kW proovisõidul. Kõik muidu OK (välja arvatud ehk aeguma hakkav disain), aga see aeglusti puudumine?! Proovisin esimese käiguga sõita, no 1000 tuuri juures on kiirus juba 8 km/h. Vana Amarok oli mul aeglustiga ja L200 samuti. Palun väga, et mõni aeglustita Amaroki kasutaja kommenteeriks kuidas metsas sõita on. Kas hüdrotrafo tõesti kompenseerib selle aeglusti puudumise ja saab rahulikult nikerdada? Aastaid tagasi oli mul sõbral samuti Amarok, aeglustita manuaal. No see küll ei kõlvanud kuhugi, keerukamates tingimustes sidur suitses kohe. Tee peal võis jah sõita.
karvakera
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: L Dets 15, 2007 4:34 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas karvakera »

Kui saladus ei ole, siis missugustes tingimustes seda aeglustit nii vaja on? 190kW kasutatud masina hind ca 30k, kinnikasvanud sihtidel võsa maha sõita? Poriaugus hullata? Selleks otstarbeks on mu meelest teistsugused masinad/ hinnaklass :) Ma satun töö ja jahi tõttu päris palju metsateedele/ sihtidele, seda "aeglustit" olen vist loetud korrad kasutanud, Saksas mägedes nikerdamiseks oli ok, gaasipedaal muutub tuimemaks.
KristjanT
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Okt 21, 2020 8:22 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas KristjanT »

Offroader ma ei ole ja tööauto on kastikas mul ainult veerandkohaga. Ehk siis, kui Crafteriga ligi ei saa. Enamalt jaolt on ta lihtsalt teine, nö varusõiduk-peresõiduk ja seisab maja ees. See-eest kui on vaja teelt maha sõita, ei soovi ma, et ta süütus kohas jänni jääks. Vähemasti AT rehvid on all olnud kõigil mu kastikatel. Minu senistel on kõigil aeglustid olnud ja seni on nad ka vajalikuks osutunud. Seepärast ka see küsimus.
Välismaiseid lehti lugedes tekkis teine küsimus juurde. On teist siin kellelgi olnud probleemi, et Amarok automaat ei jaksa tagurdada? Väidetavalt olla njuutonmeetrid tagurpidikäigul tarkvaras piiratud ja raskemasse kohta sisse sõites võib juhtuda, et kui edasi ei saa, ei jaksa ka tagasi enam.

PS! Ma ei vaata kasutatud Amarokki ja auto kriipimine okstega ei ole probleem. Auto on minu jaoks tarbeese.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas v6sa »

karvakera kirjutas:
N Okt 22, 2020 9:40 am
Kui saladus ei ole, siis missugustes tingimustes seda aeglustit nii vaja on?
...
Raske ja õrn koorem kastis, kivine/kändudega metsatee, kus tuleb hoolikalt rada valida, et rehvid veljele jääks.

Või täpne nikerdamine puude vahel vihmamärjas kaldus metsas.

Kõik ei pauguta vaid kruusateid mööda, mõni kasutab kastikat ka sihtotstarbeliselt.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
karvakera
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: L Dets 15, 2007 4:34 pm

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas karvakera »

Puhtalt isiklike kogemuste põhjal (2a, 83000km).
Aeglustist ei tunne puudust, olen mõned korrad OffRoad nuppu pressinud, tuimestab gaasipedaali, eriti künklikul maastikul rahulikum ronida. Kui seda funktsiooni üldse ei oleks, poleks probleemi. Kohe esinduses läksid alla 265/65R18 Cooper AT3 rehvid, talvekad samas mõõdus lamellid. Pole kordagi kusagil kinni istunud, viimased meetrid olen vajadusel jala käinud. Diffrilukku olen asja eest kasutanud korra, oli abiks. Autotreilal ca 2t lõhkamismatte viidud Saksa mägedesse, tagurdatud/ nikerdatud, pole selle jõu puudumisega kokku puutunud. Tundub veits ulme, kui kasvõi lubatu piires koormatud auto ei suudaks jõu puudumisel tagurdada. Neid vandenõu teoreetikuid on palju... Samas Eesti tundub olema üks 190kW, millel on kõik maailma hädad küljes. Enda esimesel vahetati 55k pealt käigukast, selle 1->2 käigu nõksu pärast. Uuel suudan miskis olukorras leebe nõksu võluda. Aga kui võrrelda kahe eelmise tööauto, 3.0 AT Hiluxi igal käiguvahetusel "nõksumisega", siis puht pseudo probleem :)

Parimatel aastatel kogunes Eestimaa teedel 90k km, mandri Eesti metsad risti- rästi läbi sõidetud, tihti oli keelatud 1000l kütusetünn kukil. Siis oli küll 3.0AT Hilux, kuid ikkagi 0 korda kinni. Mu on üsna elav kujutlusvõime, kuid mis asi on raske ja õrn, mida kivide otsa veetakse? Või kuidas saadakse näiteks 2bar rõhuga rehv, auto lubatu piires koormamisel, metsateel maha sõidetud? Ja milline siis on kastika sihtotstarbepärane kasutamine? Olen vist kõike need aastad kastikaid valesti kasutanud... :oops:
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed

Postitus Postitas LauriJ »

Kalill kirjutas:
K Sept 16, 2020 10:53 pm
Mida amarok 800-1000kg koormast kastis arvab? Jääb stange väga järgi lohisema? 2015.a kandevõime 1086kg.
Nii jääb tonniga siis.
Manused
IMG_20141110_142159.jpg
IMG_20141110_142159.jpg (1 MiB) Vaadatud 7207 korda
Vasta

Mine “Volkswagen”