Nüüd siis 4000 + km läbitud.
Kõik eipole kuld mis hiilgab tuleb taas tõdeda.
Kohe uuena kättesaamise päevast tundus, et käiguvahetusega pole lood päris nii, kuis tänapäeval eeldad. Nimelt vahetus 1-2 käib pöörete vahemikus 1200-2000 ikka päris tugeva jõnksakuga. Salongist kodu sõites pidin kohe otsa ringi keerama, aga esindusest soovitati sõita ca 4-5000 km. No on nii tehtud. Paremaks pole läinud. Kuna linnasõitu vähe siis saab hakkama. Kui Talina satud siis ei ole tore kangutada. Niiväga sõitmist ei häirigi, aga mis sest kastist nii pikapeale edasi saab? Kui kohe kõvasti peale astuda ja 1-2 vahetus käib juba 2000 rpm või kõrgemal toimib kõik ok.
Eile oli esinduses, sealt info, et aparaadid miskit anomaaliat ei näita. Suheldakse tehasega. Eks näis mis saab.
Muidu on pill ok. Pidev 4-vedu, mootori jaks ja kasti muu toimimise üle ei saa kurta. Päris iga iks5 ja mmersu taga ei pea passima.
Sõit on vaikne, rool on hea, pidurid normaalsed, tundub avaram kui Hilux. Laiem ilmselt. Webasto kütab kiirelt soojaks talvel jne.
Komplekt meeldib, kvaliteeti ootaks pisut enamat.
On ka häirivat. Klaasipesu mootor oleks justkui kindalaekas. Nigu sae tõmmaks käima vett lastes.
Üldse tuleb ootamatult palju(enamus) häirivat müra sisse läbi esiklaasi-veekasti. 90 km/h on ok, aga üle selle kiirteel on esiklaasi tuulekohin ikka üle võlli. Kojemehed ka loksuvad, kui 20 a vanal passatil. Vastupid teistele kastikatele(eurodest ikka jutt) ei tule tagaseinast müra läbi ja see on väga positiivne. Kokkuvõttes vaiksem kui hiilux. Juhiukse paneel krigiseb, kui vasta minna. Mu käsi sinna uksesangale ei istu. Ikka toetad vahest "aknalaua" peale.
Vaikselt liigume sinna suunda, et kui päris pilli tahad, tuleb varem või hiljem usakas võtta.