Lapland Trophy 2005

Käisid autoga välismaal ? Sõitsid ümber maailma ? Tahad sellest pikemalt kirjutada või pidevalt oma reisikirja uuendada ? See on just õige koht.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17326
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Lapland Trophy 2005

Postitus Postitas Landy »

Nelj Juul 21, 2005 - myllis

kiitokset vielä kerran eestiläisille osanottajille ja hang around porukalle. Toivottavasti kilpailu ja yöttömän yön maisemat oli pitkän matkan väärti. Ja paluumatkakin etelään sujui toivottavasti kommelluksitta. Erityiskiitos vielä Andreas Meesakille ja maitille joka oli tuomariston takapiruna Twisted Evil Very Happy

Oheisesta linkistä voi katsoa YLEn TV uutisista sunnuntaina klo: 18.30 tullutta pätkää kilpailuista ja Seppo Tanielin haastattelun siellä jossakin.

http://stiletti.wipsl.com/videot/Sekala ... o%2018.wmv

Kilpailuista tehdään erikseen DVD, joka koitetaan saada myyntiin tuossa syksyn aikana.

Lopulliset tulokset saadaan www-sivuille näkyviin, jahka web-master saadaan herätettyä. Andreaksen postissa on pdf versio niistä.

tv. myllis


Laup Juul 30, 2005 - Suur

Soome sõit oli nagu oodatud, tõeline elamus.
Korraldus oli väga hea ,aga põhi osa andis muidugi võistlusteks eraldatud tohutu inimtühi ala.Üle tuhande ruutkilomeetri meeletult ilusat ja vaheldusrikast loodust ilma ühegi elanikuta.Tõeliselt suured ja lagedad pehmed sood,millest lähevad üle üksikud off-road rajad,mis tõepoolest leiduvad ka korraldajate poolt jagatud ozi kaardi pealt.Soodes oli asja põnevamaks tegemiseks tehtud lintidega sõidukoridorid.Meie sattusime kõige pehmemasse soosse viimastena ja seetõttu oli seal juba täitsa huvitav.Ühte soopunkti ei võtnudki mitte keegi - see asus soojärves saarekesel,millel üks kidur puuke ja sellest vintsida ei tohtinud.Millegipärast oli üks standardklassi pikk patrull otsustanud,et see punkt on just tema jaoks ja lennanud hooga sisse saarekest ülejäänud soost eraldavasse väina.Põhja seal muidugi polnud ja minu jaoks on siiamaani suur mõistatus,mis siis seda autot takistas akende alaservast veel sügavamale vajumast.Kuna neid oli tõesti nukker vaadata,tõmbasime nad sealt välja (come - up 9000 on ikka tegija - Ladoga ja Laplandi peale kokku on ainult üks kord plokiratast vaja olnud) ,pärast sai üks soome tiim selle patrulli väljatõmbamise eest väga kobeda auhinna (kuluaarivestluses selgus ,et see oli üks kohaliku klubi prominentne tiim ja muidu poleks sealtkandi klubi ühtegi auhinda saanudki.Lisaks olid nad enne tõepoolest üritanud seda patrulli välja tõmmata - 900-ne suzuki 6000 warniga,khmm...) Kaljud,kivikuhjad,kruusa ja liivamäed,punktid nagu ikka tõusudel ja langustel.Sekka mõned sürrealistlikud lahinguväljad silmapiirini ulatuvate purukspommitatud puutüügaste väljadega ning pommilehtrites kükitavate tabamuse saanud kahurite ja tankidega.
Elamine oli meil kah väga põnevas kohas - vanas mahajäetud kaevandusasulas.Seal olid ehitised kõik püsti,osades tööriistadki sees ja mingis vanas klubihoones töötas meie jaoks söökla,leidus ka saun ning ööbimiseks olid ridaelamubksid,ning suur saal ühismagamiseks.
Pood leidus samuti lähimast külakesest umbes 10 km kauguselt ja oli lahti just siis kui seda sooviti.Ca 20 m2 ruumis oli universaalkauplus,kust sai kõike.Erinevalt meie ajupehmest ametnikkonnast ei olnud sealselt poodnikult keegi kunagi mingeid euronorme nõudnud,nii et kauplemine käis lõbusalt ühest hunnikust,pooltel asjadel olid säilivustähtajad üle,aga keegi sest numbrit ei teinud.Poeke osutus ka kohalikuks ametlikuks bensujaamaks - õue pealt leidus umbes tuhandeliitrine tünn,kust vana käsipumba kiiksudes rahumeeli bensiini müütas.Kokkuleppehinnaga muidugi.Vahepeal toimis asi suisa iseteenendamisega - kes bentsu tahtis käis pumpas oma kannud ise täis ja siis tuli ütles poodnikule võetud koguse ja maksis klotsi ära.
Meie ametnikud-maaeluväljasuretajad oleksid sellist ANTI-EURO kaubitsemist nähes ilmselt suurest erutusest kõigepealt ise lõhki läinud ja seejärel märulipolitsei kaasabil kogu paiga maasse künda lasknud,nagu mõne moonipõllu.
Auhinnad olid samuti väärikad - esikohtadele vintsid ja teistelegi täitsa kobedad- meie näiteks saime oma kolmanda koha eest Makita akudrellikohvri kahe erineva akudrelliga ja hulga laadijate-akudega.
Võistlejad olid kokku lükatud kolme tõsisemasse klassi -ATV,Standard ja Modified.Lisaks oli veel mingi Safari-suunistus (Turism vist)
Soomlased võitsid kõik klassid.ATV-s olid meie poisid (Seppo"Jammumees") teisel kohal, standardis esikolmikusse minu mälu järgi ei satutud (võitis 33" kummiga Suzuki kusagilt lõuna-soomest) ja Modifiedi järjestus oli siis:
1.Roope
2.Sebra
3.Kivitööd
4.Alert
Lisaks Peeti mingi eraldi arvestus veel Baltic Cupis ,kuhu olid ka ennast kirja pannud igast klassist paar masinat.Modifiedis oli igatahes esikolmiku järjestus sama.
Standardis oli asi keerulisem,kuna Baltic cupi tehnilised reeglid olid erinevad ,siis konkureerisid seal ka hoopis teised mehed ,kui põhiarvestuses.Aga sellesse ma kahjuks süveneda ei viitsinud.Äkki mõni zhürii liikmetest(Andres või Mait) räägib selle asja ise üle.
Mina siit lõpetan ja lähen Volvot sättima Siberi jaoks.
Loodan ,et vahepeal kui me ära oleme saab Oliver Vallo poolt leitud potensiaalse uue lehetegijaga kokku ja läheb see kodulehe asi kah vähe paremini käima.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Reisikirjad ja pikemad jutustused”