4. leht 5-st

Re: Dikson 2015.

Postitatud: P Mär 22, 2015 2:12 pm
Postitas helar
Eks seal on ka kõrgemaid kohti. Leidub ka kohti kus ei kasva sadade kilomeetrite ulatuses mitte ühtegi puud.

Re: Dikson 2015.

Postitatud: E Mär 23, 2015 12:03 am
Postitas sunwolf
Eks ta nii ole, et kui muidu ei saa, siis tuleb puust ja punaseks teha...
Selliseid soid, kus soosaarte või luidete peal kõrged puud kasvavad, leidub Pärnumaalgi...rääkimata muust Eestist...

Re: Dikson 2015.

Postitatud: E Mär 23, 2015 7:02 am
Postitas metsik
sunwolf kirjutas:Eks ta nii ole, et kui muidu ei saa, siis tuleb puust ja punaseks teha...
Selliseid soid, kus soosaarte või luidete peal kõrged puud kasvavad, leidub Pärnumaalgi...rääkimata muust Eestist...
Z :thumb:

Re: Dikson 2015.

Postitatud: N Mär 26, 2015 6:34 pm
Postitas Walinger
Tere tulemast koju.Nüüd jääb siis reisikirja ootata.

Re: Dikson 2015.

Postitatud: L Mär 28, 2015 4:17 pm
Postitas Landy

Re: Dikson 2015.

Postitatud: L Mär 28, 2015 6:30 pm
Postitas Landy

Re: Dikson 2015.

Postitatud: P Mär 29, 2015 9:11 pm
Postitas metsik
Kui keegi viitsib venekeelt lugeda siis üks tütarlaps hakkas sellest reisist kirjutama
http://yu-zadorozhnaya.livejournal.com/6662.html

Re: Dikson 2015.

Postitatud: E Apr 06, 2015 1:58 pm
Postitas metsik

Re: Dikson 2015.

Postitatud: E Apr 06, 2015 2:07 pm
Postitas metsik
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Dikson 2015.

Postitatud: R Apr 10, 2015 5:09 pm
Postitas metsik
Meie ring tuli täpselt selline
Sellest tundrat, zimnikut ja jõge mööda 5900km

Pilt

Kütusekuluks arvestasime 17L/100(tundras 63L/100)
Seltskond oli lahe, Kuigi vahest ei saa teise rahvuse mõttelaadile pihta.
Venelased olid teekonna väga hästi ette valmistanud. Loodud oli hullult sidemeid igasugu ametnikega. See tähendas väga palju tasuta kütust. Seda ka seal kus vbl poleks üldse kütust saanud.
Minu seisukohalt olid nende autod liiga rasked ja varustust üleliia palju. Aga kasutasin ise ka nende trelli ja heeblit.
Kuna kõik startisid eri kohtadest siis ei saanud tööriistu ka eriti omavahel komplekteerida.
Autode võimekus sai 100% ära kasutatud. Arvan, et kui oleks veel raskemaks läinud oleks tekkinud mingid purunemised. Kui oleks kergem, siis poleks reisiga rahul.
Kokkuvõtteks: Oleksin sellise reisi nimel nõus veel nühkima kasvõi 20000km asfalti.
Väga rahul ja õnnelik selle soorituse üle.

Re: Dikson 2015.

Postitatud: E Apr 13, 2015 9:11 am
Postitas martenk
Au ja kiitus! Kuidas kohalik rahvas eestlastesse suhtus? Tuli natuke poliitika ka jutuks? :D

Re: Dikson 2015.

Postitatud: E Apr 13, 2015 5:30 pm
Postitas metsik
Kõik suhtuvad väga hästi, ei mingit probleemi. Mõni kippus näpuga katsuma sest pole kunagi eestlast näinud :D

Kõigil oma reisidel olen vältinud poliitikast rääkimist.
Võmm, kellega kärakat võtsime oli ainuke kes üritas mitu x poliitikast rääkida. Aga kukkus nats aja pärast ära ja kõik oli ok.

Re: Dikson 2015.

Postitatud: E Apr 13, 2015 5:39 pm
Postitas puhvel
Ega sellistel reisidel ongi tark poliitikast mitte rääki, võib kehvasti välja kukkuda kui mõtted erinevad....soovitav siiski ellu jääda ja tagasi tulla :wink:

Re: Dikson 2015.

Postitatud: K Apr 15, 2015 10:35 am
Postitas metsik
Siin hulga lugemist läbi Permi ekipazi silmade

http://properm.ru/auto/news/97906/#

Re: Dikson 2015.

Postitatud: T Sept 15, 2015 11:10 pm
Postitas metsik
Sõber Jevgeeni on sellise loo kirjutanud (v. keeeles)

http://john-59.livejournal.com/22132.html