Aastavhetuse retk polaarjoonele
Moderaator: Moderators
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Katsun mingi lühikese jutu ka teha meie reisist.
Paugutasime minema 30 detsember sihiga jõuda Naryan-Marri.
Eesmärk oli näha, kogeda talvist tundrat ja ka ennast, tehnikat proovile panna.
Teekond Naryan-M oli suht kerge.Kui ilmad on head ja ei torma on sinna võimalik ka 2wd liikuriga minna.
Vähemalt venelased seal sõidavad,missiis,et mõnel läheb aukudes pamper vastu maad ja radikad puruks.(vene veri ei värise)
Ja kitsaste teedepeal ei jõuta tihti kokkuleppele kes peaks kraavi minema.
tagajärg on selline
Aastavahetust pidasime ka metsas Totma küla lähedal.
Tegime Grillvorsti ja libistasime märjukest.Raketid olid ka olemas ja oli igati tore üritus.Saime 2x seda aastat vastu võtta.
Mõtlesime,et rahval raha vähe aga tulevärk kestis ikka tunde.Vbl panid viimase papi rakettidele.
peale aastavahetust olid teeääred väljasõidu jälgi täis ja vedeles kõvasti plastikut teedel.
Mõni tegelane jätis või unustas ültse auto kraavi
Teehooldust võetakse ka tõsiselt.Kraavi põhjad üritatakse ka puhtaks lükata
Esimene Zimnik oli Yhta ja Petsora vahel.
Se oli u.100km hüppamist.Mingi Niiva hüppas meist kiiremini ja sellega sammu pidada ei jõudnud.
Tee oli täpselt selline nagu männikul atv rada või nats hullem.Korra juhtusin ka vastutulejaga kitsal lohal kohtuma ja närv ei pidanud vastu.Läksin esimese rattaga valli ja sinna ma jäingi.Tirisime köiega välja.
Sel sõidavadki mõned mehed tavaliste sõidukatega ja se on ikka halenaljakas vaatepilt kuidas nad seal kulgevad.
Petsorast panime edasi tundra poole.
Tundras on kuhugi maani Lukoili puurtorne nagu seeni peale vihma.
Teed on tornide piirkonnas väga head ja neid nühitakse ka koguaeg.
Polaarjoonel läks ilm juba jahedaks,enam väljas süüa ei teinud.
Külmas tuleb muretseda igasse autosse oma väike pliit ja sellega peab hakkama saama.
Kui on -30 ja tuul siis on mõistlik igal seltskonnal ise autos oma kohvid, võileivad teha.
Isegi välja minna ja pagassist süüa tuua on paras peavalu.
Mul külmusid autos kõik söögid ära.Olid paigutatud salongi tagaosas olevatesse sahtlitesse.
Lilleke oli usin ja vahepeal tegi ikka teisele tiimile ka võileivad valmis.
Nimodi autos elada on minuarust kõigeparemad söögid puljong,kiirmakaronid,pudrud,konservid.Ültse kõik mis saab kiiresti valmis.
Enne kui läksime päris tundrasse (250km tühja maad) oli kontrollpunkt.
Seal pandi auto nr ja omaniku nimi kirja.Väideti,et teises otsas on ka samasugune asutus ja siis on neil info,et oleme tervelt tundrast väljas.Seda teist punkti me ei näinudki ja läbi tundra läheb ainult 1 tee.
Tundra on omaette vaatamisväärsus
päike tõuseb ja loojub samal ajal
selline on tehnika mis peaks hädalised sealt ära vedama kui tormama hakkab
Iseasi on see kuidas sind leitakse.Tormi ajal pidi nähtavus olema 2m ja jube lume möll.Heli pidi olema nagu seisaks reaktiiv lennuki kõrval.
Paugutasime minema 30 detsember sihiga jõuda Naryan-Marri.
Eesmärk oli näha, kogeda talvist tundrat ja ka ennast, tehnikat proovile panna.
Teekond Naryan-M oli suht kerge.Kui ilmad on head ja ei torma on sinna võimalik ka 2wd liikuriga minna.
Vähemalt venelased seal sõidavad,missiis,et mõnel läheb aukudes pamper vastu maad ja radikad puruks.(vene veri ei värise)
Ja kitsaste teedepeal ei jõuta tihti kokkuleppele kes peaks kraavi minema.
tagajärg on selline
Aastavahetust pidasime ka metsas Totma küla lähedal.
Tegime Grillvorsti ja libistasime märjukest.Raketid olid ka olemas ja oli igati tore üritus.Saime 2x seda aastat vastu võtta.
Mõtlesime,et rahval raha vähe aga tulevärk kestis ikka tunde.Vbl panid viimase papi rakettidele.
peale aastavahetust olid teeääred väljasõidu jälgi täis ja vedeles kõvasti plastikut teedel.
Mõni tegelane jätis või unustas ültse auto kraavi
Teehooldust võetakse ka tõsiselt.Kraavi põhjad üritatakse ka puhtaks lükata
Esimene Zimnik oli Yhta ja Petsora vahel.
Se oli u.100km hüppamist.Mingi Niiva hüppas meist kiiremini ja sellega sammu pidada ei jõudnud.
Tee oli täpselt selline nagu männikul atv rada või nats hullem.Korra juhtusin ka vastutulejaga kitsal lohal kohtuma ja närv ei pidanud vastu.Läksin esimese rattaga valli ja sinna ma jäingi.Tirisime köiega välja.
Sel sõidavadki mõned mehed tavaliste sõidukatega ja se on ikka halenaljakas vaatepilt kuidas nad seal kulgevad.
Petsorast panime edasi tundra poole.
Tundras on kuhugi maani Lukoili puurtorne nagu seeni peale vihma.
Teed on tornide piirkonnas väga head ja neid nühitakse ka koguaeg.
Polaarjoonel läks ilm juba jahedaks,enam väljas süüa ei teinud.
Külmas tuleb muretseda igasse autosse oma väike pliit ja sellega peab hakkama saama.
Kui on -30 ja tuul siis on mõistlik igal seltskonnal ise autos oma kohvid, võileivad teha.
Isegi välja minna ja pagassist süüa tuua on paras peavalu.
Mul külmusid autos kõik söögid ära.Olid paigutatud salongi tagaosas olevatesse sahtlitesse.
Lilleke oli usin ja vahepeal tegi ikka teisele tiimile ka võileivad valmis.
Nimodi autos elada on minuarust kõigeparemad söögid puljong,kiirmakaronid,pudrud,konservid.Ültse kõik mis saab kiiresti valmis.
Enne kui läksime päris tundrasse (250km tühja maad) oli kontrollpunkt.
Seal pandi auto nr ja omaniku nimi kirja.Väideti,et teises otsas on ka samasugune asutus ja siis on neil info,et oleme tervelt tundrast väljas.Seda teist punkti me ei näinudki ja läbi tundra läheb ainult 1 tee.
Tundra on omaette vaatamisväärsus
päike tõuseb ja loojub samal ajal
selline on tehnika mis peaks hädalised sealt ära vedama kui tormama hakkab
Iseasi on see kuidas sind leitakse.Tormi ajal pidi nähtavus olema 2m ja jube lume möll.Heli pidi olema nagu seisaks reaktiiv lennuki kõrval.
Viimati muutis metsik, T Jaan 17, 2012 10:12 pm, muudetud 1 kord kokku.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
1 jupp ka Väintsi kaamerast
http://www.youtube.com/watch?v=djNYnasO ... ture=share
26.pidi tulema sellest tripist 1.osa liikuva pildina.
Tundras eriti suvaliselt hulkuma pole mõtet minna.Seal on päris suured järsakud ja tundra ei jäätu ka ühtlaselt.
Se aparaat läks jääteest 5m kõrvale ja leidis oma otsa.
Natuke teeehitusest tundras.
Asi käib nii,et kui on külma siis sõidetakse mingite relvadega läbi tundra ja lohistataks järel suuri torusi mis trambivad seda rada nats siledamaks.Järgmisena lähvad Uralid millel on veepütt peal ja kastab seda trambitud rada ja siis jälle torudega silumine.
Tee saab väga heaks.Ainuke tingimus on kõva - kraad.
Vett pumpavad tundrast ja püttitel on mingid soendused peal,et vesi kohe ära ei jäätuks.
Seda teed tehakse selleks,et pidi olema kõige odavam võimalus Neenetsite ja Nary-m. varustamiseks eluks vajalikuga.
Enne jäi vahele,et sinna Lukoili Jaamadesse transporditakse töölisi Kopteritega ja inimesed on järjest 45päeva seal kohapeal.
http://www.youtube.com/watch?v=djNYnasO ... ture=share
26.pidi tulema sellest tripist 1.osa liikuva pildina.
Tundras eriti suvaliselt hulkuma pole mõtet minna.Seal on päris suured järsakud ja tundra ei jäätu ka ühtlaselt.
Se aparaat läks jääteest 5m kõrvale ja leidis oma otsa.
Natuke teeehitusest tundras.
Asi käib nii,et kui on külma siis sõidetakse mingite relvadega läbi tundra ja lohistataks järel suuri torusi mis trambivad seda rada nats siledamaks.Järgmisena lähvad Uralid millel on veepütt peal ja kastab seda trambitud rada ja siis jälle torudega silumine.
Tee saab väga heaks.Ainuke tingimus on kõva - kraad.
Vett pumpavad tundrast ja püttitel on mingid soendused peal,et vesi kohe ära ei jäätuks.
Seda teed tehakse selleks,et pidi olema kõige odavam võimalus Neenetsite ja Nary-m. varustamiseks eluks vajalikuga.
Enne jäi vahele,et sinna Lukoili Jaamadesse transporditakse töölisi Kopteritega ja inimesed on järjest 45päeva seal kohapeal.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Teel Nary-M tekkis plaan minna ka mere äärde Varanbeisse.Sinna läks täitsa mingi tee aga nagu ikka on venelastel keset mittemidagi mingi piiritsoon ja jälle luba vaja.Ega midagi,ots ringi ja edasi unistuste linna poole.
Nary-M oli 4 hotelli.1oli Lukoili oma.Se jätis mulje nagu oleks Eifeli torn keset Raplat ehitatud.Igatpidi oli näha,et sellel firmal on pappi nii et löö või katust.
Sinna me ei läinud.Ülejäänud kolmest 1 toimis ja sinna maandusime.Pidi olema kõige odavam.
Voodikoht maksis 2000 rutsi(50€)
Pagana kallis aga meil oli vaja ennast pesta ja mis seal salata,eks tundsime ikka natuke luksusest ka puudust.
Hotelli turvamees oli igati sõbralik vend ja sebis meile mingi kohaliku piirkate jaoskonna aadressi ja leppis kokku,et lähme hommikul sinna seda krdi luba taotlema.
Seal keerasime terve päeva tuksi ja õhtuks saime teada,et meile seda luba ei anta.
Kohalikul võtab taotlemine aega 30 välismaalasel 60 põeva.
Linnas infot hankides saime teada,et Mezenni me ei pääse ja pole kunagi sealtkaudu pääsenud ka.
Seega tegime väikse tuuri linnas
siin annab pühaisa mulle nats infi kaubandus võrgu kohta
Ja mina jagan rõõmsalt väärtusliku info edasi
Linnal väike tuur tehtud,ajagraafikust olime kõvasti ees langetasime otsuse,et kütame siis Vorkutaase.
Tundras saime õrnalt aimu tormist mis seal tulla võib.
Natuke oli tuisku mis tegi nähtavuse sekundiga olematuks.Seda oli u 50km.Edasi läks juba libedalt.ööpäevaga oi tee palju paremaks kastetud ja silutud.Jälle seesama kontrollp. ja olimegi tundrast väljas
Petsorast võtsimegi suuna Vorkuta peale.
Jälle tüüpiline asi tee küsimisel.Igaüks teab midagi ja kõik teavad järgmist linna aga kõigil on sinna jõudmiseks oma nägemus.
Aga edasi me saime.
Üldiselt on asi nii,et pead ikka mitmelt küsima ja see vast on õige vastus mida oled mitmelt ühtemoodi kuulnud aga mitte alati.
Lõpuks hakkasime ise taipama,et teed kulgevad ainult mööda ehitatavat gaasitrassi.
Se tee tundub väga ok pildil aga seal läks automaat kastis õli keema ja pidime sõitma aeglustiga.
Tagasitulles läks soojaks ja Uralid olid selle tee täitsa segi pööranud.
Nendel teedel ja radadel oli meeletult igasugu tehnikat
Selline on nende tankide(vezdehod) sisemus ja mehed elavad seal pikalt.Arvan seda nende välimuse järgi
Nary-M oli 4 hotelli.1oli Lukoili oma.Se jätis mulje nagu oleks Eifeli torn keset Raplat ehitatud.Igatpidi oli näha,et sellel firmal on pappi nii et löö või katust.
Sinna me ei läinud.Ülejäänud kolmest 1 toimis ja sinna maandusime.Pidi olema kõige odavam.
Voodikoht maksis 2000 rutsi(50€)
Pagana kallis aga meil oli vaja ennast pesta ja mis seal salata,eks tundsime ikka natuke luksusest ka puudust.
Hotelli turvamees oli igati sõbralik vend ja sebis meile mingi kohaliku piirkate jaoskonna aadressi ja leppis kokku,et lähme hommikul sinna seda krdi luba taotlema.
Seal keerasime terve päeva tuksi ja õhtuks saime teada,et meile seda luba ei anta.
Kohalikul võtab taotlemine aega 30 välismaalasel 60 põeva.
Linnas infot hankides saime teada,et Mezenni me ei pääse ja pole kunagi sealtkaudu pääsenud ka.
Seega tegime väikse tuuri linnas
siin annab pühaisa mulle nats infi kaubandus võrgu kohta
Ja mina jagan rõõmsalt väärtusliku info edasi
Linnal väike tuur tehtud,ajagraafikust olime kõvasti ees langetasime otsuse,et kütame siis Vorkutaase.
Tundras saime õrnalt aimu tormist mis seal tulla võib.
Natuke oli tuisku mis tegi nähtavuse sekundiga olematuks.Seda oli u 50km.Edasi läks juba libedalt.ööpäevaga oi tee palju paremaks kastetud ja silutud.Jälle seesama kontrollp. ja olimegi tundrast väljas
Petsorast võtsimegi suuna Vorkuta peale.
Jälle tüüpiline asi tee küsimisel.Igaüks teab midagi ja kõik teavad järgmist linna aga kõigil on sinna jõudmiseks oma nägemus.
Aga edasi me saime.
Üldiselt on asi nii,et pead ikka mitmelt küsima ja see vast on õige vastus mida oled mitmelt ühtemoodi kuulnud aga mitte alati.
Lõpuks hakkasime ise taipama,et teed kulgevad ainult mööda ehitatavat gaasitrassi.
Se tee tundub väga ok pildil aga seal läks automaat kastis õli keema ja pidime sõitma aeglustiga.
Tagasitulles läks soojaks ja Uralid olid selle tee täitsa segi pööranud.
Nendel teedel ja radadel oli meeletult igasugu tehnikat
Selline on nende tankide(vezdehod) sisemus ja mehed elavad seal pikalt.Arvan seda nende välimuse järgi
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
No natuke veel ja saab ka sinust täitsa reisikirjutaja kohe
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Tegin ise vähe pilte ja tagant järgi on suht kehv kõike jätjekorda panna.tyyp07 kirjutas:No natuke veel ja saab ka sinust täitsa reisikirjutaja kohe
Tuleb iga õhtu midagi teel olles kirjutadaa siis vast saaks asja ka.
On nagu on.
Rainer võib parandada või ka ise kirjutada.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Eks aitan siis sind natuke.
Väike tähelepanek ka eelneva teksti vahele.
Narjan-Mar tagasiteel kohtasime teist ekspeditsiooni kes olid teel linna et saada lubasid minemaks Voranbai asulase. See kuhu meie lubasid ei saanud. 5 autot Moskvast pärit. Hetkel kui neid kohtasime remonditi bensiini pumpa.
Jätkaks siis sellest et olime võtnud suuna Petsorast Vorkuta peale see juhtus 5 jaanuaril. Seda teed iseloomustab selline vaaatepilt . Alguses oli ilus kena kulgeda seda maanteed aga mingil hetkel satusime, mingi kompressori jaama ehitusele, kuhu viis tee aga esimese hooga välja ei viinud ühtegi teed. Mitmete tööliste küsitlemise järel saime teada umbautse suuna ja enäe leidsimegi tee otsa üles.
Metsikul õnnestus vist tankida ka reisi kõige odavamat kütet. Mõnekümne kilomeetri pärast sattusime keset metsa ummikuse, seal teostati gaasi trassi torude kokku keevitamist.
Kuna teevabastamine võttis aega pea 2h saime lõunastada, ja tutvuda selle tööga.. Sealt pääsedes jõudsime Inta linna.
Väike tähelepanek ka eelneva teksti vahele.
Narjan-Mar tagasiteel kohtasime teist ekspeditsiooni kes olid teel linna et saada lubasid minemaks Voranbai asulase. See kuhu meie lubasid ei saanud. 5 autot Moskvast pärit. Hetkel kui neid kohtasime remonditi bensiini pumpa.
Jätkaks siis sellest et olime võtnud suuna Petsorast Vorkuta peale see juhtus 5 jaanuaril. Seda teed iseloomustab selline vaaatepilt . Alguses oli ilus kena kulgeda seda maanteed aga mingil hetkel satusime, mingi kompressori jaama ehitusele, kuhu viis tee aga esimese hooga välja ei viinud ühtegi teed. Mitmete tööliste küsitlemise järel saime teada umbautse suuna ja enäe leidsimegi tee otsa üles.
Metsikul õnnestus vist tankida ka reisi kõige odavamat kütet. Mõnekümne kilomeetri pärast sattusime keset metsa ummikuse, seal teostati gaasi trassi torude kokku keevitamist.
Kuna teevabastamine võttis aega pea 2h saime lõunastada, ja tutvuda selle tööga.. Sealt pääsedes jõudsime Inta linna.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Intas sai uuesti alustatud kaotatud raja otsimisega , aga nagu igal pool selgus see et meie olime selle kohapealt kõige targemad. Ja pidime ise selgitama kohalikele kus on teed valmis ja kus mitte.
Õnneliku juhusele ehk tänu sellele et suitsud olid otsa saanud parkisime end mingi putka juurde mis loomulikult oli kinni pandud just 5min varem. Seisatas meie juures auto ja leidsime uue tutava kellest peab rääkima hiljem pikemalt. Aga hetkel selgus , et vend oli jälitanud meid mööda linna juba mõnda aega, peale kohustuslike selgitusi kes,kust ja kuhu, võeti telefon ja uuriti kiiresti välja, et talve tee on valmis, ka otsetee sinna. Kuna oli vaja värskendada ka toidu varusid leiti meile öösel lahti olev toidupood. Peale seda asusime jälle teele suunaks Uca asula ca 100 km .
Noh jah päris valmis see tee ei olnud, korralikult lahtist lund oli palju mis ajas õlid keema, peale jahutust sai edasi minna aeglastiga. Hiljem tee paranes aga soo oli ikka pehme küll.
Metsiku stiilinäide .
Ööbima jäime jõeäärde kuna üle ei soovitatud öösel sõita, jäätee oli alles mõned päevad vana ja eelmine päev olla lindi roomikute alt raginat kuuldud.
Hommikul kihutasime üle, natt lükas samal ajal jõejääd puhtaks, et ka kaugemalt korralikult ära jäätuks, aga samas oli näha vett jääpeal, krt kõvanärviga vend pidi olema.
Uca asulas talvel üldjoontes autosid ei näe, välja arvatud hullud reisilised. Seal liigutakse mootorsaanide ja muude lintidega varustatud sõidukitega. Aga ega meie seda teadnud
hommiku sport sai tehtud, ja asula tänavatel vintsitud kah.
Aga selgus kurb tõsiasi , teed Vorkutase veel tehtud pole. Aga millal teete vastati täna-homme või noh siis kui aega saab. Tegelikult oodati millal saaks kütte autod üle jõe vurada kuna diisel pidavat otsa saama. Aga see ei seganud sõbralikul traktoristil oma viimast paaki täit meie tühjadese paakidese voolata. Teisel autol oli selleks ajaks lisapaagi pump saba andnud ning pidime orginaal paagiga läbi ajama.
Transpordist sealmaal nii palju ; raudteel 1 vaguni rent maksab 40-50k rubla ja kui võimalik siis üritatakse kuidagi moodi muidu hakkama saada.
Kuna teed ei läinud mõtlesime ise tee teha. Algus oli lihtne oli mingigi võsa kuhu sai trossi kinnitada peale 1,5 km kadus seegi ja algas raba.
Mõnda aega üritasime veel aga tagumine auto ei suutnud esimese jälgedes liikuda pöörasime tagasi, puudus ka kindlus selles et peale lubatud 7 km raba algab korralikum tee. Vorkutase vintsida ca 200km ei oleks onud lõbus.
Õnneliku juhusele ehk tänu sellele et suitsud olid otsa saanud parkisime end mingi putka juurde mis loomulikult oli kinni pandud just 5min varem. Seisatas meie juures auto ja leidsime uue tutava kellest peab rääkima hiljem pikemalt. Aga hetkel selgus , et vend oli jälitanud meid mööda linna juba mõnda aega, peale kohustuslike selgitusi kes,kust ja kuhu, võeti telefon ja uuriti kiiresti välja, et talve tee on valmis, ka otsetee sinna. Kuna oli vaja värskendada ka toidu varusid leiti meile öösel lahti olev toidupood. Peale seda asusime jälle teele suunaks Uca asula ca 100 km .
Noh jah päris valmis see tee ei olnud, korralikult lahtist lund oli palju mis ajas õlid keema, peale jahutust sai edasi minna aeglastiga. Hiljem tee paranes aga soo oli ikka pehme küll.
Metsiku stiilinäide .
Ööbima jäime jõeäärde kuna üle ei soovitatud öösel sõita, jäätee oli alles mõned päevad vana ja eelmine päev olla lindi roomikute alt raginat kuuldud.
Hommikul kihutasime üle, natt lükas samal ajal jõejääd puhtaks, et ka kaugemalt korralikult ära jäätuks, aga samas oli näha vett jääpeal, krt kõvanärviga vend pidi olema.
Uca asulas talvel üldjoontes autosid ei näe, välja arvatud hullud reisilised. Seal liigutakse mootorsaanide ja muude lintidega varustatud sõidukitega. Aga ega meie seda teadnud
hommiku sport sai tehtud, ja asula tänavatel vintsitud kah.
Aga selgus kurb tõsiasi , teed Vorkutase veel tehtud pole. Aga millal teete vastati täna-homme või noh siis kui aega saab. Tegelikult oodati millal saaks kütte autod üle jõe vurada kuna diisel pidavat otsa saama. Aga see ei seganud sõbralikul traktoristil oma viimast paaki täit meie tühjadese paakidese voolata. Teisel autol oli selleks ajaks lisapaagi pump saba andnud ning pidime orginaal paagiga läbi ajama.
Transpordist sealmaal nii palju ; raudteel 1 vaguni rent maksab 40-50k rubla ja kui võimalik siis üritatakse kuidagi moodi muidu hakkama saada.
Kuna teed ei läinud mõtlesime ise tee teha. Algus oli lihtne oli mingigi võsa kuhu sai trossi kinnitada peale 1,5 km kadus seegi ja algas raba.
Mõnda aega üritasime veel aga tagumine auto ei suutnud esimese jälgedes liikuda pöörasime tagasi, puudus ka kindlus selles et peale lubatud 7 km raba algab korralikum tee. Vorkutase vintsida ca 200km ei oleks onud lõbus.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
.... "lilleke rohus"?
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Seekord lumes.Aga tubli007 kirjutas:.... "lilleke rohus"?
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Ja järgmine päev "Lilleke nohus!"
grand 98a. 5,2 V8
Kes teisele auku kaevab....see on kopajuht!!!
Kes teisele auku kaevab....see on kopajuht!!!
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Ei.Ta onvisa hingega ja paljudest meestest visam,mina kaasaarvatud.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Tõstame natuke katteloori.Midagi sellist hakkab varsti tulema meie reisist.
http://www.youtube.com/watch?v=fu0x_OSqhc8
http://www.youtube.com/watch?v=fu0x_OSqhc8
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Esimene osa liikuva pildina ka
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Motor ... rip+1.aspx
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Motor ... rip+1.aspx
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Täna hommikul Volvo-s rekkale juppi oodates sattusin sirvima: http://www.autoleht.ee/uudised?id=5678
Re: Aastavhetuse retk polaarjoonele
Vähemalt Autolehest ootaks niipalju intelligentsust, et tegemist on maasturitega, mitte džiipidega...TiitR kirjutas: http://www.autoleht.ee/uudised?id=5678