Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0
Postitatud: N Dets 17, 2020 4:27 pm
Tere minupoolt,
Olen siin mõnda aega ringi vaadanud ja infot kogunud, kuid nüüd leidsin, et lihtsam ja ülevaatlikum on teha oma teema. Siin hakkan kajastama sõidukiga toimuvaid muudatusi, põnavamaid juhtumisi ja eelkõige loodan abi küsida. Kuna üldiselt olen olnud huvitatud madalate autodega, siis nüüd tekkinud olukord on minu jaoks väga võõras ja küsimusi/mõtteid/soovitusi on palju.
Autost siis nii palju, et tegu 1995 aasta Jeep Grand Cherokee-ga. Peal teada-tuntud 4,0 r6 bensukas. Väidetavalt all Skyjackeri 3" tõste, millel lisaks vedru puksid. Ratta osakonnas 15X10 plekkveljed, 33 tolliste Sailuni rehvidega. Pikendatud pikivarras ja mõned ploüpuksid. Lisavarustuse poolel snorkel, Warni vints, ledbar ja Led-töötuled ringiratast, Katuseraam.
Illustreerimaks lisan paar pilti, loodan, et eelmine omanik ei ole pahane.
Auto sai ostetud eesmärgiga ringi matkata ja minna ka kohtadesse, kuhu muidu väga minna ei kannataks. Nõudmiseks oli, et autos peab saama magada. Augustis sai katsetatud, kuidas asi välja võiks näha. Kaks nädalat suunaga lõunasse, Palangale ja sai väga hea. Kannatas kenasti magada ja sõitis kenast. Enne sõitu sai kõik õlid välja vahetatud, puksid, veovõlli otsad jpm. Lisaks ostsin juurde ühe varuratta, mis leidis koha katuseraamil. Viimast õnneks vaja ei läinud, sest kuidas see sealt alla saada ja , veelgi enam, teine üles ubida, seda ei kujuta küll ette. Sõit oli äge aga ilmnes ka vigu, mida nüüd tahaksingi vähehaaval kõrvaldada.
Plaan oleks auto veel veidi maastikusuutlikumaks teha, veidi resivarustust paremini paigutada ja veidi usaldusväärsemaks teha. Esimeseks probleemiks on esimene kardaan. Tõstmisega on silla nurk valeks läinud ja nagu aru olen saanud, siis ka kardaani pikkus ei ole sobilik. Sama mure on tagasillaga. Tagasild liiga ees ja vajab pikemaid õõtsasid ja ilmselt siis ka pikemat kardaani. Esimese karaaniga ei saagi nüüd hästi aru, kas tõstetud masinal jääb siis kardaan ees pikaks või lühikeseks? Mure just selle vibraga, mis maanteel sõites sees on. Kõik ristid on vahetatud. Kuna keevitusega olen sina peal, siis plaanin õõtsad ise teha. Ette plaan teha nö. radius-arm komplektiga. Siis saan silla ja kardaani nurga kenasti paika ja reguleeritavaks. Tagasillal lihtsad toruõõtsad mis samuti reguleeritavaks saaks.
Esisillas siis selline variant.
Samuti on päevakorras põhjakaitse nii mootor/kast , kui ka bensiinipaak. Koopad pean suuremaks tegema ja plaan on see talv ka kogu kere Raptoriga üle käia. Küljekarbid asendan karprauaga ja tiivalaiendid teen samuti ise plekist ja ümartorust. Kuna välimus pole esmatähtis, siis suuremat rõhku sellele ei pööra. Minu jaoks tähtis on vastupidavus ja võimekus. Samut ka salong, kuna matkadel veedan seal suurema osa ajast kas sõites või magades.
Olen siin mõnda aega ringi vaadanud ja infot kogunud, kuid nüüd leidsin, et lihtsam ja ülevaatlikum on teha oma teema. Siin hakkan kajastama sõidukiga toimuvaid muudatusi, põnavamaid juhtumisi ja eelkõige loodan abi küsida. Kuna üldiselt olen olnud huvitatud madalate autodega, siis nüüd tekkinud olukord on minu jaoks väga võõras ja küsimusi/mõtteid/soovitusi on palju.
Autost siis nii palju, et tegu 1995 aasta Jeep Grand Cherokee-ga. Peal teada-tuntud 4,0 r6 bensukas. Väidetavalt all Skyjackeri 3" tõste, millel lisaks vedru puksid. Ratta osakonnas 15X10 plekkveljed, 33 tolliste Sailuni rehvidega. Pikendatud pikivarras ja mõned ploüpuksid. Lisavarustuse poolel snorkel, Warni vints, ledbar ja Led-töötuled ringiratast, Katuseraam.
Illustreerimaks lisan paar pilti, loodan, et eelmine omanik ei ole pahane.
Auto sai ostetud eesmärgiga ringi matkata ja minna ka kohtadesse, kuhu muidu väga minna ei kannataks. Nõudmiseks oli, et autos peab saama magada. Augustis sai katsetatud, kuidas asi välja võiks näha. Kaks nädalat suunaga lõunasse, Palangale ja sai väga hea. Kannatas kenasti magada ja sõitis kenast. Enne sõitu sai kõik õlid välja vahetatud, puksid, veovõlli otsad jpm. Lisaks ostsin juurde ühe varuratta, mis leidis koha katuseraamil. Viimast õnneks vaja ei läinud, sest kuidas see sealt alla saada ja , veelgi enam, teine üles ubida, seda ei kujuta küll ette. Sõit oli äge aga ilmnes ka vigu, mida nüüd tahaksingi vähehaaval kõrvaldada.
Plaan oleks auto veel veidi maastikusuutlikumaks teha, veidi resivarustust paremini paigutada ja veidi usaldusväärsemaks teha. Esimeseks probleemiks on esimene kardaan. Tõstmisega on silla nurk valeks läinud ja nagu aru olen saanud, siis ka kardaani pikkus ei ole sobilik. Sama mure on tagasillaga. Tagasild liiga ees ja vajab pikemaid õõtsasid ja ilmselt siis ka pikemat kardaani. Esimese karaaniga ei saagi nüüd hästi aru, kas tõstetud masinal jääb siis kardaan ees pikaks või lühikeseks? Mure just selle vibraga, mis maanteel sõites sees on. Kõik ristid on vahetatud. Kuna keevitusega olen sina peal, siis plaanin õõtsad ise teha. Ette plaan teha nö. radius-arm komplektiga. Siis saan silla ja kardaani nurga kenasti paika ja reguleeritavaks. Tagasillal lihtsad toruõõtsad mis samuti reguleeritavaks saaks.
Esisillas siis selline variant.
Samuti on päevakorras põhjakaitse nii mootor/kast , kui ka bensiinipaak. Koopad pean suuremaks tegema ja plaan on see talv ka kogu kere Raptoriga üle käia. Küljekarbid asendan karprauaga ja tiivalaiendid teen samuti ise plekist ja ümartorust. Kuna välimus pole esmatähtis, siis suuremat rõhku sellele ei pööra. Minu jaoks tähtis on vastupidavus ja võimekus. Samut ka salong, kuna matkadel veedan seal suurema osa ajast kas sõites või magades.