Jeep WJ "Metsakoll" vol 2, ehk minu v8 „Krokodill

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Landy »

Ahto P kirjutas:
R Nov 13, 2020 1:57 pm
Ilmselgelt ei tea. Eile just vaatasin ühte lauapeal tervikuna ja tundus justkui hea variant. :)
PS: Selleks see teema varem sai tehtud, et mõne asjaga liiga kaugele võssa ei põrutaks. :)
Erik juhtis tähelepanu ilmselt sellisele "ebaolulisele" asjale, et kardaanid käivad sellel eri suundades ringi... :twisted:
Seda veel uurin.
Kas y61 vahekaste ka aeglustavad on?
Palun täpsusta, mida sa selle lausega mõtled või teada soovid?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas helar »

Esiteks selle grandi v8 on plokikaane probleeme nahk.
Sealt edasi, kas on vaja atm või mtm kasti?
Kui mtm, siis patroli tugev 3.0pealt kast koos vahekastiga. Mootoriks midagi palju toredamat hoopis.
Siit tellisin enda projektile koja. https://dellowconversions.com.au/produc ... gs-manual/
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas uputaja »

Mul Patroli vahekasti aeglane sisu olemas.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Ahto P »

Veidi olen vahepeal saanud Jeepi teha. Üleliigne sisu läks välja (üks iste, armatuur ja rool jäid) ning joonistasin pool päeva markeriga auto peale jooni, mille järgi lõigata. :D Üle-eile läks relakas sisse ja miski kuju hakkab tekkima. Kokku läheb lühemaks 130cm. Telje vahe jääb 275cm. Nii eest, kui ka tagant jääb ratas kerest 15 cm kaugemale, mis võiks olla piisav. Esimene vints küll ei taha hetkel kuskile sobituda, kuid küll leian hea koha. :D
Eest on vaja veidi veel lõigata siit sealt, ning kapott ka ~30cm lühemaks.

Lähipäevil tahaks paagile uue koha leida(eelarve mõttes tahaks originaal paagi jätta), ning jahutusradika eest taha viia. Originaal paak raibes suur. Praegu veel ei kujuta ette, milline see hea lahendus jahutusele on, et ringlus ikka toimiks ka. :roll:
Seejärel saab toru keevitama ja painutama hakata :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Ahto P »

MIskit olen vahepeal teinud. Tagumine toruraam on paigas, kuid vajab pisut silumist ja täiendamist. Esiosa torud ka osaliselt paigas. Amordid ja vedrud on tellitud. Uued sillad on auto kõrval, radikale on koht ja kinnitused tehtud, jahutusvedeliku süsteemi jupid on garaazis riiulil jne. Esimene kasti ja vahekasti lahendus on paigas ja kui ei toimi nii, siis on lihtne parem variant olemas. Kui see ka ei toimi siis on ka kolmas lahendus olemas, mis enam lihtne ei ole. Ennem ei hõiska kui olen kindel, et sedasi teha saab nagu tahan. :D

Paar pilti ka.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas uputaja »

Nagu Tartus tehtud. Päris rõve.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
ako1
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: K Sept 05, 2012 7:35 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas ako1 »

Kas tagasild jääbki hernekeppidega katuse külge rippu? :roll:
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Ahto P »

ako1 kirjutas:
K Jaan 06, 2021 2:44 pm
Kas tagasild jääbki hernekeppidega katuse külge rippu? :roll:
Sillad on ju tehase poolraami küljes/all. Raam on tagant suht tugevalt seotud ja kindlasti ei jää nõrgem, kui tehase lahendus oli.


Okey...ei häiri siis rohkem siinseid tegelasi ja teen omaette edasi. :?
Viimati muutis Ahto P, K Jaan 06, 2021 7:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Landy »

Ahto P kirjutas:
K Jaan 06, 2021 7:42 pm
Mhm...ei häiri siis rohkem siinseid tegelasi ja teen omaette edasi. :roll:
Äre lase uputajast end häirdida... ;-)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas uputaja »

Mis ma valesti ütlesin? Vaadake kuidas liited tehtud on. Birgi esimene Bläkaut oli kõvasti kobedam :D
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Ahto P »

Üsna palju on kindlasti neid ehitajaid, kes tahaks seda foorumit lugeda ja mingit praktilist näpunäidet saada. Pean silmas neid, kelle kontol ei ole vaba 200k euri, et lasta kõik miskil meeskonnal nullist projekteerida, disainida ja ehitada.
Selleks, et fun ning toimiv masin ehitada, piisab mõnest tuhandest. Jura on see, et siin foorumis on suht 0 juttu ehitusest ja ehituse piltidest. Ning kui keegi (ei pea siin ennast silmas) midagi omamoodi ja lihtsalt teeb ning seda ka edasi üritab anda, siis üldiselt pannakse puid alla, kuni teema-algataja loobub (päris mitu sellist teemat on). MItte essugi ei anta nõu ja ei kirjutada kuidas saab teha. Küll aga on 20 tarka, kes ütlevad, et nii ei saa teha, andmata sealjuures põhjendusi. Või ainus nõu eeldab taas seda, et ehitaja on väga jõukas. Enamasti saab siit foorumist teada vaid seda, et oled vaene ja rumal. Loll suhtumine mehed, loll suhtumine!

Pikad teemad on sellest, et pealekasvu ei ole offroadi võistlustel, kuid metsad on suurte ratastega safary masinaid täis. Ilmselgelt on see nii. Põhjuseid võin 10 tükki siia lugeda!

Kui kedagi hirmsasti segab võib teema vabalt kinni panna ja kustutada. Kui ei panda kinni siis palun kogenumatel mõistlikku tarkust jagada teistele, mitte õiendada nagu 86a kibestunud vanamehed!
Viimati muutis Ahto P, K Jaan 06, 2021 8:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Ahto P »

uputaja kirjutas:
K Jaan 06, 2021 8:05 pm
Mis ma valesti ütlesin? Vaadake kuidas liited tehtud on. Birgi esimene Bläkaut oli kõvasti kobedam :D
Liiteid vaatame siis, kui ma sinust metsas suvel mööda sõidan! :D
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Ahto P »

Landy kirjutas:
K Jaan 06, 2021 7:46 pm
Ahto P kirjutas:
K Jaan 06, 2021 7:42 pm
Mhm...ei häiri siis rohkem siinseid tegelasi ja teen omaette edasi. :roll:
Äre lase uputajast end häirdida... ;-)

Uputaja härra on tuttav ja tema kriitikaga harjunud. :D
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas uputaja »

Mine osta Febist kotiga keevispõlvesid, jeebikosu ja suusakepi liitekohale pane lapp 3mm prügikasti kaant alla. Master fabrikaatorile ei pea niskest assja õpetama.

Ja hui sa must mööda metsas sõidad. Seod traadiga oma keskkütte torusid kokku. :D sama ajal kui ma õlli lasen.

Edit: See, et mets suurte ratastega masinaid täis on, on suhteline. Enamus neist pelleritest ongi sellised 10km pikkuse safari bajaanid. Üks korralik võistlustuli tõmbab need read päis kiiresti suht hõredaks, seda olen nii sõitja kui korraldajana näinud külll ja külll
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas LauriJ »

Ahto P kirjutas:
K Jaan 06, 2021 8:13 pm
Üsna palju on kindlasti neid ehitajaid, kes tahaks seda foorumit lugeda ja mingit praktilist näpunäidet saada. Pean silmas neid, kelle kontol ei ole vaba 200k euri, et lasta kõik miskil meeskonnal nullist projekteerida, disainida ja ehitada.
Selleks, et fun ning toimiv masin ehitada, piisab mõnest tuhandest. Jura on see, et siin foorumis on suht 0 juttu ehitusest ja ehituse piltidest. Ning kui keegi (ei pea siin ennast silmas) midagi omamoodi ja lihtsalt teeb ning seda ka edasi üritab anda, siis üldiselt pannakse puid alla, kuni teema-algataja loobub (päris mitu sellist teemat on). MItte essugi ei anta nõu ja ei kirjutada kuidas saab teha. Küll aga on 20 tarka, kes ütlevad, et nii ei saa teha, andmata sealjuures põhjendusi. Või ainus nõu eeldab taas seda, et ehitaja on väga jõukas. Enamasti saab siit foorumist teada vaid seda, et oled vaene ja rumal. Loll suhtumine mehed, loll suhtumine!

Pikad teemad on sellest, et pealekasvu ei ole offroadi võistlustel, kuid metsad on suurte ratastega safary masinaid täis. Ilmselgelt on see nii. Põhjuseid võin 10 tükki siia lugeda!

Kui kedagi hirmsasti segab võib teema vabalt kinni panna ja kustutada. Kui ei panda kinni siis palun kogenumatel mõistlikku tarkust jagada teistele, mitte õiendada nagu 86a kibestunud vanamehed!
Sa siin suht palju väiteid õhku visanud. :D
Eestis pole vist ühtegi autot, mis 200k eest kellegil valmis ehitatud. Ka kõige kiiremad autod on kodugaraazides oma tarkust kasutades valmis ehitatud. Kõik oleme põlve otsas nokitsejad. Autode ehitusest on juttu piisavalt ning takust piisavalt ja omast käest võin kinnitada, et vajadusel antakse nõu küll. Tuleb vaid viisakalt küsida.
See, et siin varasemad teemad mingi solgitorudest aretise pärast on vaibunud, on pigem mujal, kui puude alla panemine. Ennegi nähtud, selliste projektide puhul 2 stsenaariumit: 1. Mõistus tuleb koju ja tehakse midagi paremat 2. Motivatsioon saab otsa ja asi jääb kuuri taha heina kasvama.
Neid safari mehi on ennegi nähtud, kes võistlema tahavad hakata. Kõige esimesena hakkab nutulaul pihta, et nende auto ei ole konkurentsivõimeline ja tehke meile "safariautode-turist-plussplusspluss-berta" klass ja siis tulen võibolla sõitma, kui võistuluse lõpuks poodiumile ka pääseks. Tavaliselt jutu tasemele see jääbki. Need kes tahavad, tulevad võistlema - jutumehed jäävadki kurtma. Või kui sul on mõned muud 10 põhjust, siis kuulaks ja väitleks nendega :)

Samuti võiks piisavalt näiteid tuua, kui hakatakse projektiga peale siin foorumis, küsitakse nõu ja siis kui tõeliselt head nõu antakse, siis projekti-mehele see ei meeldi ning teeb ikka oma peaga mingi lolluse valmis. ja siis kui targemad naerma hakkavad, siis solvutakse ning minnakse nutma. Paljud ei saa aru, et tehnikasport ongi kallis - ise (valesti) ehitamine kõige kallim. Odavam ja lihtsam on osta kellegi koll ning sellega harjutada ja aru saada, mida üldse soovitakse.
Ja head nõu on minuarust piisavalt antud siin teemas - kahtluse alla on seatud jõuülekande (sildade, kastide jne) tugevus. Samuti ülekande kiiruse kohta on vihjatud. Anti vihje G vahekasti kohta, nõrga plokikaane kohta jne. Et mis soovitusi veel vaja teada on? Kui nõu kuulda ei võeta ja lollilt edasi rammitakse, siis sellele järgnebki valju naer. Kriitikaks tuleb valmis siis olla. :)

EDIT: Minu arust pole selliste monster-autode ehitamisel väga pointi, kui sul pole endal isiklikku või mõnd sõprade suurt maa-ala. RMK-l on üks maastikusõidu ala, seal sellega on igav. Võistlustele sellega ka tulla ei saa, kuna ei vasta mitte ühegile reeglile. Isegi Turisti ei saa sõita, kuna pole tänavalegaalne. Ilma maaomaniku loata seda autot legaalselt sihipäraselt kasutada pole võimalik. Kui loata teepealt maha keerad, rikud seadust -thats it. Ja sihid, liinialused käivad selle alla. Mida rohkem ilma loata kündmas käiakse, seda raskem on võistluste korraldajatel luba saada. Kõiki meid pannakse ühte patta.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”