Jeep WJ "Metsakoll" vol 2, ehk minu v8 „Krokodill

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Jeep WJ "Metsakoll" vol 2, ehk minu v8 „Krokodill

Postitus Postitas Ahto P »

Tere

Jeep WJ "Metsakoll" vol 2, ehk minu v8 „Krokodill“-i teine tulemine.

Tegemist saab olema ühe peletisega, mis baseerub Jeep WJ 4.7L kerel. Autost säilivad osa kere, mootor ja kast. Alla lähevad patro Y61 sillad(4.63). Esimene ja tagumine osa läheb nii palju lühemaks, kui saab. Radikas sabasse jne. Vedama hakkab masinat 42“ kalasaba ratas. Kõik mis ei ole äärmiselt vajalik selleks, et auto sõidaks maastikul, läheb küljest ära. Ehk eesmärk on kaal viia nii alla kui saab. Avalikele teedele sellel masinal asja ei ole.

Nagu oma esimese metsa auto teema alguses kirjutasin, siis selles teemas ei ole midagi ilusat, liiga kallist ja läikivat. Tegemist on pigem säästu projektiga. Võistlus masinaks ei püüdle. Kindlasti saab teha paremini ja targemalt. Aga mis teha. Peate ära kannatama :mrgreen:

Põhjus miks veel üks metsa auto: Mu 37“ rattaga Lc80 on saanud heasse seisu. Ilus, vaikne, mugav ja enamvähem võimekas. Kasutan seda väga palju! Paraku tahaks kohati minna kaugemale sohu, sügavamale vette, rohkem kaldu ja seda nii, et autost liiga kahju ei ole, kui plaanitu ei õnnestu.

Miks Jeep: Odav, võimas mootor, ning tunnen seda autot. Valikus oli ka paar suzukit, kuid neile V8 peale panemine oleks raske olnud. Tahan, et autos oleks neli istekohta. Kuna ma ise 185 ja 110kg, siis liiga pisike auto on võbolla ebamugav.

Täna on auto garaazi kõrval ja peagi jõuavad sillad. Ühteist olen ette valmistanud, ning peas tean täpselt milline jääma peab. Ilmselt väga kiiret aregut loota ei saa, kuid kevadel võiks esimese katse sõidu juba teha. Kindlasti kirjutan ehituse käigus ideed ka siia. Ehk saab mõne asj aparemini, kui seda ise oskaks ette kujutada.

Panen ka kaks pilti.

Täna

Pilt

Eesmärk umbes sinna poole.

Pilt
Viimati muutis Ahto P, N Jaan 07, 2021 4:53 pm, muudetud 1 kord kokku.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas erik »

Millest veendumus et patroli sild 42" traktoriga koostööd tegema hakkab?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
RaulK
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Mär 27, 2018 10:39 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas RaulK »

erik kirjutas:
T Nov 10, 2020 10:02 pm
Millest veendumus et patroli sild 42" traktoriga koostööd tegema hakkab?
37 kannatab ka originaalis 3t kaaluga. Lahtise silla ja kerge kerega miks mitte?
Team Vürst.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas erik »

Ei no muidugi, on see huvitav teooria ja miks mitte proovida...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Ahto P »

Y61 tagumine sild on seest üsna muljetavaldav ja usun et sellega ei ole muret. Esimesel on veovõlli ots nõrgim koht. Kui pean aegajalt selle ära vahetama siis peab. Pedaali otsas elades peab esimese luku väljas hoidma.

Aga ega ma ei olegi veendunud et see kombo ühes tükis püsib. Samas Venemaa offroad kanalil on mitu y61 sillaga autot mille just 42" all. Üks neist ka pikk y61. Tahaks loota et oluliselt kergema auto all jäävad pidama.


Lisaks mu lc millel sama sild alla. See auto kaalub tugevalt üle 3T. Paneme paagis täis ja 5 inimest autos, ning kaal 3.5T vabalt. Olen 37 rattaga ikka väga julgelt vajutanud. Ning ei saa õelda, et autol jõudu ei oleks. Aga võibolla lähevad järgmine kord puruks. :D

Loodan et WJ-i kaal jääb 2x väiksem.

Elame näeme :D
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas uputaja »

Lahtine sild metsas on sama mis alkohooli vaba õlu ja kumminaine reedeõhtuseks peoks.

Traktoriratas ja põhjagaas- Ahahahahhahaha.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas LauriJ »

Tore projekt.
Eks ülekanne selle patroli sillaga ja suure rattaga on veidi kiire aga kuna eesmärk on nagunii pulli tegemine, siis pole vahet.
Iseasi, kus sellise kolliga sõita saab (legaalselt)? Igav võib ka hakata, kuna kõik sõidukaaslased jäävad kaugele maha ning pead üksi tiirutama.
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Ahto P »

Ülekanne on sillal 4.63. Arvutuste järgi võiks suhteliselt rahuldav tulemus jääda. Ning kui ka jääb pisut kiire, siis peab üle elama :D

Eks neid kolle ole veel, kellega koos sõita. NIng mul pole siiani üksi sõites veel igav hakanud. :D Ning olen kindel, et neid tekib juurde ka.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas erik »

Normaalne silla ülekanne sellise rattaga on vähemalt 6,xxx ja rohkem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
TTUUL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 154
Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
Asukoht: Oru ja Saula küla piiril

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas TTUUL »

erik kirjutas:
K Nov 11, 2020 4:31 pm
Normaalne silla ülekanne sellise rattaga on vähemalt 6,xxx ja rohkem.

gaz 66 - 6,83 8)

Läti G PROTO 5.6 vist kasutas seda varianti.
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Jünger »

Ma arvan et nende sildade pärast ei pea küll põdema, kui arvesse võtta mis kastid sinna kasutusse lähevad...

Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Ahto P »

Käigukast vast elab selle üle. Kui ei siis olemas kastimees kes sisu paremaks teeb soodsalt.

Vahekastiga on veel lahtine. Originaal lendaks ilmselt pauguga juppideks. Variant on g wagoni aeglustav vahekast. Isegi mõni saada, kuid hinnad ei sobi veel :D

Seda veel uurin.

Kas y61 vahekaste ka aeglustavad on?
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas erik »

Sa ikka tead, et vanema G vahekastil on üks iseärasus, mis selle kasutamise võimatuks teeb?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Ahto P
Rock Crawler
Postitusi: 593
Liitunud: P Nov 04, 2018 7:15 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Ahto P »

Ilmselgelt ei tea. Eile just vaatasin ühte lauapeal tervikuna ja tundus justkui hea variant. :)

PS: Selleks see teema varem sai tehtud, et mõne asjaga liiga kaugele võssa ei põrutaks. :)
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Tercel
Fitting 38"
Postitusi: 289
Liitunud: N Dets 06, 2007 7:28 pm

Re: Jeep WJ " V8 Metsakoll" vol 2.

Postitus Postitas Tercel »

Vanema G vahekastipuhul vaata mispidi pöörlevad esi ja tagasilla vänjundvõllid, kui just ei plaani diffrit sillas peapeale keerata.
Y61
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”