No nii- läheb lahti!

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas KarlReimann »

heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 740
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas heeringas »

Operaator Kõps käis külas :D
Viimati muutis heeringas, K Sept 25, 2019 5:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Magnus
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Apr 05, 2010 1:13 am

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas Magnus »

erik kirjutas:Kummipuksist parem on ta selle pärast, et saab projekteerida
ja ehitada vedrustuse lõppasendi. Kummist ei sa ju aru, millal ta kokku vajumine otsa saab ja kas üldse saab. Samuti saab teda gaasi survega reguleerida.
Miinuseks, et ta omab lahti käigul pea sama palju energiat, kui oli vaja tema kokkusurumiseks. Ehk lisa komponent, mis rattaid tahaks maast lahti lüüa.
Otsa võiks POM plastikust leevendid teha, muidu ei kannata seda kolinat keegi välja.
Löögienergiat saaks summutada drosseldades.
Täidaks süsteemi näiteks 2/3 ulatuses õliga ning 1/3 lämmastikuga, millega annaks eelrõhu ja muudaks kokkusurumise kaheastmeliseks.
Lahtikäigu saaks analoogselt ära drosseldada.
bump.JPG
bump.JPG (23.89 KiB) Vaadatud 1459 korda
Y60
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas KarlReimann »

Vist ei tööta see plaan. Anumad on ühendatud
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas KarlReimann »

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2752
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas erik »

KarlReimann kirjutas:Vist ei tööta see plaan. Anumad on ühendatud
Nonoh, arvuta nüüd stoki pindala maha...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas KarlReimann »

Õigus, see nüanss ei tulnud kohe mõttesse.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 740
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas heeringas »

erik kirjutas:
KarlReimann kirjutas:Vist ei tööta see plaan. Anumad on ühendatud
Nonoh, arvuta nüüd stoki pindala maha...
Mina ei sa aru kuidas kolb tagasi alla tuleb, kui anumad on ühendatud?
Surved ju ühtlustuvad.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 740
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas heeringas »

Operaator Kõps pildistas ka pealeminevat kabiini ja allaminevaid vedrusi.
Muidugi on mõlemad mõtte tasandil.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas KarlReimann »

Vars lükkab. Võta silindrist kolb välja ja silinder jääb tööle nagu tavaline ühepoolne silinder. Anumaid on üks või anumad on ühendatud, pole vahet (välja surumise jõu suhtes pole vahet). Kui eksin, parandage.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 740
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas heeringas »

Hädasti oleks vaja vahekasti etepoole.

Kas vahekasti võib otse käigukasti külge keerata (kardaaniflantsid kokku)?
Praegu on mootor 4 padj ja vahekast 3 padja peal, ning teljed nihkes.
Või tundub see natuke kahtlane.
Kaval oleks muidugi mingi leevendi vahele panna ,
liinid peab mõlemal varjandil otseks ajama.
Mida arvate?
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2752
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas erik »

KarlReimann kirjutas:Vars lükkab. Võta silindrist kolb välja ja silinder jääb tööle nagu tavaline ühepoolne silinder. Anumaid on üks või anumad on ühendatud, pole vahet (välja surumise jõu suhtes pole vahet). Kui eksin, parandage.

No ma ei saanud su selgitustest aru.
Aga tasakaalu ei teki, kuna ühelt poolt on kolvi pindala varre pindala võrra väiksem ja nendest pindalade vahedest tekib suurema pindalaga kolvi poolele vahede võrra jagu suurem surve.
Blin, ise hakkan ka naerma selle definitsiooni üle.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4305
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas Movistar »

14H8 kirjutas:Ahah. Alumine auk silindril kinni näiteks keevitada ja ülemisele täitmiseks ventiil siis? Tea see ventiil peaks mingi standardi järgi tulema et saaks kuskil töökojas ära lasta täita? Ja palju seal rõhku olla võiks, 50bar?
50 bari paras. :wink:
TR3
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2752
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas erik »

Magnus kirjutas:
Löögienergiat saaks summutada drosseldades.
Täidaks süsteemi näiteks 2/3 ulatuses õliga ning 1/3 lämmastikuga, millega annaks eelrõhu ja muudaks kokkusurumise kaheastmeliseks.
Lahtikäigu saaks analoogselt ära drosseldada.
bump.JPG
Ilmselt see isegi töötaks, aga kas on vaja jalgratast leiutama hakata? Vajuta "telli" nuppu ja saab töötava asja ning kokkuvõttes säästad aega ja ilmselt ka raha.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: No nii- läheb lahti!

Postitus Postitas KarlReimann »

Seda mõistan, et rõhu tõttu vars silindrist välja surutakse. Seda aga ei hammusta läbi, kuidas vältida kord õli teine hetk juba lämmastiku liikumist läbi trosseli. Kui sild surub kolvi üles, surutakse kolvi pealt lämmastk trosselisse. Kui sild vart enam ei suru, liigub trosselisse alumisest kambrist õli.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”