No nii- läheb lahti!
Moderaator: Moderators
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: No nii- läheb lahti!
Operaator Kõps käis külas
Viimati muutis heeringas, K Sept 25, 2019 5:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: No nii- läheb lahti!
Löögienergiat saaks summutada drosseldades.erik kirjutas:Kummipuksist parem on ta selle pärast, et saab projekteerida
ja ehitada vedrustuse lõppasendi. Kummist ei sa ju aru, millal ta kokku vajumine otsa saab ja kas üldse saab. Samuti saab teda gaasi survega reguleerida.
Miinuseks, et ta omab lahti käigul pea sama palju energiat, kui oli vaja tema kokkusurumiseks. Ehk lisa komponent, mis rattaid tahaks maast lahti lüüa.
Otsa võiks POM plastikust leevendid teha, muidu ei kannata seda kolinat keegi välja.
Täidaks süsteemi näiteks 2/3 ulatuses õliga ning 1/3 lämmastikuga, millega annaks eelrõhu ja muudaks kokkusurumise kaheastmeliseks.
Lahtikäigu saaks analoogselt ära drosseldada.
Y60
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: No nii- läheb lahti!
Vist ei tööta see plaan. Anumad on ühendatud
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: No nii- läheb lahti!
Nonoh, arvuta nüüd stoki pindala maha...KarlReimann kirjutas:Vist ei tööta see plaan. Anumad on ühendatud
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: No nii- läheb lahti!
Õigus, see nüanss ei tulnud kohe mõttesse.
Re: No nii- läheb lahti!
Mina ei sa aru kuidas kolb tagasi alla tuleb, kui anumad on ühendatud?erik kirjutas:Nonoh, arvuta nüüd stoki pindala maha...KarlReimann kirjutas:Vist ei tööta see plaan. Anumad on ühendatud
Surved ju ühtlustuvad.
Re: No nii- läheb lahti!
Operaator Kõps pildistas ka pealeminevat kabiini ja allaminevaid vedrusi.KarlReimann kirjutas:https://photos.app.goo.gl/G4XdfRHivfaJEogv8
Muidugi on mõlemad mõtte tasandil.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: No nii- läheb lahti!
Vars lükkab. Võta silindrist kolb välja ja silinder jääb tööle nagu tavaline ühepoolne silinder. Anumaid on üks või anumad on ühendatud, pole vahet (välja surumise jõu suhtes pole vahet). Kui eksin, parandage.
Re: No nii- läheb lahti!
Hädasti oleks vaja vahekasti etepoole.
Kas vahekasti võib otse käigukasti külge keerata (kardaaniflantsid kokku)?
Praegu on mootor 4 padj ja vahekast 3 padja peal, ning teljed nihkes.
Või tundub see natuke kahtlane.
Kaval oleks muidugi mingi leevendi vahele panna ,
liinid peab mõlemal varjandil otseks ajama.
Mida arvate?
Kas vahekasti võib otse käigukasti külge keerata (kardaaniflantsid kokku)?
Praegu on mootor 4 padj ja vahekast 3 padja peal, ning teljed nihkes.
Või tundub see natuke kahtlane.
Kaval oleks muidugi mingi leevendi vahele panna ,
liinid peab mõlemal varjandil otseks ajama.
Mida arvate?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: No nii- läheb lahti!
KarlReimann kirjutas:Vars lükkab. Võta silindrist kolb välja ja silinder jääb tööle nagu tavaline ühepoolne silinder. Anumaid on üks või anumad on ühendatud, pole vahet (välja surumise jõu suhtes pole vahet). Kui eksin, parandage.
No ma ei saanud su selgitustest aru.
Aga tasakaalu ei teki, kuna ühelt poolt on kolvi pindala varre pindala võrra väiksem ja nendest pindalade vahedest tekib suurema pindalaga kolvi poolele vahede võrra jagu suurem surve.
Blin, ise hakkan ka naerma selle definitsiooni üle.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: No nii- läheb lahti!
50 bari paras.14H8 kirjutas:Ahah. Alumine auk silindril kinni näiteks keevitada ja ülemisele täitmiseks ventiil siis? Tea see ventiil peaks mingi standardi järgi tulema et saaks kuskil töökojas ära lasta täita? Ja palju seal rõhku olla võiks, 50bar?
HM Racing Team
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: No nii- läheb lahti!
Ilmselt see isegi töötaks, aga kas on vaja jalgratast leiutama hakata? Vajuta "telli" nuppu ja saab töötava asja ning kokkuvõttes säästad aega ja ilmselt ka raha.Magnus kirjutas:
Löögienergiat saaks summutada drosseldades.
Täidaks süsteemi näiteks 2/3 ulatuses õliga ning 1/3 lämmastikuga, millega annaks eelrõhu ja muudaks kokkusurumise kaheastmeliseks.
Lahtikäigu saaks analoogselt ära drosseldada.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: No nii- läheb lahti!
Seda mõistan, et rõhu tõttu vars silindrist välja surutakse. Seda aga ei hammusta läbi, kuidas vältida kord õli teine hetk juba lämmastiku liikumist läbi trosseli. Kui sild surub kolvi üles, surutakse kolvi pealt lämmastk trosselisse. Kui sild vart enam ei suru, liigub trosselisse alumisest kambrist õli.