30. leht 48-st

Re: Chevy

Postitatud: L Mai 16, 2020 6:53 pm
Postitas KarlReimann
Paigaldatud stabika varras. Et autot püsti hoida, pidi olema rõhk mõlemil pool silindri kolbi. Nüüd kui stabika varras aitab kerel otse püsida, peab rõhk olema vaid kolvi peal. Sõidumugavus on hoopis teine. Auto võtab lööke oluliselt paremini vastu. Tegin küll väikese proovisõidu ja tulemus on vägagi tuntav.

Re: Chevy

Postitatud: P Mai 31, 2020 2:19 pm
Postitas KarlReimann
Tegin koduõuel tiiru. Sättisin ka tagumise vedru pehmemaks, sedasi on pumpstope vaja.

Re: Chevy

Postitatud: E Juun 15, 2020 9:44 pm
Postitas KarlReimann
Tegin Scania poolteljest Volvo silda sobiva telje. Taldrikut ei keevita otsa vaid lahendan selle telje otsas oleva nuudiga.

Re: Chevy

Postitatud: E Juun 15, 2020 10:01 pm
Postitas erik
Tavaliselt on teljed pindkarastusega. E. Maha treides treid kogu karastuse maha. Pinna tugevusega mõõtmisega saaks ilmselt selgema pildi.

Re: Chevy

Postitatud: E Juun 15, 2020 10:07 pm
Postitas KarlReimann
Treitera igaljuhul kõige sügavamas punktis paremini lõikama ei hakanud ja tavaline metalli puur ka ei lõiganud. Volvo telge aga oli lihtsam treida ja puurida. Eks katesetus näitab. Jõudu rummu kandev taldrik veel teha.

Re: Chevy

Postitatud: T Juun 16, 2020 7:55 pm
Postitas KarlReimann
Täna ei hakka proovisõiduga tuju rikkuma aga külge ta läks ja tundub et sobib, nagu oleks poest ostetud.

Re: Chevy

Postitatud: L Juun 20, 2020 4:24 pm
Postitas KarlReimann
.

Re: Chevy

Postitatud: P Juun 21, 2020 11:30 am
Postitas marauder
Ridalas om se punt rajal?

Re: Chevy

Postitatud: P Juun 21, 2020 12:58 pm
Postitas KarlReimann
Seekord on võistlus Varikul.
Sisu ei ole rajal. Heeringa nimetu masin peaks olema. Chevyl on praegu suurimaks puuduseks originaal pidurid ja mega aeglane vints. Kui vintsi kiiremaks või sootuks uue vintsi saan/teen siis olen kohal.

Praegu on vints mille tegin plaaniga kasutada mehaanilist väljavõtet. Kuna silla vahekasti ja suurema ratta tõttu läksid meh. vintsi ja ratta kiirused vägagi paigast, siis ei olnud seda enam otstarbekas sedasi kasutada. Paigaldasin väntvõlli otsa hüdro pumba ja vintsile hüdro mootori. Esialgu proovin suurema tootlikusega pumpa.

Küsimus kogenenumatele. Kui pikaks prognoosite konditsioneeri pumba eluiga, kui kasutan teda kompressorina ja toodan sillalukkudele vajavat õhku. Süsteem on järgmine: Rõhk langeb, kopressori magnetklapp ühendab ja avaneb klapp mis laseb vaba vooluga kompressori õhuvõttu õlil voolata/tilkuda. Õli jõuab paaki, kust saan teda välja lasta. Saan aru, et võimatu on sellise info põhjal järeldusi teha aga kui olete proovinud sellist lahendust siis võib kogemust jagada. Igaljuhul mõne tunnisel sõidul töötas süsteem laitmatult ja kulus veerand liitrit õli.

Re: Chevy

Postitatud: P Juun 21, 2020 8:53 pm
Postitas Movistar
See võiks olla next level veonduses :wink:

FB_IMG_1592761891818.jpg
FB_IMG_1592761891818.jpg (52.58 KiB) Vaadatud 2643 korda
FB_IMG_1592761895091.jpg
FB_IMG_1592761895091.jpg (58.61 KiB) Vaadatud 2643 korda
FB_IMG_1592761898963.jpg
FB_IMG_1592761898963.jpg (44.06 KiB) Vaadatud 2643 korda

Re: Chevy

Postitatud: E Juun 22, 2020 8:26 pm
Postitas KarlReimann
Hea mõte!

60l/min pump. Prooviks kerisin mõned meetrid trossi poolilt maha ja peale. Tundus enamvähem. Millalgi saab ehk kaaluda tõmbejõudu, et jagajast surve paika keerata. Seda siis selleks, et jõud oleks vastavalt trossile optimaalne. Survekell ei teeks ka paha, saaks olukorras paremini aru, millised jõud on mängus.

Re: Chevy

Postitatud: T Juun 23, 2020 12:38 pm
Postitas KarlReimann
Oskab õelda, mis võib selle lärmi põhjuseks olla? Kas kulunud pump teeb sellist häält või on võimalik, et õhk on süsteemis/pumbas? Kraan on selleks, et kui hüdro jõudu ei kasuta, keeran jagaja ja filri süsteemis välja. Mõlemil juhul on lärm kuulda.

Re: Chevy

Postitatud: T Juun 23, 2020 10:19 pm
Postitas MetsaVikat
Kavitatsioon võiks see olla, kindel pole. Kui suur ja pikk on pumba peale voolu voolik/toru?

Re: Chevy

Postitatud: T Juun 23, 2020 10:37 pm
Postitas KarlReimann
See on hea mõte, teen pealevoolu jämedamaks.

Re: Chevy

Postitatud: L Juun 27, 2020 9:07 pm
Postitas KarlReimann
Asendasin 42mm jämeda ja 180cm pika imuvooliku 52mm jämeda ja 30cm pika vooliku vastu. Kahjuks lärm järele ei andnud. Kuna õnnestus saada samade näitajatega pump siis tulevikus proovin järgmist.