Chevy
Moderaator: Moderators
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Kaks on tehtud, loodan rohkem
Re: Chevy
No kuule see on nüüd küll kompliment ma ju kaugemal metsas.KarlReimann kirjutas:Isa filmis aga no tema "iti" tase selles osas on ilmselt sama hull kui sinul. Eeldusel, et ka sina pole seda varem teha proovinud
https://photos.app.goo.gl/4dFcNXZiNh8r1PZQA
Kaks on juda täis, kolme on vajaMovistar kirjutas:Sellega venitad äkki 2 ringi ära isegi.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Kast ei libise läbi. Turbiini stallspeed on kõrgem kui tavaliselt 1800rpm. Aga mitte liiga kõrge, see hoiab mootori heas jõulises pöördes. Suurem ratas oleks parem aga Samrul sama kõrge ja sõidab/sõitis väga hästi. Vintsi asjaga ei julge targutada, see selgub varsti.
Mina näen probleemi selles, et vähe on kasutatud kindlapeale lahendusi. Liiga palju on katsetamata kombinatsioone, see kui käime vintsi proovimas sopa sees, teeme viis tõmmet ja läheme koju edasi ehitama ei tähenda et asi tegelikult vastupidav on. Meie viga on see, et käime võistlustel testimas. Loll on niisama ka käed taskus teisi vaatama tulla, omal auto kodus, ikka loodad, et ehk nüüd töötab. Tuleb hooaja välisel ajal masinale töötunde anda, ehk järgmiseks aastaks on asi juba parem.
Mina näen probleemi selles, et vähe on kasutatud kindlapeale lahendusi. Liiga palju on katsetamata kombinatsioone, see kui käime vintsi proovimas sopa sees, teeme viis tõmmet ja läheme koju edasi ehitama ei tähenda et asi tegelikult vastupidav on. Meie viga on see, et käime võistlustel testimas. Loll on niisama ka käed taskus teisi vaatama tulla, omal auto kodus, ikka loodad, et ehk nüüd töötab. Tuleb hooaja välisel ajal masinale töötunde anda, ehk järgmiseks aastaks on asi juba parem.
Viimati muutis KarlReimann, K Aug 28, 2019 7:08 am, muudetud 1 kord kokku.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Chevy
Võistlusväline test on A ja O.
Pole mõtet rajal testimas käia.Ma olen ise proovinud kõik vead testide käigus elimineerida.
Lisaks on võimalus valida raskemaid variante ja keegi pole kõrval targutamas kui katki läheb.
Pole mõtet rajal testimas käia.Ma olen ise proovinud kõik vead testide käigus elimineerida.
Lisaks on võimalus valida raskemaid variante ja keegi pole kõrval targutamas kui katki läheb.
HM Racing Team
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Sai kaalumas käidud. 2980 kg, ainult tagumistes rehvides on vesi. Teele jäi ka jõgi. Teisel videol on tegu vintsimisega.
https://photos.app.goo.gl/Esg7ar5fq2Pafww7A
https://photos.app.goo.gl/Esg7ar5fq2Pafww7A
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Veel proovitud. Kolm paremat näidet vintsi ja rataste koostööst:
https://photos.app.goo.gl/KAD9Fn28ufwi1chm9
https://photos.app.goo.gl/KAD9Fn28ufwi1chm9
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ilmselt kõigepealt rooli paraleel varras, rattad vahtisid laiali ja kõvasti gaasi peale andes tekkis tagusillale piisav pidamine, et silla varras ei hoidnud jõudu kinni.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Chevy
Tundub, et https://photos.app.goo.gl/KMeAD4E779ZyqwZL6[/quote]
Tundub et tuleb ilma lintideta linttraktor
Tundub et tuleb ilma lintideta linttraktor
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Otsin kald hammastega hammasrattaid. Suurusega ~250mm. Teeksin uue reevers kasti. Praegune on otse hammastega ja ulub. Teine mure on selles, et jõu sisse ja välja minevate võllide vahe on liiga väike. Kui vahe oleks suurem, saaksin mootorit ja käigukasti allapoole tuua (silda üles). Lisaks võimaldaks see kasutata tavalisi kardaani riste, sama suure sillakäigu puhul.
Kas ulgumine kiirusel, kus kiirust eriti pole, on ikka reaalne vajadus, või liigitub üle mõtlemiseks?
Kas ulgumine kiirusel, kus kiirust eriti pole, on ikka reaalne vajadus, või liigitub üle mõtlemiseks?
Re: Chevy
Automaatkast N asendis, kui võllil mingit takistust pole hakkab ringi käima, seega hoiab vahekasti hammasratastel kerget pinget peal. Oled kindel, et kaldhammastega oleks vahekasti ümberlülituste tegemine käigukasti N asendis võimalik?KarlReimann kirjutas:Otsin kald hammastega hammasrattaid. Suurusega ~250mm. Teeksin uue reevers kasti. Praegune on otse hammastega ja ulub.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Hea tähelepanek, kald ja otse hammaste eripära kohta!
Võtsin silla laiali. Natuke trei ja puurpingiga sättida ja saaks unimogi silla teistpidi vedama. See tähendaks seda et reevers kasti asemel saaksin kasutada mõnda vahekasti. Olemas oleks gaz66 vahekast. 66 vahekast võimaldaks kardaani väljavõtte ~5-6cm allapoole tuua, sellega saaks vähemalt sama palju silda raamile lähemale. Üheks miinuseks on aga vintsi ülekannete mitte sobivus ratastega, seega peaksin vintsiga jälle otsast alustama. Teiseks miinuseks on minu arus mitte sobilikud kiirused. Kiirused võiksid ju sobida aga peaksin lisaks praegusele aeglustus kastile lülitama ka 66 vahekasti kange. Aeglustus kast mis on reevers ja käigukasti vahel on ülekande valikuga 1:1 ja 2.61:1. Ehk selle vahelt võtmine oleks ka võimalik. Kes tahab kaasa mõelda, selle tabel. Tabelis siis esimeseks praegused kiirused. Teiseks ülekanded nagu praegu, ainult, et suure rattaga (130cm kõrge). Kolmandaks siis gaz vahekastiga aeglusti asendis ja valik siis kas annan kiirust edasi läbi kiirete käikude või aeglaste ja viimaseks gaz vahekast kiires asendisja jällegi valik kas annan kiiruse läbi aeglusti või kiirete käikude. Tabelis kiirused, näiteks 6.5 kuni 24.3 on siis käigukasti esimesest kuni kolmanda käiguni, alustades 2000rpm ja lõpetades 3000rpm. Palju segasemaks enam asja ajada ei saa . Täna mõtlen, et see kuni 10cm kõrguse kaotust ei kompenseeri seda vaeva ja tavaliste kardaani ristide hinda. Ehk suurem ratas alla, kabiin 20cm madalamale ja ....
Võtsin silla laiali. Natuke trei ja puurpingiga sättida ja saaks unimogi silla teistpidi vedama. See tähendaks seda et reevers kasti asemel saaksin kasutada mõnda vahekasti. Olemas oleks gaz66 vahekast. 66 vahekast võimaldaks kardaani väljavõtte ~5-6cm allapoole tuua, sellega saaks vähemalt sama palju silda raamile lähemale. Üheks miinuseks on aga vintsi ülekannete mitte sobivus ratastega, seega peaksin vintsiga jälle otsast alustama. Teiseks miinuseks on minu arus mitte sobilikud kiirused. Kiirused võiksid ju sobida aga peaksin lisaks praegusele aeglustus kastile lülitama ka 66 vahekasti kange. Aeglustus kast mis on reevers ja käigukasti vahel on ülekande valikuga 1:1 ja 2.61:1. Ehk selle vahelt võtmine oleks ka võimalik. Kes tahab kaasa mõelda, selle tabel. Tabelis siis esimeseks praegused kiirused. Teiseks ülekanded nagu praegu, ainult, et suure rattaga (130cm kõrge). Kolmandaks siis gaz vahekastiga aeglusti asendis ja valik siis kas annan kiirust edasi läbi kiirete käikude või aeglaste ja viimaseks gaz vahekast kiires asendisja jällegi valik kas annan kiiruse läbi aeglusti või kiirete käikude. Tabelis kiirused, näiteks 6.5 kuni 24.3 on siis käigukasti esimesest kuni kolmanda käiguni, alustades 2000rpm ja lõpetades 3000rpm. Palju segasemaks enam asja ajada ei saa . Täna mõtlen, et see kuni 10cm kõrguse kaotust ei kompenseeri seda vaeva ja tavaliste kardaani ristide hinda. Ehk suurem ratas alla, kabiin 20cm madalamale ja ....
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
See on ilma keevituseta toru. Uuesti teen samamoodi aga seon torud omavahel. Lihtsalt tujude ja tunnete põhjal on väga raske ette kujutada, milline toru või detail on piisavalt tugev ja milline mitte nii tugev. Sellest polnud varem aimu, milline rapsimine offroad on. Väljast vaadates tundub asi sujuv. Natuke tõmmet, veidi pidurit aga autos sees olles on hoopis teine teema. Chevy kõrguse jutust ei saanud ka varem aru. Maastikul ukerdades pole sellel häda midagi aga kui Antsumäe kurvis rattad maast lahti sain, oli ikka hirmus küll. Hirmsa sillakäigu vajalikusega sama lugu. Tundub et kabiin tuleb ~20cm madalamale ja raam ~10cm sillale lähemale. Saan aru et te et2 sõitjad ehitate ka juba kes neljandat, kes viiendat autot aga järgmiste jaoks on alati uued mõtted mida paremaks muuta.