Chevy

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 872
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Chevy

Postitus Postitas MetsaVikat »

Mis eelis on 8 pihustil? Peale ökonoomsuse...
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: Chevy

Postitus Postitas Maaks »

MetsaVikat kirjutas:
N Juul 09, 2020 10:05 pm
Mis eelis on 8 pihustil? Peale ökonoomsuse...
Custom fuel mapiga saab otsepritse puhul ikka imeasju korda saata, mis karburaatori/pritsmooduli kasutamisel ilmvõimatud :D
Karburaatori (või siis selle pritsemooduli kasutamisel) saab kütus silindrisse ainult sisselaske klapi kaudu (ehk siis sisselaske takti ajal), aga otsepritsega saab "nagu vaja on" (ka töötakti jooksul). AGA see on kõik teoreetiliselt :D
"How Much More Powerful and Efficient Is the Technology?
The Cadillac CTS is sold with both indirect and direct injection versions of its 3.6-liter V6 engine. The indirect engine produces 263 horsepower and 253 lb.-ft. of torque, while the direct version develops 304 hp and 274 lb.-ft. Despite the additional power, EPA fuel economy estimates for the direct injection engine are 1 MPG higher in the city (18 MPG vs. 17 MPG) and equal on the highway. Another advantage is that Cadillac's direct injection engine runs on regular 87-octane gasoline. Competing cars from Infiniti and Lexus, which use 300 hp V6 engines with indirect injection, require premium fuel."
https://www.liveabout.com/direct-fuel-injection-533861
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Tuletan meelde, et näpin 1975a toodetud mootorit.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 8:09 pm, muudetud 1 kord kokku.
hardov
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Jaan 05, 2020 12:20 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas hardov »

MetsaVikat kirjutas:
N Juul 09, 2020 10:05 pm
Mis eelis on 8 pihustil? Peale ökonoomsuse...
Kõik silindrid saavad võrdses koguses kütet ja ei teki olukorda kus mõnes silindris jääb küttesegu natuke lahjaks või rikkaks. Ning kui igas silindris on küttesegu optimaalse koostisega, on mootoril ka kõige enam pöördemomenti.
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 872
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Chevy

Postitus Postitas MetsaVikat »

hardov kirjutas:
L Juul 11, 2020 1:49 pm
MetsaVikat kirjutas:
N Juul 09, 2020 10:05 pm
Mis eelis on 8 pihustil? Peale ökonoomsuse...
Kõik silindrid saavad võrdses koguses kütet ja ei teki olukorda kus mõnes silindris jääb küttesegu natuke lahjaks või rikkaks. Ning kui igas silindris on küttesegu optimaalse koostisega, on mootoril ka kõige enam pöördemomenti.

Mõlaks läheb, aga vastan siiski, et kõikides silindrites ühesugune pauk käiks, on vaja 8t silindrit ka mõõta(näiteks egt, lambda), pluss peab olema aju kust sa saad neid kõiki seadistada vastavalt. Ütleme, et 90ndate 2000ndate mootor seda ei tee. Kui kütuse segunemine õhuga toimub pikemat aega(teekond pikem) siis on pauk parem. Sama teema on ka järjest pritsel ja nö. paaris pritse, teoreetiliselt annab paaris pritse rohkem jõudu, kuna bensiin saab klapi taga kauem seguneda. Nüüd arvata, et kõikidel silindritel ühesugune kogus õhku tuleb, on tavalise kollektori puhul vale. Eriti kui on küljepealt näiteks tulev, otsast sama probleem, õhk peab tegema kohati 90 kraadi põõret jne. Võiks arvata, et pealt tulev õhk võiks jaguneda kõige paremini, aga 100% 8t võrdset, pole võimalik.

Eelnevale vastusele, otsepritse on juba midagi muud, ning siin teemas otsepritset kindlasti ei käsitleta, kunagi ehk siis monopritse või 8 pihustit.

Usas karpa mehi siiani, miks, ei tea, ju siis huvitavam. Mingites ideaal tingimustes vist karpa võib edestada pritset, aga see pigem eelmise sajandi arusaam ning tänapäeva tehnikaga pole enam võrreldav.

Kui karpa käima panna, pole probleemi. Pigem on see kallakute ja kütte teema rohkem teemakohane, kui pritse vs karpa.

Terv. Villu
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Chevy

Postitus Postitas v6sa »

Karburaatori ainus häda on kaldetaluvus ja mehhaaniline kulumine. Muus osas on lollikindel wirbel, eriti metsaautole, sest:
  • käib ilma elektrita
    kütusekulu ei puhu pilli
    saab defekteerida ilma elektrikuta
    näeb "rauast" välja
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Tuhnisin tõusul. Videost tundub lauge aga siiski piisavalat järsk, et ilma sillalukuta üles ei lähe. Tühikäik küll masinat töös ei hoia aga varbaga veidi juurde hoides saab vast hakkama. Variku rajal nii järsku tõusu ei ole, ehk õnnestub.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Kasutaja avatar
vanaisa
Fitting 38"
Postitusi: 390
Liitunud: L Dets 01, 2007 1:01 pm
Asukoht: Kanavere
Kontakt:

Re: Chevy

Postitus Postitas vanaisa »

KarlReimann kirjutas:
T Juul 14, 2020 8:02 pm
---Tühikäik küll masinat töös ei hoia aga varbaga veidi juurde hoides saab vast hakkama. Variku rajal nii järsku tõusu ei ole, ehk õnnestub. ---

pane käsigaas külge, saad vajaliku pöörde peale timmida ja jääb jalg vabaks.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Chevy

Postitus Postitas heeringas »

vanaisa kirjutas:
K Juul 15, 2020 8:59 am
KarlReimann kirjutas:
T Juul 14, 2020 8:02 pm
---Tühikäik küll masinat töös ei hoia aga varbaga veidi juurde hoides saab vast hakkama. Variku rajal nii järsku tõusu ei ole, ehk õnnestub. ---

pane käsigaas külge, saad vajaliku pöörde peale timmida ja jääb jalg vabaks.
automaadil üks jalg koguaeg üle. Või siis kaks :)
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Käsigaasi mõte läheb käiku.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Sellisest külgkaldest piisas, et välja sureks. Youtubel on lahendus, proovin probleemi lahendada.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 8:11 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Kallaku taluvus paranes oluliselt. Enam ei saa üks ujuki kamber teist üle ujutada. Vooliku juppidega sulgesin ujuki kambreid ühendava kanali.
IMG_20200718_135856.jpg
IMG_20200718_135856.jpg (4.07 MiB) Vaadatud 2666 korda
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 8:12 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

IMG_20200718_193642.jpg
IMG_20200718_193642.jpg (3.83 MiB) Vaadatud 2613 korda
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”