Chevy

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Sõit sõidetud. Auto püsis ühes tükis lõpuni. Järgmiseks tuleb karpa asendada pritsega. Rehvi peab ka kitsama panema.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 8:12 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
vanaisa
Fitting 38"
Postitusi: 390
Liitunud: L Dets 01, 2007 1:01 pm
Asukoht: Kanavere
Kontakt:

Re: Chevy

Postitus Postitas vanaisa »

Odavuse ja kättesaadavuse mõttes on ilmselt mõistlikuim 350 mootori TBI pritse.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Mõtlesime ja arutasime asja. Sellel aastal on niigi vähe sõite ja kuna tahaks nendest osa võtta siis ei riski autolt võetud pritsesüsteemi paigaldamidega. Teiseks põhjuseks sai see, et ise seda elektriasja põhimõtteliselt mitteüldse ei jaga siis suur osa tuleks maksta elektrikule. Kolmandaks piiraks autolt võetud süsteem edasist stroker väntvõlli tuuningut, mis teeks 5.7l 6.3liitriks. Asi nimelt selles, et plokki tuleb nagunii puurida ja kolvid koos rõngastega vahetada. Natuke jõudu koguda siis ehk järgmisel aastal saaks selle operatsiooni ette võtta koos kõverama väntvõlli ja lühemate kepsudega.

Pikk jutt lühidalt kokku võttes, sai tehtud selline valik.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Sai sõidu videod kokku pandud. Omale paistab kaks suurt puudust. Esimeseks see, et mootor ei tööta aga nagu eestpoolt lugeda saab, sellele on rohi leitud. Teiseks puuduseks on esimeste amortide jäikus. Kui vaadata starti, siis lõigus kus auto on kaadrisse zuumitud on näha kuidas vasakud rattad üle kännu sõites liiguvad. Esimene ratas läheb üle kännu, aga vahe poritiivaga ei vähene. Tagumine ratas üle kännu sõites liigub kenasti porika suhtes. Selgituseks niipalju, et ees kasutan veokile mõeldud amorti ja tagasillal oma tehtud amorti, kui nii võib seda nimetada. Kas peaksin ette ka oma aretuse tegema, või võiks olla mingi mõte proovida veoka amordi sisse mingit muud õli. Kui õli vahetamine üldse mingi mõte on, siis kust leida kõige vedelamat?
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Chevy

Postitus Postitas erik »

Kui summitist asju tellid, siis telli juba amordid ka. 2,5" coiloverid, kuhu 3" vedrud peale lähevad. Firmalt king või fox. Neid saab kergesti siseselt seadistada. Kui raha rohkem, võta sellised, millel on reservuaaril välised compression seadistamise võimalused. Või siis ORId uuena või pruugituna.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Vaatasin ja mõtlesin, aga kuidagi ei mõelnud välja millal võiks tekkida olukord, kus tahaks osta autole mis sõidab maksimaalselt 50km/h 14 000€ eest vedrustust. See mudugi isiklik tragöödia aga ei raatsi veel isegi korralike rehve osta. Muidu hea pakkumine.
Screenshot_2020-07-23-13-03-48.png
Screenshot_2020-07-23-13-03-48.png (215.24 KiB) Vaadatud 3090 korda
Kasutaja avatar
vanaisa
Fitting 38"
Postitusi: 390
Liitunud: L Dets 01, 2007 1:01 pm
Asukoht: Kanavere
Kontakt:

Re: Chevy

Postitus Postitas vanaisa »

kas see võiks komplekt olla?

---Quantity: Sold as a pair.----
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Ei osanud seda ise välja lugeda. Asi läks kohe poole paremaks, aga isu ei tekitanud endiselt. Ma arvan, et pakutud kaup on väga hea aga kõnealune auto on veel pisut toores, et sedasorti kvaliteeti külge kruvida.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Chevy

Postitus Postitas LauriJ »

KarlReimann kirjutas:
N Juul 23, 2020 4:06 pm
Vaatasin ja mõtlesin, aga kuidagi ei mõelnud välja millal võiks tekkida olukord, kus tahaks osta autole mis sõidab maksimaalselt 50km/h 14 000€ eest vedrustust. See mudugi isiklik tragöödia aga ei raatsi veel isegi korralike rehve osta. Muidu hea pakkumine.
Kui saad korralikud amordid alla, siis läheb sõit igalpool tükimaad kiiremaks. Pärast kuskile teise pukki sisse istud, siis mõtled, et kuidas küll sellise puuvankriga sõidetud sai? :)
Ei pea olema kohe internal bypassidega, võivad ka ilma nendeta olla - nende seadistamine oleks nagunii ülemõistuse esialgu. Tasub uurida nt inglismaalt, terrafirma nimelisest kohast. Seal pakuvad ka täitsa mõistlike hindadega normaalseid amorte.
Kasutaja avatar
kollane
Fitting 38"
Postitusi: 295
Liitunud: E Okt 23, 2006 11:40 am
Asukoht: lehetu

Re: Chevy

Postitus Postitas kollane »

Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 939
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Chevy

Postitus Postitas ahto42 »

EFI install
Vb ei saa 1:1 rakendada, aga vb on kasu.
https://www.youtube.com/watch?v=Pr-93jijuVo
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Chevy

Postitus Postitas erik »

Nende võidusõidu õli-lämmastik amortisaatoritega on paar tähelepanekut, või siis meelespead:
Tehasest tulles on nende amortide kolvil olevate seibide seade tavaliselt selline, mis tõenäoliselt väga hästi ei sobi sinu auto või sõidustiiliga. Aga seda ei tea sa kunagi ette. Amortide lahti - kokku panemine pole mingi imeasi, mille eest metsa joosta. See info on youtubes igati olemas. Keeruline on aga endale sobiva seadistuse leidmine ja katsetamine. Seda infot ka ei jagata ja sellel pole ka mõtet, kuna kõik autod ja juhid on erinevad :)
Amorte peab hooldama, sõltuvalt küll läbisõidust, peab korra aasta-kahe jooksul need lahti võtma, puhastama, õli ja tihendid vahetama. Aga kui seda ei tee, ei juhtu ka kohe midagi katastroofilist.
Amordi müüja peaks niipalju vähemalt suhtlema, et ta jagaks infot, mis õli ta sinna soovitab ja mis hinnaga on varuosad. Võibolla on vaja ka parima seadistamise jaoks lisa seibe. Kui müüja ei jaga infot ega matsu, pole mõtet väga oma rahakoti raudu liigutada.
Lämmastiku balloon ja sobilik redukotor, mis vähemalt 20 Bari välja annab, on ka vajalik hankida.
Vedrud, mis coiloveritele peale käivad, on puhtal vedrustatud massi põhised ja auto mass ei mängi siin mingit rolli. Hea, kui amordimüüa selles osas koostööd teeks, et aitaks sinult saadava info põhjal sulle sobilikud vedrud hankida. Aga tõenäoliselt on ka tema esimene valik vale ja vedrusid saab tavaliselt kapi otsa rohkem osta :lol:

Mis aga on põhilne, ise ei maksa neid amorte tegema hakata. Kuigi juba mitmes mees seda teha üritab, on tulemus sama, kus kõige pealt raisatakse aega ja raha ning siis ostetakse juba päris asjad...
Lihtsam ja odavam on otsida inimene, kes aitab neid valikuid teha, kui ise kolm korda valesid asju tellida.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

IMG_20200725_122722.jpg
IMG_20200725_122722.jpg (3.32 MiB) Vaadatud 2659 korda
Manused
IMG_20200725_122835.jpg
IMG_20200725_122835.jpg (3.18 MiB) Vaadatud 2659 korda
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 8:13 pm, muudetud 1 kord kokku.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”