Chevy

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Vaja läks näpitsaid, kruvikeerajat ja veel paari tööriista. Vist sai valmis, autolt tuleb eemaldada vanad kastid ja vaadata uuele sobilik asukoht. Meisterdada kinnitused, kardaanid, teha paar pilti ja saab jälle sõita.
IMG_20200910_195500.jpg
IMG_20200910_195500.jpg (4.75 MiB) Vaadatud 3552 korda
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Fitting 38"
Postitusi: 217
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Chevy

Postitus Postitas Ural 6x6 »

Olin kunagi ka seda usku, et keskdiffer on üks ilmatuma vajalik asi auto juures. Täna pigem arvan, et järgmine auto saab olema ilma selleta. Mulle tundub järjest rohkem, et lihtsam on sõita keskdiffer lukus, kui hakata arvama kas rohkem kraapsavad hetkel esi- või tagarattad ja kuidas kurvis või kallakul auto seetõttu käituma hakkab. Saureri vahekastil puudub variant sõita ainult esi- või tagasilla veoga. Lihtsalt niisama targutasin, ei laida midagi, proovi ära ja ütle mida arvad. :)
’’Kolhoosi esimees’’
56651125
https://www.facebook.com/maksakolhoos/
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Ei olnudki kindlat ideed diffriga kasti ehitada. Otsisin hammasrattaid, et teha sobiliku ülekandega reevers ja ühtlasi vahekast. Selline lahendus pakkus peaaegu valmis (üsna rasket) korpust, väga sobiliku ülekannet ja differ tuli kaasa pealekauba. Mõtlen, et diffri võiks lukust lahti lasta järsul või lausa tagasipöördel. Ilmselt aitab keeramisele kaasa. Chevyl on vedrustus, rattad on ka ebatasasel pinnasel vastu maad.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Jupid käes, ehk saab varsti häält kuulda.
IMG_20200913_192845.jpg
IMG_20200913_192845.jpg (4.61 MiB) Vaadatud 3243 korda
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 8:15 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Kast sai mõõtmetelt üsna suur aga tundub, et autole vastav. Paika ta igaljuhul sobis, või pigem sai pandud sobima.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 8:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Kuna mootor on tagurpidi, jäi tõusudel õlivõtt kuivale.
IMG_20201021_180738.jpg
IMG_20201021_180738.jpg (4.19 MiB) Vaadatud 2585 korda
IMG_20201021_180718.jpg
IMG_20201021_180718.jpg (4.31 MiB) Vaadatud 2585 korda
IMG_20201021_150258.jpg
IMG_20201021_150258.jpg (3.75 MiB) Vaadatud 2585 korda
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Mõõtevarras sai asendatud vaateaknaga.
IMG_20201022_163353.jpg
IMG_20201022_163353.jpg (4.38 MiB) Vaadatud 2427 korda
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Chevy

Postitus Postitas heeringas »

See vaateaken ei ole hea mõte ,kipuvad teised läbilaskma ja purunema
ning ühest august ei saa ikka aru palju õli sees on.
Kas sa seda karteripõhja rohkem allapoole "udaraks " ei oleks saand lasta, oleks kaldel õlivõtuefekt parem.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Mootoratastel millega olen kokku puutunud on vaateaken. Seisva mootoriga on õli tasapind näha. Suurema mahuga oleks oli asi kindlam aga kui palju suurem vajalik on, seda ei tea. Proovin esialgu sedasi. Põhiline eesmärk oli õlivõtt saada mootori keskele. Täpselt ei tea aga kuni 2l sain mahtu juurde. Ei tahtnud mootori karterit väga palju ülejäänu osast madalamaks teha.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Igal sõidul keegi jamab rihmadega, on põhjustajaks võsa, muda või vesi. Endalgi on probleeme esinenud. Püüan asja töökindlamaks muuta kasutades ketti. Motokrossi ka ju rihmaveoga ei sõideta, maanteel aga küll. Et rihma vahetada pean hüdropumba ka lahti päästma, liiga ajakulukas ettevõtmine. Plaan siis järgmine: kasutan ketirattaid väntvõlli ja veepumba otsas. Veepumbast saab otse pöörleva jõu läbiva võlliga hüdropump, mida kasutan roolivõimu pumbana. Roolivõimu pumba otsa sätin omakorda generaatori.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 8:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 8:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Chevy

Postitus Postitas totu »

Keti häda on see, et on liiga tugev. Kui mingi roigas rihma vahele satub on jupp pusimist, et uus rihm peale saada. Tugeva ketiga annab järgi mõni tene koht (antud juhul panustaks veepumba korpusele). Kui keti tugevus õige, annab järgi kett mille saab asendada ketiluku abil, mis on kõva eelis, arvestades pumpade kinnitusi. Teine, võimalik, mure on veepumba otsast käitatav pump- selle ajamiks kuluv pöördemoment kajastub veepumba laagritele mõjuva lisa radiaaljõuna (kett veab ainult ühelt poolt), samas küsib ka ventilaator (originaalis) arvestatavat jõudu. Ise kasutame 25mm hammasrihma, vintsi pumba ajamiks (kuni 32kW/6000rpm), vist juba 4 aastat ja meenub ainult 3 korda, millal on tulnud seda vee all taasinstallida. Kui varem on alati rihma maha visanud siis viimane kord tõmbas rihma pooleks (Nimeta Sõidu ringil, selles kõige sügavamas augus), keti korral oleks ilmselt probleeme rohkem olnud.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Head tähelepanekud! Kuna ehitan ringraja masinat siis rihma purunemise ja pumba korpuse purunemisel on samad tagajärjed, sõit on läbi. Hüdropumba asetuse tõttu on rihmavahetus liialt aeganõudev. Purunemis võimalust püüan vältida ketipingutiga, mis vajadusel järele annab.
Tõstataksin aga veel ühe murekoha. Kui ühendan otse rv pumbale generaatori siis kas vedavate rataste suuruse vahe tõttu tekkiv pöördeerinevus ei või/saa laadimisele saatuslikuks?
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Chevy

Postitus Postitas totu »

Saab, AC generaatorid saavutavad nominaalvõimsuse mitte enne 4500-5000 rpm ja lagi on 20 000 kandis.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

See on küll halb uudis. Pean siis ühe hammasratta geneka otsa panema.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”