- 20211112_142333.jpg (2.64 MiB) Vaadatud 3409 korda
Chevy
Moderaator: Moderators
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Tundub, et nagu eelmisel pildil, on ilusam aga nii nagu nendel piltitel, jääb võimalus suuremaid rattaid kasutada.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Asi edeneneb maru aeglaselt, aga kuna internetis ruumi jagub lisan pildi väikesest edasiminekust. Veidi kahtlane on ühe toru paigalduse järel postitus teha aga parem üks toru kui mitte midagi.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Siia ette on plaanitud liigend. Vedrustus tuleb kinnitatuna auto raamile mitte toru raamile, ehk toruraamiga ei piira kasuliku raami paindumist. Raami paindumine annab sillakäiku kõvasti juurde. Raami paindumisel on veel kasulik omadus see, et kui oled külgkaldel mõlemi sillaga siis raami paindumist ei toimu ja auto ei vaju küljele viltu. Kui aga on külgkalle vaid ühel sillal, annab raam painduma ja hoiab rattad maas. Võiks ka mõelda, et pane pikem vedrustus aga pehme ja pikk vedrustus ei hoia nii hästi autot otse kui on mõlemil sillal ühes suunas külgkalle. Kõigele lisaks on tehnilistes tingimustes ette nähtud, et raam peab olema, miks mitte selle hüvesid ära kasutada.
Re: Chevy
Kas torud lähevad kabiini kinni?
Kui jah, siis arvan et hakkab rohkem kabiinipukse lõhkuma
ja tööle jääb ainult pool raami väändest.
Kui jah, siis arvan et hakkab rohkem kabiinipukse lõhkuma
ja tööle jääb ainult pool raami väändest.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ma läheneks pigem nii, et kabiin läheb torude külge kinni ja raami küljest lahti.
Re: Chevy
KarlReimann kirjutas: ↑P Dets 05, 2021 3:50 pmMa läheneks pigem nii, et kabiin läheb torude külge kinni ja raami küljest lahti.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Torud mis väljast paistavad on lihtsalt pikad ja veidi ümber nurga kabiini kinnitused, mis ise on kinnitatud raamile. On veidi "kastist välja" mõte aga selline plaan on jah.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ta ei saa olla väline turvapuur, kuna turvapuurile on määratud mingid parameetrid ja reeglid. Tegu on pigem disaini elemendi, kabiini kinnituse ja kabiini/klaasi kaitsega.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 134
- Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm
Re: Chevy
See, et asi ei vasta täielikult mingitele kindlatele nõuetele, ei tähenda veel, et ta selle asjana tegelikkuses ei tööta. Selles suhtes sõna "põhimõtteliselt" oli täiesti omal kohal. Ametlikus keeles ei ole ta tõesti turvapuur, kuid täpselt sama palju ei ole ametlikus keeles turvapuur vana bellarussi toruaretis ümber juhi. Samas on minu perekonnas kaks inimest elus ja terved tänu sellele, et see aretis töötas turvapuurina ja hoidis inimese seal sees terve.
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Tere taas, hea on tagasi tulla.
Vahepeal mitte just väga usinalt ehitatud kuid pisut siiski.
Vahepeal mitte just väga usinalt ehitatud kuid pisut siiski.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Tagumine sild sai esimese eeskujul spiraal vedrud.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Sai ka maastikul proovitud. Esisilla lõppu mineku piirajad tuleb tööle panna, siis võib vist rahule jääda.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Silla piirajateks võtsin väikesed hüdro silindrid. Puurisin kolvist augu läbi 3.5mm puuriga. Risti auguga keerasin poldi augule ette, et reguleerida ava suurust ehk kolvi liikumise kiirust. Silindris amordi õli ja paagis lämmastiku surve, mis surub varre silindrist välja. Kui rahulikult toetada sellele piirajale, siis ta eriti tugevalt hoida ei suuda, ehk silla käik ei kannata. Kiire liilumise ehk löögid pidas üsna hästi kinni.