Sorry, poisid - see veoautost ET3-me ehitamine ongi kallis. Pakuti ju ka enne koosolekut variant välja, et sõidame edaspidi tehase vedrustusega aga see ju ei sobinud. Nüüd on nagu naljakas lugeda, et ühel oma tehtud ei tööta ja teise jaoks on mingi enam-vähem töötav odavam amort ka liiga kallis?heeringas kirjutas: Seega pole ju mõtet ori panna.
Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)
Chevy
Moderaator: Moderators
Re: Chevy
Re: Chevy
Tundub, et sa oled mingi kehva amordiga juba põrutada saanud.heeringas kirjutas:LauriJ kirjutas:
No ma ei tea kui lennata tahad kas siis peab kohe raketi soetama.
vahest piisab mõnest madalama lennuga aparaadist.
See on selge ori on hea, aga alternatiive esialgu palun
Sulle on paar lehekülge tagasi variante rohkem kui mitu välja pakutud.
Loe palun enne veidi vedrustuse kohapealt ja tule alles siis küsimusi küsima. Praegu on su küsimused kahjuks nii rumalad, et keegi ei oska nendele vastata.
Kõik üritavad siin hüva nõu anda aga mitmendat korda juba põrkub samasse kohta tagasi.
Offroad pole odav, kui veel võistlustel hakkad käima, läheb veel kallimaks. Ning Ori pole mingi väga hea amort, tal on muud eelised, mis eelnevalt said välja toodud.
PS! Kui lennata tahad, siis oleksid pidanud veoka klassi asemel midagi muud valima.
Re: Chevy
Megaodav hiina asi, ei tea kas töötaks ka? Mingi alla 80 euri oleks üks nurk Vea ainult kompressorist voolik ja ......
https://www.aliexpress.com/item/3282346 ... 31358e2c29
https://www.aliexpress.com/item/3282346 ... 31358e2c29
Re: Chevy
Ei no jah, mis sa kostadUral 6x6 kirjutas:Sorry, poisid - see veoautost ET3-me ehitamine ongi kallis. Pakuti ju ka enne koosolekut variant välja, et sõidame edaspidi tehase vedrustusega aga see ju ei sobinud. Nüüd on nagu naljakas lugeda, et ühel oma tehtud ei tööta ja teise jaoks on mingi enam-vähem töötav odavam amort ka liiga kallis?heeringas kirjutas: Seega pole ju mõtet ori panna.
Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)
LauriJ kirjutas:Tundub, et sa oled mingi kehva amordiga juba põrutada saanud.heeringas kirjutas:LauriJ kirjutas:
No ma ei tea kui lennata tahad kas siis peab kohe raketi soetama.
vahest piisab mõnest madalama lennuga aparaadist.
See on selge ori on hea, aga alternatiive esialgu palun
Sulle on paar lehekülge tagasi variante rohkem kui mitu välja pakutud.
Loe palun enne veidi vedrustuse kohapealt ja tule alles siis küsimusi küsima. Praegu on su küsimused kahjuks nii rumalad, et keegi ei oska nendele vastata.
Kõik üritavad siin hüva nõu anda aga mitmendat korda juba põrkub samasse kohta tagasi.
Offroad pole odav, kui veel võistlustel hakkad käima, läheb veel kallimaks. Ning Ori pole mingi väga hea amort, tal on muud eelised, mis eelnevalt said välja toodud.
PS! Kui lennata tahad, siis oleksid pidanud veoka klassi asemel midagi muud valima.
Vabandust lollide küsimuste pärast ja et ma teilt tarkusi üritan välja pressida.
Hea oleks kui sa mulle mõne vihje annaksid kus end harida, kui siin ei sobi.
Eks se kallis ja odav on muidugi suhteline,aga praegu ma küll ei näe põhjust ORI peale panustada.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Mati juttu on tõesti keeruline kommenteerida aga vedrustuseks on ju pakutud õhkamorte. Miks need ei sobi sulle?
Re: Chevy
Eks ma üritan tarkusi koguda ja kui ma enda vedrutava massi teada saan, siis vast midagi Airshock shock Profender - 2.5" x laadset läheb.KarlReimann kirjutas:Mati juttu on tõesti keeruline kommenteerida aga vedrustuseks on ju pakutud õhkamorte. Miks need ei sobi sulle?
Seniks veel vihjeid ja nõuandeid .
Re: Chevy
Mis vihjeid sa veel tahad? Mitme lehekülje jagu on välja pakutud erinevaid variante. Vaata oma rahakotti ja kui seal lõõtsub tuul, siis variandid jäävad suhteliselt olematuks. Veider on lugeda a-la juttu, et andke mulle head nõu aga tegelikult teen ikka nii nagu ise heaks arvan. Tegelikkuses on hoopis võidu saladus, kuidas on tehnika saadud kestma. Reeglina on teil veokameestel see häda, et tehnika ei kesta ja peale kahte ringi on surnud isendeid rada täis.
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 300
- Liitunud: N Dets 21, 2017 5:50 pm
- Asukoht: Nigula küla
- Kontakt:
Re: Chevy
Viimati muutis nigulametall22, R Jaan 10, 2020 7:21 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Chevy
AINIONU mis vihje või nõu sa siis andsid nüüd?AINIONU kirjutas:Mis vihjeid sa veel tahad? Mitme lehekülje jagu on välja pakutud erinevaid variante. Vaata oma rahakotti ja kui seal lõõtsub tuul, siis variandid jäävad suhteliselt olematuks. Veider on lugeda a-la juttu, et andke mulle head nõu aga tegelikult teen ikka nii nagu ise heaks arvan. Tegelikkuses on hoopis võidu saladus, kuidas on tehnika saadud kestma. Reeglina on teil veokameestel see häda, et tehnika ei kesta ja peale kahte ringi on surnud isendeid rada täis.
Eks igamees teeb ju ikka omale ja omamoodi ning kuidas heaks arvab.
Kui ma küsimusi esitan, siis ma järalikult ei saa aru ja otsin neile vastuseid, ning see ei tohiks ju patta olla
Nii et aita siis oma nõuga ja tarkustega veokamehi, eks siis tule ka ju rohkem ringe.
Liigne targutamine ei vii kuhugi .Kahjuks
Re: Chevy
Näiteks kui sa küsid, et mis pikkusega peaksid amordid olema (et saaks hea). Rohkem mingeid parameetreid ei anna, siis sellisele küsimusele pole võimalik vastata. Ja tegelikult ühest vastust polegi. Autot ehitades projekteerid ju mingi sillakäigu, amordi pikkuse valik käib selle järgi. Ühele meeldib jäigem auto, teisele pehmem. Ei tea, mis autole need alla lähevad, kui raske see on ning kus see üldse sõitma hakkab. Isegi kui nendele on vastused olemas siis on ikka raske midagi kindlat vastata. Kui sillakäik on selge, siis tuleb veel teada, kuhu need kinnitatakse, mis nurga alla ja mis on niiöelda "motion ratio". Ja siis sealt läheb asi edasi.
Hea on jube suhteline mõiste. Mõne jaoks on "hea" standard veoka lehtvedrudega pukk. Mina leian näiteks, et kõik Eesti TR3edel on hea vedrustuseni veel tükk maad minna. Ja nendel autodel maksavad ainuüksi amordid rohkem kui enamus veoka klassi isendeid. Mõne aasta tagusega on suur samm edasi liigutud ja võibolla sel aastal tulevad uued autod rajale, mis on jälle tükk maad paremad. Ma ei räägi seda üleolevalt, et kõik on pask mis siiamaani tehtud on. Lihtsalt areng on selline olnud ja järjest liigume edasi paremate ja kiiremate autode poole. Keegi meist pole "amordi ja vedrustuse" guru, kõik oleme iseõppinud amatöörid.
Järgmine küsimus oli, et suurt raskust see amort (profender) jõuab tööle panna? No ei saa aru küsimusest. Amort ise ei pane midagi tööle. Seda amorti saab lahti võtta, õli kogust ja viskoosust muuta, samamoodi seibide hunnikut modifitseerida enda äranägemise järgi, lämmastiku rõhku saad muuta ka. Ühesõnaga saab seda amorti seadistada vastavalt vajadusele (see on see, mida tavaliselt originaal amordil teha ei saa - võtad riiulist, paned alla ja siis loodad, et rahuldab vajadusi).
Eks see kõik tuleb kogemustega. Mina alustasin ka TR1 klassis kuuris tuunimisega. Panin vedrudele tennispalle vahele, et need läbilöögi puksidena töötaksid jne. Praegu naljakas mõelda aga noh, raha siis ei raatsinud autosse panna ja üritasin käepäraste ning odavate asjadega midagi leiutada. Tagantjärgi võin öelda, et mõttetu ajaraiskamine (ja ka raha). Kuula kohe vanasi tegijaid, kui eelarvest jääb väheks, siis lihtsalt kogu juurde kuni saad osta. Odavate asjadega raiskad aega ja raha, käid võistlusel - tulemus on, et lõhud kõik ära. Siis kirud ja lähed garaazi uuesti asja ümber tegema. Tean seda omast käest. Sitaks olen autot tuuninud "paremaks" ja siis võistlustel raja äärest teistele kaasa elanud
Hea on jube suhteline mõiste. Mõne jaoks on "hea" standard veoka lehtvedrudega pukk. Mina leian näiteks, et kõik Eesti TR3edel on hea vedrustuseni veel tükk maad minna. Ja nendel autodel maksavad ainuüksi amordid rohkem kui enamus veoka klassi isendeid. Mõne aasta tagusega on suur samm edasi liigutud ja võibolla sel aastal tulevad uued autod rajale, mis on jälle tükk maad paremad. Ma ei räägi seda üleolevalt, et kõik on pask mis siiamaani tehtud on. Lihtsalt areng on selline olnud ja järjest liigume edasi paremate ja kiiremate autode poole. Keegi meist pole "amordi ja vedrustuse" guru, kõik oleme iseõppinud amatöörid.
Järgmine küsimus oli, et suurt raskust see amort (profender) jõuab tööle panna? No ei saa aru küsimusest. Amort ise ei pane midagi tööle. Seda amorti saab lahti võtta, õli kogust ja viskoosust muuta, samamoodi seibide hunnikut modifitseerida enda äranägemise järgi, lämmastiku rõhku saad muuta ka. Ühesõnaga saab seda amorti seadistada vastavalt vajadusele (see on see, mida tavaliselt originaal amordil teha ei saa - võtad riiulist, paned alla ja siis loodad, et rahuldab vajadusi).
Eks see kõik tuleb kogemustega. Mina alustasin ka TR1 klassis kuuris tuunimisega. Panin vedrudele tennispalle vahele, et need läbilöögi puksidena töötaksid jne. Praegu naljakas mõelda aga noh, raha siis ei raatsinud autosse panna ja üritasin käepäraste ning odavate asjadega midagi leiutada. Tagantjärgi võin öelda, et mõttetu ajaraiskamine (ja ka raha). Kuula kohe vanasi tegijaid, kui eelarvest jääb väheks, siis lihtsalt kogu juurde kuni saad osta. Odavate asjadega raiskad aega ja raha, käid võistlusel - tulemus on, et lõhud kõik ära. Siis kirud ja lähed garaazi uuesti asja ümber tegema. Tean seda omast käest. Sitaks olen autot tuuninud "paremaks" ja siis võistlustel raja äärest teistele kaasa elanud
Re: Chevy
Väga hea ja hariv vastus. Tänud.
edasised küsimused peab vist oma teemasse panema ,
sest mul tuleb neid veel,
edasised küsimused peab vist oma teemasse panema ,
sest mul tuleb neid veel,
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Tutvusin mingi nelilink kalkulaatoriga, mõtlesin V talaga lahendusele. Tahtsin talad paigaldada üks päev ühtepidi, teine päev teistpidi. Lõpuks otsustasin ikkagi "kraana noole" kasuks. Ilmselt on ainus pluss aga vintsile on nüüd kõvasti ruumi. Saan vintsi raskuse madalale ja trossi otse sillale jooksma.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 7:57 pm, muudetud 1 kord kokku.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm