Chevy
Moderaator: Moderators
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Sõit sõidetud. Auto püsis ühes tükis lõpuni. Järgmiseks tuleb karpa asendada pritsega. Rehvi peab ka kitsama panema.
Viimati muutis KarlReimann, T Mai 25, 2021 8:12 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Chevy
Odavuse ja kättesaadavuse mõttes on ilmselt mõistlikuim 350 mootori TBI pritse.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Mõtlesime ja arutasime asja. Sellel aastal on niigi vähe sõite ja kuna tahaks nendest osa võtta siis ei riski autolt võetud pritsesüsteemi paigaldamidega. Teiseks põhjuseks sai see, et ise seda elektriasja põhimõtteliselt mitteüldse ei jaga siis suur osa tuleks maksta elektrikule. Kolmandaks piiraks autolt võetud süsteem edasist stroker väntvõlli tuuningut, mis teeks 5.7l 6.3liitriks. Asi nimelt selles, et plokki tuleb nagunii puurida ja kolvid koos rõngastega vahetada. Natuke jõudu koguda siis ehk järgmisel aastal saaks selle operatsiooni ette võtta koos kõverama väntvõlli ja lühemate kepsudega.
Pikk jutt lühidalt kokku võttes, sai tehtud selline valik.
Pikk jutt lühidalt kokku võttes, sai tehtud selline valik.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Sai sõidu videod kokku pandud. Omale paistab kaks suurt puudust. Esimeseks see, et mootor ei tööta aga nagu eestpoolt lugeda saab, sellele on rohi leitud. Teiseks puuduseks on esimeste amortide jäikus. Kui vaadata starti, siis lõigus kus auto on kaadrisse zuumitud on näha kuidas vasakud rattad üle kännu sõites liiguvad. Esimene ratas läheb üle kännu, aga vahe poritiivaga ei vähene. Tagumine ratas üle kännu sõites liigub kenasti porika suhtes. Selgituseks niipalju, et ees kasutan veokile mõeldud amorti ja tagasillal oma tehtud amorti, kui nii võib seda nimetada. Kas peaksin ette ka oma aretuse tegema, või võiks olla mingi mõte proovida veoka amordi sisse mingit muud õli. Kui õli vahetamine üldse mingi mõte on, siis kust leida kõige vedelamat?
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
Kui summitist asju tellid, siis telli juba amordid ka. 2,5" coiloverid, kuhu 3" vedrud peale lähevad. Firmalt king või fox. Neid saab kergesti siseselt seadistada. Kui raha rohkem, võta sellised, millel on reservuaaril välised compression seadistamise võimalused. Või siis ORId uuena või pruugituna.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Vaatasin ja mõtlesin, aga kuidagi ei mõelnud välja millal võiks tekkida olukord, kus tahaks osta autole mis sõidab maksimaalselt 50km/h 14 000€ eest vedrustust. See mudugi isiklik tragöödia aga ei raatsi veel isegi korralike rehve osta. Muidu hea pakkumine.
Re: Chevy
kas see võiks komplekt olla?
---Quantity: Sold as a pair.----
---Quantity: Sold as a pair.----
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Ei osanud seda ise välja lugeda. Asi läks kohe poole paremaks, aga isu ei tekitanud endiselt. Ma arvan, et pakutud kaup on väga hea aga kõnealune auto on veel pisut toores, et sedasorti kvaliteeti külge kruvida.
Re: Chevy
Kui saad korralikud amordid alla, siis läheb sõit igalpool tükimaad kiiremaks. Pärast kuskile teise pukki sisse istud, siis mõtled, et kuidas küll sellise puuvankriga sõidetud sai?KarlReimann kirjutas: ↑N Juul 23, 2020 4:06 pmVaatasin ja mõtlesin, aga kuidagi ei mõelnud välja millal võiks tekkida olukord, kus tahaks osta autole mis sõidab maksimaalselt 50km/h 14 000€ eest vedrustust. See mudugi isiklik tragöödia aga ei raatsi veel isegi korralike rehve osta. Muidu hea pakkumine.
Ei pea olema kohe internal bypassidega, võivad ka ilma nendeta olla - nende seadistamine oleks nagunii ülemõistuse esialgu. Tasub uurida nt inglismaalt, terrafirma nimelisest kohast. Seal pakuvad ka täitsa mõistlike hindadega normaalseid amorte.
Re: Chevy
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
Nende võidusõidu õli-lämmastik amortisaatoritega on paar tähelepanekut, või siis meelespead:
Tehasest tulles on nende amortide kolvil olevate seibide seade tavaliselt selline, mis tõenäoliselt väga hästi ei sobi sinu auto või sõidustiiliga. Aga seda ei tea sa kunagi ette. Amortide lahti - kokku panemine pole mingi imeasi, mille eest metsa joosta. See info on youtubes igati olemas. Keeruline on aga endale sobiva seadistuse leidmine ja katsetamine. Seda infot ka ei jagata ja sellel pole ka mõtet, kuna kõik autod ja juhid on erinevad
Amorte peab hooldama, sõltuvalt küll läbisõidust, peab korra aasta-kahe jooksul need lahti võtma, puhastama, õli ja tihendid vahetama. Aga kui seda ei tee, ei juhtu ka kohe midagi katastroofilist.
Amordi müüja peaks niipalju vähemalt suhtlema, et ta jagaks infot, mis õli ta sinna soovitab ja mis hinnaga on varuosad. Võibolla on vaja ka parima seadistamise jaoks lisa seibe. Kui müüja ei jaga infot ega matsu, pole mõtet väga oma rahakoti raudu liigutada.
Lämmastiku balloon ja sobilik redukotor, mis vähemalt 20 Bari välja annab, on ka vajalik hankida.
Vedrud, mis coiloveritele peale käivad, on puhtal vedrustatud massi põhised ja auto mass ei mängi siin mingit rolli. Hea, kui amordimüüa selles osas koostööd teeks, et aitaks sinult saadava info põhjal sulle sobilikud vedrud hankida. Aga tõenäoliselt on ka tema esimene valik vale ja vedrusid saab tavaliselt kapi otsa rohkem osta
Mis aga on põhilne, ise ei maksa neid amorte tegema hakata. Kuigi juba mitmes mees seda teha üritab, on tulemus sama, kus kõige pealt raisatakse aega ja raha ning siis ostetakse juba päris asjad...
Lihtsam ja odavam on otsida inimene, kes aitab neid valikuid teha, kui ise kolm korda valesid asju tellida.
Tehasest tulles on nende amortide kolvil olevate seibide seade tavaliselt selline, mis tõenäoliselt väga hästi ei sobi sinu auto või sõidustiiliga. Aga seda ei tea sa kunagi ette. Amortide lahti - kokku panemine pole mingi imeasi, mille eest metsa joosta. See info on youtubes igati olemas. Keeruline on aga endale sobiva seadistuse leidmine ja katsetamine. Seda infot ka ei jagata ja sellel pole ka mõtet, kuna kõik autod ja juhid on erinevad
Amorte peab hooldama, sõltuvalt küll läbisõidust, peab korra aasta-kahe jooksul need lahti võtma, puhastama, õli ja tihendid vahetama. Aga kui seda ei tee, ei juhtu ka kohe midagi katastroofilist.
Amordi müüja peaks niipalju vähemalt suhtlema, et ta jagaks infot, mis õli ta sinna soovitab ja mis hinnaga on varuosad. Võibolla on vaja ka parima seadistamise jaoks lisa seibe. Kui müüja ei jaga infot ega matsu, pole mõtet väga oma rahakoti raudu liigutada.
Lämmastiku balloon ja sobilik redukotor, mis vähemalt 20 Bari välja annab, on ka vajalik hankida.
Vedrud, mis coiloveritele peale käivad, on puhtal vedrustatud massi põhised ja auto mass ei mängi siin mingit rolli. Hea, kui amordimüüa selles osas koostööd teeks, et aitaks sinult saadava info põhjal sulle sobilikud vedrud hankida. Aga tõenäoliselt on ka tema esimene valik vale ja vedrusid saab tavaliselt kapi otsa rohkem osta
Mis aga on põhilne, ise ei maksa neid amorte tegema hakata. Kuigi juba mitmes mees seda teha üritab, on tulemus sama, kus kõige pealt raisatakse aega ja raha ning siis ostetakse juba päris asjad...
Lihtsam ja odavam on otsida inimene, kes aitab neid valikuid teha, kui ise kolm korda valesid asju tellida.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm