Chevy
Moderaator: Moderators
Re: Chevy
Ilmselt pead kaaluma seda kõige viimasemat varjanti e.kõvem pooltelg, kuigi ma ei tea kas ja kus eestis sellist teenust saaks .Ma erinevate foorumite postituste ridade vahelt olen üritanud aru saada eesti masinaosade tootjate võimekusest ja olemasolust,kuid erilist selget pilti pole saanud.Kohati on tunne et kõik tegutsevad kusagil "põranda all" ja eriti ei reklaami ennast.
Võttes arvesse seda et sul juba testi käigus need nn. alumiinium kahvlist poolteljed väsimuse märke annavad ilma et sa oleks kusagil mitu tundi võistelnud siis on sul juba üks arvestatav nõrk lüli olemas.(võibolla oli lihtsalt defektne?)Kuigi jah sellise ratta suuruse juures tundub see kummaline,et nagu siin ennem mainiti siis palju loeb ka pealisehituse kaal,aga jällegi ...sul ilmselt see päris veokaga võrreldes suht olematu.
Meenub et kunagi mul sõbral purunes Inglise huumoril(defender) 33" rehviga, originaal tagumine pooltelg kloogal liinide all enam vähem tavalises kohas liiva peal(taga lukk oli sees), peale mida ta pani sisse tugevad sepistatud poolteljed(pole enam 35"rehviga probleeme esinenud).
Võttes arvesse seda et sul juba testi käigus need nn. alumiinium kahvlist poolteljed väsimuse märke annavad ilma et sa oleks kusagil mitu tundi võistelnud siis on sul juba üks arvestatav nõrk lüli olemas.(võibolla oli lihtsalt defektne?)Kuigi jah sellise ratta suuruse juures tundub see kummaline,et nagu siin ennem mainiti siis palju loeb ka pealisehituse kaal,aga jällegi ...sul ilmselt see päris veokaga võrreldes suht olematu.
Meenub et kunagi mul sõbral purunes Inglise huumoril(defender) 33" rehviga, originaal tagumine pooltelg kloogal liinide all enam vähem tavalises kohas liiva peal(taga lukk oli sees), peale mida ta pani sisse tugevad sepistatud poolteljed(pole enam 35"rehviga probleeme esinenud).
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Chevy
Ma ka olen alati püüdnud süvitsi mõelda, miks mingi asi tegi nii, või naa. Aga alati peab jätkuma enesekriitikat, kui ikka hakkad lihtsale asjale väga keerulist vastust otsima. Maakeeli tähendab see seda, et lülitas see lukk kuidas tahes, viga oleks pidanud saama luku lülitus hambad (kui needki, sest luku paukumine ei tohiks olla ühestki juhust kohe fataalne), mitte liugnuut. See võll oli sitt ja kõik.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Chevy
Söidutehnikast rääkides, siis ma hoiaks seda tagalukku koguaeg seesmitte ei lipsiks sellega sisse-välja. Esimest kasutaks vaid siis kui reaalselt vaja.
Team saarlased
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Chevy
Miks on vaja lukku koguaeg sees hoida?
Niigi ilma keskdiffrita maasturid keeravad sitasti(loe:pöörderaadius on suur) ja hoides pidevalt tagalukku sees,keerab veel sitemini.
Kokkuvõttes hakkad seda korrigeerima edasi/tagasi sõiduga ja kaotad aega.
Lukke tuleb kasutada seal kus on neid vaja ja millal vaja ning nende lülitus peab olema mugav ja kiire.
Aga Eriku jutt oli õige.See võll on sitt
Niigi ilma keskdiffrita maasturid keeravad sitasti(loe:pöörderaadius on suur) ja hoides pidevalt tagalukku sees,keerab veel sitemini.
Kokkuvõttes hakkad seda korrigeerima edasi/tagasi sõiduga ja kaotad aega.
Lukke tuleb kasutada seal kus on neid vaja ja millal vaja ning nende lülitus peab olema mugav ja kiire.
Aga Eriku jutt oli õige.See võll on sitt
HM Racing Team
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Chevy
Loodetavasti jääb kestma ka see aparaat.
Aivole ongi konkurenti vaja.
Muidu ongi mõttetult igav pealt vaadata seda veokate värki.
Üks kulgeb ja ülejäänud seisavad juba esimesel ringil.
Kes otsib kardaani taga,kellel on muu kodutöö tegemata
Aivole ongi konkurenti vaja.
Muidu ongi mõttetult igav pealt vaadata seda veokate värki.
Üks kulgeb ja ülejäänud seisavad juba esimesel ringil.
Kes otsib kardaani taga,kellel on muu kodutöö tegemata
HM Racing Team
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
https://photos.app.goo.gl/th6ZQcMWxRHJFx9u8
Ei, sisu ei tule. Üks asi korraga.
Mis Aivole konkurentsi pakkumisse puutub, siis nii suuri plaane veel ei ole. Ja loodan, et teema jälgijad ka selles osas kõrgeid ootusi ei sea. Ühel järjekordselt ebaõnnestunud võistlusel tuli pealtvaataja parastama ja noomis sõnadega "häbi-häbi".
Ei, sisu ei tule. Üks asi korraga.
Mis Aivole konkurentsi pakkumisse puutub, siis nii suuri plaane veel ei ole. Ja loodan, et teema jälgijad ka selles osas kõrgeid ootusi ei sea. Ühel järjekordselt ebaõnnestunud võistlusel tuli pealtvaataja parastama ja noomis sõnadega "häbi-häbi".
Re: Chevy
Luku jutt puhas kuld. Eks Lockrighti või Kemppi mehed hoiavadki sees koguaegMovistar kirjutas:Miks on vaja lukku koguaeg sees hoida?
Niigi ilma keskdiffrita maasturid keeravad sitasti(loe:pöörderaadius on suur) ja hoides pidevalt tagalukku sees,keerab veel sitemini.
Kokkuvõttes hakkad seda korrigeerima edasi/tagasi sõiduga ja kaotad aega.
Lukke tuleb kasutada seal kus on neid vaja ja millal vaja ning nende lülitus peab olema mugav ja kiire.
Aga Eriku jutt oli õige.See võll on sitt
Sämmy Offroad Team
Re: Chevy
Jep hoia sees muidugi . Võiks proovida üldse ilma lukkudeta ja panna külje pidurid eraldi, siis keeraks nagu linttraktoriga, see oleks nii vahvamarauder kirjutas:Söidutehnikast rääkides, siis ma hoiaks seda tagalukku koguaeg seesmitte ei lipsiks sellega sisse-välja. Esimest kasutaks vaid siis kui reaalselt vaja.
Re: Chevy
No mis sellest klöpsida kui öhku pole ja rinkasöit on?
Külgpidurid on kasutusel küll jah mönel TR3 masinal jms.
Külgpidurid on kasutusel küll jah mönel TR3 masinal jms.
Team saarlased
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Viimasel sõidul oli juba õhk olemas. Elektri kompressor kabiinis. Hirmus lärm.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Täna näitas kaal 3640kg
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 521
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: Chevy
Sees on ikka päris hull. Mitte küll nii hull kui videost paistab aga ikkagi. Tegin sõbrale sõitu, ta üritas filmida. Järgmisel korral proovin leida kaamera mida kabiini kinnitada.
https://drive.google.com/file/d/1MxtUE0 ... p=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1MxtUE0 ... p=drivesdk
Re: Chevy
"T*ra, see on sein ju!"
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee