Volvo C303 projekt

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2863
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Volvo C303 projekt

Postitus Postitas totu »

Aga mingi CRD? Need käivad ka tahnmata edasi ja ei värista kõiki polte lahti. Kui juba diisel passis, ei pea seda ka ümber regama, üldjuhul ei huvita mootori mudel kedagi, kui kütuse tüüp ja silindrite arv klapib. Ega MNT sinna liiga palju kW vahele panna ei luba aga vähegi bensukatel juba tehasest üsna toekad näitajad taga.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo C303 projekt

Postitus Postitas Movistar »

Nii vanal tehnikal polnud see ka varasemalt keeruline.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo C303 projekt

Postitus Postitas Movistar »

totu kirjutas:Aga mingi CRD? Need käivad ka tahnmata edasi ja ei värista kõiki polte lahti. Kui juba diisel passis, ei pea seda ka ümber regama, üldjuhul ei huvita mootori mudel kedagi, kui kütuse tüüp ja silindrite arv klapib. Ega MNT sinna liiga palju kW vahele panna ei luba aga vähegi bensukatel juba tehasest üsna toekad näitajad taga.
Eks mõtteid on igasuguseid.
Seal on paras peavalu mahutavusega ja lisapeavalu käiguhoovastikuga.
Automaatkast oleks juba teema.
HM Racing Team
margus61
Zootramm
Postitusi: 717
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: Volvo C303 projekt

Postitus Postitas margus61 »

Jälgin ka huviga, kuna omal sarnane plaan tulevikuks.
Mida arvata, kui pommikindel originaalmootor panna korralikult hingama ja lisada pritsung ja VEMS? Tartus hents99 võiks teostusega hakkama saada?

Oleme isegi sama teema peale mõelnud, B30 on iseenesest hea kone. Tuuning juppe sinna ka kõvasti saada.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Volvo C303 projekt

Postitus Postitas Landy »

margus61 kirjutas:Jälgin ka huviga, kuna omal sarnane plaan tulevikuks.
Mida arvata, kui pommikindel originaalmootor panna korralikult hingama ja lisada pritsung ja VEMS? Tartus hents99 võiks teostusega hakkama saada?
Mul maal tuttav naaberkülamees, kes originaalmootori nurruma pannud ja ka kütusekulu tavapäraset kõvasti väiksemks saanud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
imre20
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: P Nov 16, 2008 8:47 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kunda

Re: Volvo C303 projekt

Postitus Postitas imre20 »

Alates 26.08 hakkas kehtima uus sõidukite tehnonõuete määrus, millega tehti ka mootorivahetus oluliselt lihtsamaks.

Tsitaat:
"Tunnistatakse kehtetuks punkt, millega kehtestati piirangud asendusmootori massile, töömahule ja võimsusele. Asendusmootori töömaht ei mõjuta sõiduki liiklusohutuse taset. Töömahu muutus mootori puhul mõjutab kõige rohkem mootori võimsust ja massi. Seetõttu töömahu alusel mootorivahetuse piiramine ei ole otstarbekas. Samuti puudub otsene seos mootori võimsuse ja liiklusohutuse vahel, mistõttu asendusmootori võimsusele enam piiranguid ei seata. Sõidukile asendusmootori paigaldamisel on oluline jälgida, et uue asendusmootori massi tõttu ei ületataks lubatud teljekoormuseid.

Maanteeameti praktikas, ei pea vahetusmootor vastama heitmeklassilt ja müramääralt sõidukile algselt paigaldatud mootorile või esmaregistreerimise hetkel kehtinud piirmäärale."

Veel üks huvitav punkt:

"Loobutakse piirangust, mille kohaselt võis sõidukil kasutada ainult sõiduki valmistaja ette nähtud rehve.
Rehvi mõõtmed peavad vastama velje mõõtmetele ning ratas peab saama rattakoopas vabalt pöörelda.
Uute mõõtudega rehvide paigaldamisel tuleb jälgida, et porikaitsesüsteemide nõuded oleksid täidetud."

Pm pane või v16 sinna vahele ja sajaviiekümne rattad alla, niikaua kui kaasliiklejatele pori näkku ei lenda, ei köhi ka keegi.

Terv, Imre
52 59 498 imre.mylla@gmail.com

Can-am Outlander 1000 xmr
Jeep Cherokee 1995a 4.0 linnakas
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: Volvo C303 projekt

Postitus Postitas K.Kotkas »

margus61 kirjutas:Jälgin ka huviga, kuna omal sarnane plaan tulevikuks.
Mida arvata, kui pommikindel originaalmootor panna korralikult hingama ja lisada pritsung ja VEMS? Tartus hents99 võiks teostusega hakkama saada?

Oleme isegi sama teema peale mõelnud, B30 on iseenesest hea kone. Tuuning juppe sinna ka kõvasti saada.

Ma arvan, et originaal bensukas on väga hea mootor seal vahel. Igasugune "putitamine" on mõtetu sõidukil millega sõidetakse aastas 2000 km. Seal pole mitte mingit vahet kas selle läbimiseks kulus 200L kütust või 500L kütust. Mitte mingit. Päriselt ka.

Auto ümberehitus on suur kulukas ettevõtmine, kui sul just pole see kõige kõigem hobi, et jube äge on näppida ja teha siis igasugune mootorivahetus kokkuhoiu eesmärgil on täis BS. Saad parema sõidetavuse ja veel midagi - jah aga et "hakkaks odavamalt liikuma" - naer saalis. Google võimaldab kasutada tasuta exceli sarnast toodet ...
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo C303 projekt

Postitus Postitas Movistar »

Kütte kokkuhoid polnud prioriteet nr 1.
Pigem sõidetavus aga sellega panin pange korralikult.
Toyota on pask.
Aga uus mootor välja mõeldud,bensukas,piisava kw ga ja äkki õnnestub automaatkast ka panna.
HM Racing Team
BlueStang
Fitting 38"
Postitusi: 218
Liitunud: L Aug 31, 2013 8:51 pm

Re: Volvo C303 projekt

Postitus Postitas BlueStang »

Tere,
Mul endal ka otsing käsil, et mida mootorit 240D ja 4-man 1:1 lõppkäiguga ning 5.3 tiheda tagasillaga panna, et vähe erksamalt edasi käia. Ise vaatan, et ikka Jeep 4.0 HO bensukamoto koos 5-man 1:0.79 overdrive käiguga on suht hea lahendus :)
Mis moto muidu välja valisid?

Aga kui valikuid teed, siis oleks sul ka hea simulaatorist läbi lasta erinevaid võimalusi ja võrrelda tulemust - peab ainult mootori torque-graafikut,kasti ja tagasilla gear-ratiod sisse viskama ja vähe muud infot auto drag coef ja lauba pindala kohta.
Selline hea asi sai kunagi tqhq poiste poolt tehtud - lase oma liikur originaalis olnud, praeguse ja uue motoga läbi, siis enamvähem teada, mida oodata.
http://www.tqhq.ee/aksel/

Äkki on abiks.
______ ____
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”