Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

Tagasivoolu klapp selles nn konnas ongi selline vähe jant. See lisaklapp oli mul juba ammu vahel. Need käsipumbad on neil autodel enamasti tehases peale pandud, ja igavest asja ei ole olemas. Selle põhivead on: katkine membraan, imeb vähe õhku valsitud serva vahelt, ja muidugi tagasivooluklapp.
Rõhu jahutusvedelikus näitavad välja paisubaagid. Ülemine tühi ja alumine ajab välja. Kui tekib rõhk siis ülemisest paagist surub läbi korgi vedruga klapi tosooli alumisse paaki ja siis läbi korgi kõrval vabalthingava ava kaudu õue.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas helar »

Tulen korra tagasi kütusepumba juurde.
Miks paialdasid elektrilise etteandepumba ? Kas etteandepump kõrgsurve pumbas ei teinud oma tööd enam piisavalt efektiivselt või lihtsalt ennetasid ?
Mul teema just külmalt käivitamisega. Tahaks nagu kohe-kohe käivituda kuid miski 7-10 sek peab starterit hoidma enne kui käima läheb. Ja peale seda käib ja sõidab nagu kulda. Ilma igasuguse suitsu ja tossuta. Ka raske treilaga.
Igasugused õhulekked on välistatud. Hetkeseisuga jääb lauale vaid etteandepumba madal tootlikus.
Mõtlesin ,et viskan uue etteande pumba mehhanismi sisse . Aga kuna see pole just pooletunni töö ,siis uuriks kuidas teistel kogemused külmkäivituse muredega.
Teisalt kui kõrgsurvepumbas olev etteandepump on hapu ja paigaldada probleemi lahenduseks elektriline etteandepump ,siis jääb ikkagi süsteemi "laastu " tootev element sisse ,mis kogu muu süsteemi ükshaaval maha võtab.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

helar kirjutas:Tulen korra tagasi kütusepumba juurde.
Miks paialdasid elektrilise etteandepumba ? Kas etteandepump kõrgsurve pumbas ei teinud oma tööd enam piisavalt efektiivselt või lihtsalt ennetasid ?
Mul teema just külmalt käivitamisega. Tahaks nagu kohe-kohe käivituda kuid miski 7-10 sek peab starterit hoidma enne kui käima läheb. Ja peale seda käib ja sõidab nagu kulda. Ilma igasuguse suitsu ja tossuta. Ka raske treilaga.
Igasugused õhulekked on välistatud. Hetkeseisuga jääb lauale vaid etteandepumba madal tootlikus.
Mõtlesin ,et viskan uue etteande pumba mehhanismi sisse . Aga kuna see pole just pooletunni töö ,siis uuriks kuidas teistel kogemused külmkäivituse muredega.
Teisalt kui kõrgsurvepumbas olev etteandepump on hapu ja paigaldada probleemi lahenduseks elektriline etteandepump ,siis jääb ikkagi süsteemi "laastu " tootev element sisse ,mis kogu muu süsteemi ükshaaval maha võtab.
Ma pigem ennetasin. Mul oli see originaal tagasivoolu klapp ka vähe hapu. Lasi kytte maha. Praegu käivitub poolest pöördest. Lisaks on nii et see et kytte torustikus surve sees, siis ka kohe näha miski purunemine Jne. Välistatud on ka õhu sisse vedamine originaal pumba poolt.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

kolks kirjutas:
helar kirjutas:Tulen korra tagasi kütusepumba juurde.
Miks paialdasid elektrilise etteandepumba ? Kas etteandepump kõrgsurve pumbas ei teinud oma tööd enam piisavalt efektiivselt või lihtsalt ennetasid ?
Mul teema just külmalt käivitamisega. Tahaks nagu kohe-kohe käivituda kuid miski 7-10 sek peab starterit hoidma enne kui käima läheb. Ja peale seda käib ja sõidab nagu kulda. Ilma igasuguse suitsu ja tossuta. Ka raske treilaga.
Igasugused õhulekked on välistatud. Hetkeseisuga jääb lauale vaid etteandepumba madal tootlikus.
Mõtlesin ,et viskan uue etteande pumba mehhanismi sisse . Aga kuna see pole just pooletunni töö ,siis uuriks kuidas teistel kogemused külmkäivituse muredega.
Teisalt kui kõrgsurvepumbas olev etteandepump on hapu ja paigaldada probleemi lahenduseks elektriline etteandepump ,siis jääb ikkagi süsteemi "laastu " tootev element sisse ,mis kogu muu süsteemi ükshaaval maha võtab.
Ma pigem ennetasin. Mul oli see originaal tagasivoolu klapp ka vähe hapu. Lasi kytte maha. Praegu käivitub poolest pöördest. Lisaks on nii et see et kytte torustikus surve sees, siis ka kohe näha miski purunemine Jne. Välistatud on ka õhu sisse vedamine originaal pumba poolt.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

kolks kirjutas:
kolks kirjutas:
helar kirjutas:Tulen korra tagasi kütusepumba juurde.
Miks paialdasid elektrilise etteandepumba ? Kas etteandepump kõrgsurve pumbas ei teinud oma tööd enam piisavalt efektiivselt või lihtsalt ennetasid ?
Mul teema just külmalt käivitamisega. Tahaks nagu kohe-kohe käivituda kuid miski 7-10 sek peab starterit hoidma enne kui käima läheb. Ja peale seda käib ja sõidab nagu kulda. Ilma igasuguse suitsu ja tossuta. Ka raske treilaga.
Igasugused õhulekked on välistatud. Hetkeseisuga jääb lauale vaid etteandepumba madal tootlikus.
Mõtlesin ,et viskan uue etteande pumba mehhanismi sisse . Aga kuna see pole just pooletunni töö ,siis uuriks kuidas teistel kogemused külmkäivituse muredega.
Teisalt kui kõrgsurvepumbas olev etteandepump on hapu ja paigaldada probleemi lahenduseks elektriline etteandepump ,siis jääb ikkagi süsteemi "laastu " tootev element sisse ,mis kogu muu süsteemi ükshaaval maha võtab.
Ma pigem ennetasin. Mul oli see originaal tagasivoolu klapp ka vähe hapu. Lasi kytte maha. Praegu käivitub poolest pöördest. Lisaks on nii et see et kytte torustikus surve sees, siis ka kohe näha miski purunemine Jne. Välistatud on ka õhu sisse vedamine originaal pumba poolt. Pumba toide on nii et pumpab siis kui eelsüüteküünlad on jargi. Ja siis kui mootor tööle läheb.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 397
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Postitus Postitas kolks »

Vahepeal sai siis jalle puhkuseaega kasutatud otstarbekalt. Nimelt sai katuseraami poolik projekt vähe täiendust ja uue värvi kihi. See muidugi ei tähenda et antud projekt on lõplikult valmis.
Algselt oli värvitud lihtsalt aerosoovärviga kuna oli plaan see ikkagi suht ruttu lõpuni teha. loomulikult läks nii nagu alati, läks aega.
Raam valmistatud 25x25 kanttorust. kinnituset katusele on keermestatud niinimetatud tõmbpuksidele ja polt on of.
kinnitus:
Pilt
Pilt
Selline kinnitus siis selle pärast et endale ei meeldi see renni külge kinnituse asi. Oma kiiks arvan.
Raam puhastatud vanast värvist, mõni koht üle keevitatud ja lisatud mõningad kinnitused ja tugevdused. Raam sai ka tagavara ratta kinnitamiseks pesa. Nüüd tagauksel kergem olla.
Pilt
Raam korralikult üle võõbatud roostemuunduriga mis muutis puhastatud metalli tume siniseks ja haises kui kurat.
Pilt
Pilt
Raam korralikult kuivanud ja keemia reaktsioonist haisemise lõpetanud sai lisaks roostetõrje sisaldusega krundi selga. 4 kihti.
Pilt
Ja seejärgi värv
Pilt

Katusele kinnitamise kohapealt niipalju et kinnitusplaatide ja katuse vahele läksid pehmepoolsest kummist tihendid mis on abiks ka kokku tehtud silikoniga. Poltidega kinni tõmbamisel pressis ilusti ja igalt poolt nii kummitihendit kui silikoni serva alt välja. Juhtmestik mis on katusele viidud on ka korralikult läbi kummist läbiviikude ja silikonitatud.
Raam on tehtud nii et katuse tuli ei paistaks esiklaasile,kapotile ja peeglitesse. sellega tekkis kohe mure oksatrossi asetamisega. Probleemiks kaitsmatta snorkli ots.
Juhtmestik on veetud raami torude seest etei tilbendaks. igale poole juhtmetele on pandud kummist läbiviigud ja silikonitatud.
Tagurduskaamera oleks võinud paigaldada 3cm tahapoole. Praegu ei paista kärukonks.
Raami praegune seis selline: https://www.youtube.com/watch?v=sAmKOxQYSjU

Tulevikus läheb raamile lisa ristitalad ja võrk põhja.Mis võrk läheb, veel ei tea. tahaks miskit kergemat. ennem on vaja valmistada ette otsa peale raami kõrgune kolakast. Kui raam saab kunagi täielikult valmis :D on ikkagi plaan liivapritsi viia ja pulbervärv selga.

Mingiaeg tagasi sai ka stangele teatud lisa meisterdatu. nn tulede raud :D Julm tüütu oli vintsinööri metsas peeglitekülge lapata kuna ei tahtnud seda koguaeg vintsile kerida.
Kui raud sai valmis, siis tundus kuidagi tühjana. sai lisatud ka 80w kaugtuli. Rauale tulevad ka lisad originaal tulede kaitseks. sinna saavad ka kinnituma oksatrossid.
Pilt
Pilt
Pilt
Tuleviku plaanidest siis niipalju et:
tuleb keretõste ca 3-4cm. Siis on vähe parem pesta raami ja üleüldse seda allmajandusosakonda. saab ehitada küljeraudasid vähe lihtsamalt ja toekamad.
Ehitada tagastange millel kohe ka vintsi pesa sisse. Lisaks ka kütusepaagi kaitse.
Ette ehitada radikate, varraste ja mootori põhja kaitseks miskit.
Kuna auto on tõstetud praegu vaesemehe moodi siis plaan alla kruvida 4" +400kg vedrud ja 6" amordid.(praegused amordid on originaal mõõdus pikemaks tehtud asjad)
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”