1. leht 2-st

Blazer K5 77'

Postitatud: N Juun 02, 2016 4:52 pm
Postitas Matross
Tere.

Krooniaja lõpus sai soetatud Chevy Blazer K5, toodetud 1977.
Enamus eelmistest omanikest olid lähtunud "kalla ja talla" põhimõttest, seega auto oli ja on siiani väga räbalas olukorras.
Plaan on masin taas töökorda seada ja ka maastikusuutlikkust veidike ehk tõsta.
Mootor: 5,7 V8 bensiin, dokumentides 121 kw.
Ülekanne: TH350 automaat, pideva nelikveo ja aeglustiga vahekast.
Rehvid: 33''x12,5x15

Pilt
Pilt

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: N Juun 02, 2016 5:03 pm
Postitas Matross
Esimese etapina lähevad vahetusse sillad. Originaalis on ees Dana 44 ja taga GM 12 bolt. Need aga ei kesta üle 35 tolliseid jalavarje. Asemele kruvin Dana 60 silla ette ja GM 14 bolt fullfloateri taha. Uus rehv saab olema 38,5 tolli Maxxis Creepy Crawler.Tõstan 8 tolli vedrudest.

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: N Juun 02, 2016 6:18 pm
Postitas AsTroSS
Mis nipiga kavatsed need nimetatud muudatused legaliseerida?

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: N Juun 02, 2016 7:31 pm
Postitas Matross
Kui on tehtud, lähen näitan maanteeameti büroos ette, mõõdetakse üle, vormistatakse akt ja tuleb uus tehniline pass vastava kõrguse ja laiusega.

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: N Juun 02, 2016 7:56 pm
Postitas AsTroSS
Mis aastas ja/ või kus riigis sa elad?

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: N Juun 02, 2016 10:43 pm
Postitas Landy
Matross kirjutas:Kui on tehtud, lähen näitan maanteeameti büroos ette, mõõdetakse üle, vormistatakse akt ja tuleb uus tehniline pass vastava kõrguse ja laiusega.
:shock: :eek :roll: :bang:
Respect! Keegi on Jack Norrise kreemi kõvasti peale määrinud.

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: N Juun 02, 2016 11:06 pm
Postitas Matross
Nii ehk nii jääb selle masina põhiline otstarve teedelt pigem eemale. Kui ka muudatusi passi ei saa, mis siis sellest. Kas keegi teist sõidab paberiga (millel ÜV tempel peal) mööda lompe?

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: R Juun 03, 2016 12:53 am
Postitas suitsukala
Enamusel (aga ilmselt mitte kõigil) on vast ikka seadusesilmadele sobivad autod tagumendi all. No offence, aga ARK saadab sind puu taha selle kompoti peale, mida autoga plaanid.

EDIT: sorry, tegelt ei olnud plaanis ehitustuhinat vähendada, ehk saad ka bürokraatiaveskitega võideldud ja auto saab ka kunagi legaalseks. Jään ootama ja kui kõik õnnestub, siis tuleks kaeks oma silmagagi üle 8)

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: R Juun 03, 2016 2:02 pm
Postitas Matross
Selline huvitava kujuga esisilla kinnituspolt õnnestus välja keerata.
Pilt

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: R Juun 03, 2016 2:05 pm
Postitas Matross
Dana 44 alt ära.
Pilt

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: R Juun 03, 2016 2:11 pm
Postitas Matross
Dana 60, pärit sõjaväe ambulantsi (K30) alt. Peale suurema läbimõõdu on vahe selles, et 44-l on käändmik šarniiride peal aga 60-l on käändmik tappidel.
Pilt

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: R Juun 03, 2016 2:17 pm
Postitas Matross
Skyjackeri 8'' tõstega vedrud. Kummipukside asemele saavad määritavad polüpuksid. Enne vedrude lõpliku kinnitamist vaja veel roolikarp vahetada. Lihtsam ehk teha kui muud kola ees ei ole.
Pilt

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: T Juun 07, 2016 6:22 am
Postitas Matross
Pilt

Meeldiva üllatusena on ambulantsi esisillas piiratud libisemisega diferentsiaal;)

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: L Okt 01, 2016 5:21 pm
Postitas suitsukala
Kuidas projekt edeneb? Lsd üllatusest oled ehk üle saanud? :D

Re: Blazer K5 77'

Postitatud: N Dets 08, 2016 11:09 am
Postitas suitsukala
Surnud teema? ootaks uuendusi. :)