Boatworld TR3

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas Movistar »

Sinu tahtmine sündigu :D
received_10156002616257225.jpeg
received_10156002616257225.jpeg (55.38 KiB) Vaadatud 7267 korda
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas Movistar »

Ja siin numbrid mis on mõõdetud otse rattast.
received_10156004881437225.jpeg
received_10156004881437225.jpeg (58.71 KiB) Vaadatud 7238 korda
HM Racing Team
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas LauriJ »

Number in oluline ainult paberil ja saunas kõvatamiseks. Tähtis on kuidas auto päriselus liigub (video järgi on ikka väga terav).

Mälu järgi oli nt LS3 mootoril ka dünotades samade sildade ning käigukastiga ca 220-230kw. Selles valguses antud tulemusel pole küll häda midagi. LS3 mootoriga TR3 pole vist kordagi olnud olukorda, kust jõust jäi puudus- lisaks auto oli 300kg raskem.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas Movistar »

See videos nähtud sõit on mul ka graafikus olemas ja seal on 87 hp vähem kui peale dynos seadistamist.
Mõte oli ikka 400 piir ära näha aga selleks tuleb paar asja muuta.
Hetkel on küll tunne, et las olla parem nii ja ei hakka midagi juurde kruttima.
Kui kunagi tekib tahtmine, siis saab rõhku tõsta ja rammu kasvatada. 1,6 bariga peaks 400 kätte saama
HM Racing Team
Kasutaja avatar
suitsukala
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
Asukoht: Saaremaa, Kärla

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas suitsukala »

muljetavaldav tulemus, teeb kadedaks
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas Urvo »

Vabalthingavaga siis vahe +65kw ja +135nm 1.2 bar'i juures. Pole paha.

Iseasi, kuidas see vastupidavusele, küttekulule ja jahutusele mõjuma hakkab.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas Urvo »

LauriJ kirjutas:Number in oluline ainult paberil ja saunas kõvatamiseks. Tähtis on kuidas auto päriselus liigub (video järgi on ikka väga terav).

Mälu järgi oli nt LS3 mootoril ka dünotades samade sildade ning käigukastiga ca 220-230kw. Selles valguses antud tulemusel pole küll häda midagi. LS3 mootoriga TR3 pole vist kordagi olnud olukorda, kust jõust jäi puudus- lisaks auto oli 300kg raskem.
See LS3, millest räägid oli rattasse 240kw. Tean, sest oli täpselt 2x rohkem, kui sai Hondat mõõdetud :)
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas Movistar »

eks see 6,2 ongi vähe suurem aga kuna see on suur ja raske siis pole neid võimalik ega mõttekas ka omavahel võrrelda.
Stock Honda vajutas ju (peaaegu) eest ära kui veel meeles on. :D

Aga jahutus sai dynos hakkama,katki ka ei läinud kohe.
Me kütsime ruumi +25 kraadini,et imiteerida mootori jaoks kõige halvemat olukorda.
Kuna aga õues on meil väga harva sellist tempi siis läheb kõik paremaks ja mis põhiline on,et väändegraafik ja max hp jäävad küll suures plaanis samadesse väärtustesse aga liiguvad graafikus ikka väga palju allapoole.
Miinusega võib max vääne olla ca 1000 rpmi allpool kui oli 25 kraadiga. Sama seis on ka hp-ga.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas Movistar »

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5248174271



See on veel enne dynot tehtud video.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas LauriJ »

Paneks siia veel ühe video, mis näitab, palju aega kulub korralikule ehitamisele. Videos tehakse lihtne ja viisakas kronstein (eks saaks palju prostamalt ka teha aga see pole ülejäänud projekti kvaliteediga kooskõlas - ehk standardeid ei saa alla lasta ühegi detaili puhul). Lisaks juppide läbimõtlemisele kulub vahel isegi rohkem aega - istud taburetiga auto kõrval ning üritad lootusetule olukorrale parima lahenduse välja mõelda :D Koht hakkab peale 12:30 kandis - kes ise kerida ei viitsi, vajutage https://youtu.be/hR1nU9IJsoM?t=12m32s

smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas smurhv »

LauriJ kirjutas:Paneks siia veel ühe video, mis näitab, palju aega kulub korralikule ehitamisele. Videos tehakse lihtne ja viisakas kronstein (eks saaks palju prostamalt ka teha aga see pole ülejäänud projekti kvaliteediga kooskõlas - ehk standardeid ei saa alla lasta ühegi detaili puhul). Lisaks juppide läbimõtlemisele kulub vahel isegi rohkem aega - istud taburetiga auto kõrval ning üritad lootusetule olukorrale parima lahenduse välja mõelda :D Koht hakkab peale 12:30 kandis - kes ise kerida ei viitsi, vajutage https://youtu.be/hR1nU9IJsoM?t=12m32s

Solidedge + laser + presspink ja jood kodus õlut või teed midagi muud tarka samal ajal :)
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas LauriJ »

Jutumehed. Eks sa siis ehita kodus õlut juues üks tr3, vaatame kaua aega kulub :D
MustVälk
Fitting 38"
Postitusi: 254
Liitunud: K Sept 16, 2015 8:10 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas MustVälk »

Imestan et seal videos palju häid tööriistu, aga plasma lõikurit ei ole mis säästaks juba selle 8 tunni juures vähemalt 2 või 3.
Muidu hea õppevideo. Endalgi koguaeg vaja mingeid asju relakaga välja voolida! :D
5816nelineli58 Rangelt soovituslik helistada kui üldse, siis peale 15!
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas smurhv »

LauriJ kirjutas:Jutumehed. Eks sa siis ehita kodus õlut juues üks tr3, vaatame kaua aega kulub :D
Jutu kontekstis oli vinkli valmistus aga andestust kui hinge läks :)
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Boatworld TR3

Postitus Postitas LauriJ »

Minu jutu mõte oli võistlusauto ehitus üksik projektina, kus sa pead iga detaili sobitama ning jebima. CAD-is jooniste tegemine ja siis mööda linna töökoja otsimine, siis uuesti proovimine ja uue detaili tegemine jne pole päris õllega diivanil istumine ning kokkuvõttes kulub ehk rohkem aega. Kui masstootmiseks teed, siis loomulikult tee joonis ning vajuta enter. Aga ühe TR3 auto ehitamine pole päris see. Mul on kodus üks suht pädev lennundusinsener, kes teeb vahel detaile boeingule või airbus-ile. Ma isegi ei viitsi minna küsima, et tee mulle mingi detail kuskile (mille täpset asukohta ma ei oska veel öelda ja võibolla ei tulegi see, mis esialgu plaanisin jne). Siin teemas või siis Silverbeasti teemat lugedes vaatad, et mis see siis ehitada on. Teed siuh ja säuh plasmalõikuriga ning ongi olemas - imelihtne (PS! Mul on ka kuuris plasmalõikur olemas aga väikeste detailide puhul, nagu videos näha pole see just kõige parem riist. Vabakäega ei tule see lõige nii ilus, pärast on vaja ikka rellakaga lihvida ning tööd kokkuvõttes rohkem. Ma kasutan pikemate ja paksemate lõigete puhul seda ainult.)

Ma näiteks tegin täna paar tundi ühte kinnitust survelaagrile. Kõik puha alumiiniumist ja värki. Ilus asi sai. Aga kui kasti külge panin, siis tuli välja, et olin valetpidi asja teinud. Ühesõnaga tühi töö ning jupstükk lendas vanaraua hunnikusse. Jälle päev tühja. Siin foorumis kajastatud ehitused proovivad pidevalt uusi asju leiutada ning latti kõrgemale tõsta. Kõrvaltvaataja ei kujuta ette, palju on neid ämbreid kuhu on sisse astutud kõige selle käigus. TR1 või Vaba klassi probleemidega nagu näiteks mis rehv alla panna või mis tõstevedrud, ei anna võrreldagi.
Sellepärast see solid-i ja õllejoomise jutt väga kuskile ei kõlbagi. Kõrvalt vaadates lihtne aga kui ise teed, siis saad aru, mis kepp tegelikult käib.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”