Huvitab ka täiest offroadi kaugeid inimesi. Väga huvitav lugemine.tarmo kirjutas:Hardo, huvitab ikka. Mul isiklikult pole sellesse inseneeriast kubisevasse teemasse eriliselt midagi lisada - natuke kade, aga peamiselt siiski hea meel Aga lugeda ja vaadata on mõnus. Ma usun, et ma pole ainusMovistar kirjutas:Siiamaani pole veel aru saanud kas kedagi mu kirjutised üldse huvitavad ka või raiskan niisama tunde selle kokku tootmiseks .
Boatworld TR3
Moderaator: Moderators
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1042
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Re: TR3 H5
Mind huvitaks pigem, milline see paak seest poolt välja näeb. Kuidas on lahendatud kütuse kätte saamine igast nurgast, kas paagis on eraldi surge tank või mingi eraldatud sektsioon või klappide süsteem ja mitme pumbaga on asi lahendatud? Kes muidu paagi keevitas?
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Ütleme siis nii,et kõige selle peale sai mõeldud päris pikalt ja tänu sellele venis ka paagi tegemine.FlammablE kirjutas:Mind huvitaks pigem, milline see paak seest poolt välja näeb. Kuidas on lahendatud kütuse kätte saamine igast nurgast, kas paagis on eraldi surge tank või mingi eraldatud sektsioon või klappide süsteem ja mitme pumbaga on asi lahendatud? Kes muidu paagi keevitas?
Piltidelt on loodetavasti aru saada,et ruumi pole ja kohe üldse ei ole ja paak tuli samuti voolida ümber asjade. Kütuse kättesaamine sai lahendatud teadmiste ja kogemuste põhjal.
Surge tank on sees olemas ja põhimõttelist toimib nö. vabavoolu põhimõttel ehk sõites loksudes loksub kütus surge tanki kust ta oma kuju pärast jälle nii lihtsalt välja loksuda ei saa.
Tundub,et alguses tunduv loll idee toimib.See surge tank ei toimi ainult siis kui auto on väga suure nurga all ehk nurk on sellene kus ta nagunii oma ratastel enam ei seisa.
Kui kütet jääb vähemaks siis on võimalik sisse lülitada eraldi etteandepump mis pumpab kütust surge tanki. Pea kõik asjad(pump,filter,rõhuregulaator jne on peidetud paagi sisse.
Kus on tehtud jääb saladuseks sest ei taheta ,et iga mees hakkab oma jupiga ukse taga käima. Tegemist on suure tööstusega kus toodetakse paake jmt piiri taha.
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Aga kes paaki tellida tahab endale siis võib vabalt papist sablooni tuua ja saab endale sellise paagi nagu vaja, ning see juures mõistliku hinnaga.
56157755
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: TR3 H5
Huvitab ja kuidas veelMovistar kirjutas: ...
Siiamaani pole veel aru saanud kas kedagi mu kirjutised üldse huvitavad ka või raiskan niisama tunde selle kokku tootmiseks .
...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- JeepCheroXJ4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 100
- Liitunud: L Juul 11, 2015 9:08 pm
- Asukoht: Harjumaa
Re: TR3 H5
Movistar kirjutas: Siiamaani pole veel aru saanud kas kedagi mu kirjutised üldse huvitavad ka või raiskan niisama tunde selle kokku tootmiseks .
veeeeri intresting...
Siim
Cherokee XJ
Cherokee XJ
Re: TR3 H5
IgatahesJeepCheroXJ4x4 kirjutas:Movistar kirjutas: Siiamaani pole veel aru saanud kas kedagi mu kirjutised üldse huvitavad ka või raiskan niisama tunde selle kokku tootmiseks .
veeeeri intresting...
Vaatamisi ka ligi 4 tuhhi.
XC 70
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Re: TR3 H5
Mind näiteks huvitab pidurimajanduse loomise protsessist lühijutt koos illusteerivate piltidega kui on võimalik. Pill on äge iseenesest!
51963080
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Ok .
Sain juba aru ,et ikka on mõni keda huvitab.
Pole vaja seda enam üle korrata.
Muidu pean veel postituste arvu vähendama hakkama nende kustutamise teel
Sain juba aru ,et ikka on mõni keda huvitab.
Pole vaja seda enam üle korrata.
Muidu pean veel postituste arvu vähendama hakkama nende kustutamise teel
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Piduritega oli eriti lihtne, jalutad Taketi uksest sisse ja küsid häid pidureid koos kinnitustega volvo sillale .
Head pidurid ja s*tad pidurid on erineva hinnaga ning erineva tootekoodiga ,et segi ei läheks
Head pidurid ja s*tad pidurid on erineva hinnaga ning erineva tootekoodiga ,et segi ei läheks
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 H5
Misasi täpselt kvalifitseerub mõiste alla "pidurid" ?sambla-aadu kirjutas:Mind näiteks huvitab pidurimajanduse loomise protsessist lühijutt koos illusteerivate piltidega kui on võimalik. Pill on äge iseenesest!
Kas pedaal kuni pumbani või vooliku teine ots ?
Praks juba jõudis pidurite teemat valgustada veits
HM Racing Team
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Re: TR3 H5
Supportid, ketta-supporti sobitamine parda külge. Rattaflantsi ümbertegemise osa näiteks.
51963080
Re: TR3 H5
sambla-aadu kirjutas:Supportid, ketta-supporti sobitamine parda külge. Rattaflantsi ümbertegemise osa näiteks.
Praaks andis vihje ja kui oled piisavalt motiveeritud siis selliseid küsimusi ei esine Hardo paneb kajaka,aga joppenpuhh-sain ka pidurid moogi sillaga tehtud... vaadates Sinu teemat ega siis väga enam ei teagi üldse, miks kuradit...
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
TR-3 valmimas.
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Re: TR3 H5
Jäägu siis sedapsi. Need , kes teevad ei kajasta ja need, kes kajastavad ei tee ise reaalselt.
51963080