1. leht 3-st

Projekt uaz469

Postitatud: R Juul 17, 2015 2:28 am
Postitas Tanel1998
Tere! Sai otsitud pikka aega omale uaz469at ! Lõppude lõpuks leitsin dokumenditega villise, kokkujooksnud mootoriga,mis oli maha võetud ja vanarauda viidud! Pm kere aga homme tuukase talle loodetavasti uus süda ära, Selleks on siis 2.4 orignaal bensiinimootor. Kere sai kõigepealt survegafa puhtaks pestud, istmed välja loobitud ja roostekohad välja lõigutud. estiib sirgeks klopsitud ja relakaga haljaks lihvitud.Plaan on septembriks valmis jõuda, seega peab palju tööd ja vaeva nägema. Uus värv tuleb ka.. üleliia pahtliga priiskama ei hakka, sest enamjäolt maale metsaauto! Ette plaanin ise teha normaalsed kaitserauad, ja paigaldada korralikud esituled+lisatuled. salongi kui viitsimist jägub panen uued ja mugavamad istmed, koraliku põhjamati ja Ziguli kummimatid kah. Uus update kui mootor juba vahel on!


Pilt


Pilt

Pilt

Re: Projekt uaz469

Postitatud: E Okt 12, 2015 9:54 am
Postitas Tanel1998
Viimane post oli ikka väga ammu... Ammu on pandud uus mootor peale ja sellest nüüdseks hääled kätte saadud.. Kui vahepeal mootorit ei olnud tegelesin keretöödega, sai keevitatud põhi, ja tagumine poritiib. Mootori sain omale Lehtse kandist,mootori omanik oli tore mees ja tõi mootori mulle koju ka. Kuna mul mootoripatju ei olnud sai tehtud möödapanek, ostsin niva padjad aga need jäid liilalt kõrgeks, alla said lõpuks enda valmistatud mootoripadjad. enne mootori pealetõstmist sai paigaltatud ka käigukast. siis sai mootor peale tõstetud,vahekasti otsasaamine oli hull töö ja võttis päris mitu tundi aega enne kui ta külge sain, peale seda panin paika Gardaanid. oli mingi augusti kuu, arvasin et on aeg käivitada aga masin kahjuks seda mitte ei arvanud.. See starter mis autoga kaasa tuli oli täiesti kutu. :| Peale seda sai uuritud netist originaal startereid aga miski ei pannud ostma neid, ja siis panin talle peale moskvitsi starteri prooviks, aga kuna see haakus vaid servadest, viskasin ta vahelt ära.. Peale seda küsisin kodukandis ühe käest ega tal ometi uazi starterit pole, ütles et tal peaks vana volga oma olema,töökorras ka veel.. käisin vaatamas ja oligi gaz 21 starter.. juhtmed külge ja voilaa..töötas. sai siis autole uued õlid ka sisse ja.. starter küljes, käivitan, koguaeg lööb tagasi.. kül ma ikka sättisin seda süüdet igatepidi ja ikka ei saanud ,küll sai proovitud vändast käivitada jne.. Viskas kopa ette ja võtsin jägaja maha ja viisin naabrimehe kätte, et las vaatab üle, tegi siis jägaja puhtaks,panin peale, süüde ka märkide järgi kokku, jägajakaas peale ja küünlajuhtmed külge, pool starteri pööret ja masin käis . 8) 8) edasi sai uuritud juhtme süsteemi vana oli lapitud ja igast otsast väga räbal, kiskusin vana maha, ja tegin uue juhtmestiku , kaks lülitit tulede jäoks, süüde ja kuna süütelukku polnud siis panin sinna gaz 53 süüteluku, mis toimib väga kenasti. Tegematta on veel Generaator ja näidikud, starter tahab ka lisamassi saada, ilma krokodillita ei hakka tööle.

1- Uus mootor toodud http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/109375891

2-mootori pesemine http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/109375901/

3-pestud mootor http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/109375887/

4-esimene vahelesobitamine http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/109375899/

5- natuke relakat http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/109375893/

6-http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/109375879 - sai siis natuke plekki juurde säristatud..

7- esimene tuledeproov http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/109375875/.

Käivitusest video- https://www.youtube.com/watch?v=-ZMI1ySJw4w
EKs võite kommenteerida kas on väga halvasti tehtud :D präeguseks kõik :)

Re: Projekt uaz469

Postitatud: L Nov 07, 2015 2:47 am
Postitas Tanel1998
Hetkeks sai mootor kokku ja natuke katsetatud.. Nüüdseks on mootoriruum komplekteeritud Generaator ka paigaltatud... eeh tegelikult said sisse ja väljalaske kolled eemaltatud.. Sellest räägin hiljem. Plekikong sai maha lõhutud, tahaks ikka presentkatuse panna. seega kellel on tendiraami ja tenti pakkuda, andke tuld! Nüüd tahaks alustada värvimistöödega.. kas foorumist keegi saaks aitata ja rentida suruõhukompressori mingi raha eest ?

Re: Projekt uaz469

Postitatud: R Nov 27, 2015 9:20 pm
Postitas Tanel1998
Osade leidmisega on suuri raskusi.. Keegi saaks mõnda netipoodi soovitada,kust saaks uazile varuosi tellida ?

Re: Projekt uaz469

Postitatud: R Nov 27, 2015 9:46 pm
Postitas MetsaVikat
Ei tea kus küll paikned ja mis uazi asju sul vaja on, aga siit lehelt leiad kontakti ja sealt saad pm kõiki asju tellida.

http://karter.ee/

Edu projektiga.

Terv. Villu

Re: Projekt uaz469

Postitatud: P Nov 29, 2015 6:10 pm
Postitas Tanel1998
Asi ei tundu enam nii lootusetu, nädalavahetusega sai vana värv maha peaegu, natuke veel teha. Palun nüüd veelkord nõu, sooviks, et keegi soovitaks kivikaitset ( aerosoolis) mida kannatab pärast korraliku värviga üle katta ( st ei keeda värvi üles. ) Samuti vajaks värvijäoks soovitusi, millise firma värve kasutada metsaautol ,värv võiks olla hea nakkuvusega ja tugev. Pole veel suutnud otsustada mis värvi auto teha,kuigi roheline vist langneb nimistust välja,kuna rohelisi uaze on kõik kohad täis. Mõte tuli midagi musta ja kollasega... Aeganõuded töö mis ootab ees on pahteldamine,õigemini siis lihvimine,ei taha küll midagi lubada kuid tahaks jaanuari alguseks autole krundi peale saada. :) PS. autot ei värvi,mingi mõtetu sprei,ega pintsliga. plaan ikka korralikult teha, et natuke välimust ka oleks, mitte ei peaks prillide taha pugema, et see ront on minu oma :D. Loodan, et keegi annab selle kivitkaitse osas häid soovitusi. :) Päikest!

Re: Projekt uaz469

Postitatud: P Nov 29, 2015 6:16 pm
Postitas Landy
JR kirjutas ühes teises metsauto värvimise teemas 6 aastat tagasi:
Värviga on nii et kaks asja, kas polüuretaan tööstuslik põllutöömasinate värv kui rahakott õhem või Standox StandoFleet ja sinna peale Mercedec Benz erilakk, mis on kõva kui kurat ja isetasanduv soojas. Ülejäänud on no go.

Veel aast varem kirjutas ta:
Kindla peale minek on EPO krunt + Fleet värv või suure plastitsiidisisaldusega värv. Odava raha eest olen kasutanud polüuretaani Pintaväri Eesti OÜ'st ja siiani tulemustega väga rahul.

Kaheksa aastat tagasi tehti selline teema:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=13& ... =v%C3%A4rv

Re: Projekt uaz469

Postitatud: L Dets 05, 2015 12:32 am
Postitas Tanel1998
Üks asi viis teiseni, mootor maas uuesti.. otsustasin et kui teha ss juba korralikult... Oskab öelda keegi mitme poldiga kinnitub uazi kere raamile ?

Re: Projekt uaz469

Postitatud: L Dets 05, 2015 2:33 am
Postitas t4nel
Kas sa ise ei näe?

Re: Projekt uaz469

Postitatud: L Dets 05, 2015 11:04 am
Postitas MetsaVikat
10 või 12 oli minu meelest.

Terv

Re: Projekt uaz469

Postitatud: N Dets 17, 2015 6:50 pm
Postitas Tanel1998
t4nel kirjutas:Kas sa ise ei näe?
Ma soovisin teada palju seal umbkaudu polte on, kui umbkaudu teada siis läheb asi palju kergemalt, kui hakata lambist retsima ja lõhkuma... Pealegi mul garaaziall kehv valgus.. PÄIKEST!

Re: Projekt uaz469

Postitatud: N Dets 17, 2015 6:50 pm
Postitas Tanel1998
MetsaVikat kirjutas:10 või 12 oli minu meelest.

Terv
Tänud!..

Re: Projekt uaz469

Postitatud: N Dets 17, 2015 6:51 pm
Postitas Tanel1998
Nüüd vajaks velgede ja rehvide pealt soovitusi ? st mitu tolli ja millised rehvid, Kuulnud olen et 35 hakkab pooltelgi lendama?

Re: Projekt uaz469

Postitatud: N Dets 17, 2015 6:58 pm
Postitas MetsaVikat
Eelkõige oleneb mismoodi sõita, kõik saab ära lõhkuda.

Mul olid militaarsillad ja volvo laplanderi kulunud rehvid. Toyota 2.4 diisel. Ilmselt rapsisin palju, minul sillad koos ei seisnud. Küll läks reduktori pooltelg, pikk pooltelg, lõpuks sain lahti esimesest difrist ka.

Aga kui rahuliku kulgemisega, siis 35 peaks kannatama sõita küll. Volvo omad olid 34 koma midagi tolli, suhteliselt kitsad.

Re: Projekt uaz469

Postitatud: N Dets 17, 2015 8:25 pm
Postitas mihkel1671
Ise olen pool aastat kolhoosi tala ja 35" sõitnud. Siiamaani rummukad ainult järgi andnud. Motoks 2,5 td umbes 70kw. Rehviks maxxis creepy crawler. Too ei ole eriti räige mustri tüübiga aga siiski. Kevadel plaan uaz-i portaal alla panna. Hetkel teen neile väikest uptatet ketaspiduri näol. Plaan portaalil ka diffid lukku keevitada nagu hetkel kolhoosikatel. Kolhoosi talal poolass samajäme kui portaalil rattavõll. Nii, et väga usku pole selle portaali kohta. Aga kui midagi laguneb, eks siis tuleb ümber teha.