1. leht 1-st

uaz 3303 2,5 diisel (zerna)

Postitatud: N Veebr 26, 2015 11:37 am
Postitas mikk86
tere,lisaks siia veidi infot siis uaz ehitusest,kunagi juba eelmine aasta tuli plaan peale panna diisel mootor,millegipärast sai otsustatud ford scorpio 2,5 51 kw tava diisli kasuks.Asjaga alustamine toimus väga vaevaliselt kuna polnud kellegil aega ega mahti teemaga tegelda-kuni üks-päev sai uaz laiali võetud,kast ja kabiin sai maha võetud ning raamilt hoovastikud,tuled jms..sai eemaldatud,mingi aeg hiljem sai raam puhastatud vesi-liivapritsiga,peale seda kaetud roostemuunduriga ja ka värvitud.Mootori paigaldus hakkas tükk aega hiljem kuna asi jälle seisis mingi aeg,mootor ja sidur jäid fordi omad,fordi siduri kojale sai puuritud uued augud ja keermestatud-kindlasti tegime midagi veel ümber aga hetkel ei tule kõik korraga meelde-eks teine osapool teab ka asjast midagi -kui kellegil vaja siis küll meelde tuletame,kindlasti sai ümber tehtud karteri põhi mis tuli väiksemaks lõigata ja uuesti kokku keevitada,samuti sai tehtud uued mootori kinnitus kronsteinid-(mootoripadjad),keevitatud uus sumbuti,uus siduri töösilinder.Siis asi jälle seisis mingi aeg ja siis sai laiali võetud kast mis sai uue sisu jms..siis peale seda jõudis kätte kabiini järg,kabiini tagumised alumised servad uued keevitatud,pahteltatud terve kabiin,siis krunditud ja värvitud,nüüdseks asi nii kaugele jõudnud et kabiin peal ja ootab uut kasti-millega juba alustatud-arvatavasti tuleb kallutav kast-eks hiljem paistab mis asjast välja tuleb,kindlasti on veel asju mida on ümber tehtud või ära vahetatud kuid ega kõik korraga meelde ei tule!! üritan lisada ka pildi materjali!!

Re: uaz 3303 2,5 diisel

Postitatud: N Veebr 26, 2015 11:39 am
Postitas mikk86
mikk86 kirjutas:tere,lisaks siia veidi infot siis uaz ehitusest,kunagi juba eelmine aasta tuli plaan peale panna diisel mootor,millegipärast sai otsustatud ford scorpio 2,5 51 kw tava diisli kasuks.Asjaga alustamine toimus väga vaevaliselt kuna polnud kellegil aega ega mahti teemaga tegelda-kuni üks-päev sai uaz laiali võetud,kast ja kabiin sai maha võetud ning raamilt hoovastikud,tuled jms..sai eemaldatud,mingi aeg hiljem sai raam puhastatud vesi-liivapritsiga,peale seda kaetud roostemuunduriga ja ka värvitud.Mootori paigaldus hakkas tükk aega hiljem kuna asi jälle seisis mingi aeg,mootor ja sidur jäid fordi omad,fordi siduri kojale sai puuritud uued augud ja keermestatud-kindlasti tegime midagi veel ümber aga hetkel ei tule kõik korraga meelde-eks teine osapool teab ka asjast midagi -kui kellegil vaja siis küll meelde tuletame,kindlasti sai ümber tehtud karteri põhi mis tuli väiksemaks lõigata ja uuesti kokku keevitada,samuti sai tehtud uued mootori kinnitus kronsteinid-(mootoripadjad),keevitatud uus sumbuti,uus siduri töösilinder.Siis asi jälle seisis mingi aeg ja siis sai laiali võetud kast mis sai uue sisu jms..siis peale seda jõudis kätte kabiini järg,kabiini tagumised alumised servad uued keevitatud,pahteltatud terve kabiin,siis krunditud ja värvitud,nüüdseks asi nii kaugele jõudnud et kabiin peal ja ootab uut kasti-millega juba alustatud-arvatavasti tuleb kallutav kast-eks hiljem paistab mis asjast välja tuleb,kindlasti on veel asju mida on ümber tehtud või ära vahetatud kuid ega kõik korraga meelde ei tule!! üritan lisada ka pildi materjali!!

Re: uaz 3303 2,5 diisel

Postitatud: N Veebr 26, 2015 11:45 am
Postitas mikk86
mikk86 kirjutas:
mikk86 kirjutas:tere,lisaks siia veidi infot siis uaz ehitusest,kunagi juba eelmine aasta tuli plaan peale panna diisel mootor,millegipärast sai otsustatud ford scorpio 2,5 51 kw tava diisli kasuks.Asjaga alustamine toimus väga vaevaliselt kuna polnud kellegil aega ega mahti teemaga tegelda-kuni üks-päev sai uaz laiali võetud,kast ja kabiin sai maha võetud ning raamilt hoovastikud,tuled jms..sai eemaldatud,mingi aeg hiljem sai raam puhastatud vesi-liivapritsiga,peale seda kaetud roostemuunduriga ja ka värvitud.Mootori paigaldus hakkas tükk aega hiljem kuna asi jälle seisis mingi aeg,mootor ja sidur jäid fordi omad,fordi siduri kojale sai puuritud uued augud ja keermestatud-kindlasti tegime midagi veel ümber aga hetkel ei tule kõik korraga meelde-eks teine osapool teab ka asjast midagi -kui kellegil vaja siis küll meelde tuletame,kindlasti sai ümber tehtud karteri põhi mis tuli väiksemaks lõigata ja uuesti kokku keevitada,samuti sai tehtud uued mootori kinnitus kronsteinid-(mootoripadjad),keevitatud uus sumbuti,uus siduri töösilinder.Siis asi jälle seisis mingi aeg ja siis sai laiali võetud kast mis sai uue sisu jms..siis peale seda jõudis kätte kabiini järg,kabiini tagumised alumised servad uued keevitatud,pahteltatud terve kabiin,siis krunditud ja värvitud,nüüdseks asi nii kaugele jõudnud et kabiin peal ja ootab uut kasti-millega juba alustatud-arvatavasti tuleb kallutav kast-eks hiljem paistab mis asjast välja tuleb,kindlasti on veel asju mida on ümber tehtud või ära vahetatud kuid ega kõik korraga meelde ei tule!! üritan lisada ka pildi materjali!!

Re: uaz 3303 2,5 diisel

Postitatud: N Veebr 26, 2015 12:23 pm
Postitas mikk86
mikk86 kirjutas:
mikk86 kirjutas:
mikk86 kirjutas:tere,lisaks siia veidi infot siis uaz ehitusest,kunagi juba eelmine aasta tuli plaan peale panna diisel mootor,millegipärast sai otsustatud ford scorpio 2,5 51 kw tava diisli kasuks.Asjaga alustamine toimus väga vaevaliselt kuna polnud kellegil aega ega mahti teemaga tegelda-kuni üks-päev sai uaz laiali võetud,kast ja kabiin sai maha võetud ning raamilt hoovastikud,tuled jms..sai eemaldatud,mingi aeg hiljem sai raam puhastatud vesi-liivapritsiga,peale seda kaetud roostemuunduriga ja ka värvitud.Mootori paigaldus hakkas tükk aega hiljem kuna asi jälle seisis mingi aeg,mootor ja sidur jäid fordi omad,fordi siduri kojale sai puuritud uued augud ja keermestatud-kindlasti tegime midagi veel ümber aga hetkel ei tule kõik korraga meelde-eks teine osapool teab ka asjast midagi -kui kellegil vaja siis küll meelde tuletame,kindlasti sai ümber tehtud karteri põhi mis tuli väiksemaks lõigata ja uuesti kokku keevitada,samuti sai tehtud uued mootori kinnitus kronsteinid-(mootoripadjad),keevitatud uus sumbuti,uus siduri töösilinder.Siis asi jälle seisis mingi aeg ja siis sai laiali võetud kast mis sai uue sisu jms..siis peale seda jõudis kätte kabiini järg,kabiini tagumised alumised servad uued keevitatud,pahteltatud terve kabiin,siis krunditud ja värvitud,nüüdseks asi nii kaugele jõudnud et kabiin peal ja ootab uut kasti-millega juba alustatud-arvatavasti tuleb kallutav kast-eks hiljem paistab mis asjast välja tuleb,kindlasti on veel asju mida on ümber tehtud või ära vahetatud kuid ega kõik korraga meelde ei tule!! üritan lisada ka pildi materjali!!