1. leht 2-st

6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 9:40 am
Postitas mrfox
gaz66+shevy 6.2l diisel automaat kast +toru raam,rekka õhkpadjad.mis klassi see kuuluks ? pole sotti saanud mis on lubatud teha ja mis mitte,rehvi mõõt jne et kust lugeda?

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 10:14 am
Postitas pilgrems

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 10:58 am
Postitas Movistar
Pane üks pilt siia üles sellest asjast.

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 11:32 am
Postitas mrfox
peaks tulema TR2 ju arvele seda elukat ei saa aga seal TR2 pole ju?

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 11:38 am
Postitas mrfox
pilti veel pole ainult jubinad mootor+käigukast,sillad,vahekast,jne kokkuladumis vaev aga paistab suht lihtne on hullemaid asju tehtud ise http://www.kalale.ee/kasutaja/minu-galerii/2D98F

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 11:46 am
Postitas Movistar
Mismoodi sa asja ise ette kujutad ?
Minu nägemuse järgi on sellistest juppidest võimalik kokku toota mingi liikurvahend,millega sõpradega koos metsas pulli teha.
Ei muud.

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 12:05 pm
Postitas mrfox
no nii umbes plaan omgi aga lahe oleks kui saaks võistelda kah,6,2 mootorid mul tegelt paadi tagavara osad ja idee oligi et kui vedelevad siis oleks lahe neid kuidagi kasutada

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 12:09 pm
Postitas mrfox
jõust puudu ei tule oleme asja päris võimsaks ajanud umb 450nm ja kuni 5400 pööret jookseb ,mida tavalised ei tee

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 5:11 pm
Postitas MetsaVikat
Mina arvan, et las inimene ehitab, kõik ei jaksa konkurentsi võimelisi autosi ehitada, aga see ei tähenda, et inimene võistlema ei või tulla.

Tee endale reeglid selgeks ja hakka nende järgi ehitama. TR2 sa poleks nagunii sellega saanud.

http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... 140910.pdf

Offroad racingu reeglid:

http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... 202013.pdf

Veoka reeglid:

http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... 202015.pdf

Aga Moviestar-il on nii palju küll õigus, et nii lihtne see ehitamine nüüd küll pole, et võtad kätte ja teed paari päevaga ära. Komponendid on sul rasked ja suured, aga kui vastab nõuetele, siis miks mitte kuskile võistlema minna. Saad pisiku sisse, ehitad järgmise juba parema(konkurentsi võimelisema) jne.

See minu loll arvamus muidugi.

Edu!

Terv Villu

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 6:01 pm
Postitas tuningman
Pealkiri ja esimene lause, kuni nende rekka õhkpatjadeni oli paljulubav.
Edasine läks minumeelest jamaks.
Aga noh, see vaid minu arvamus ja ei tasu sellepärast meelt heita,
pigem ootan juba, mis sul sellest lõpuks välja koorub. :hihi:


Edu projektiga

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 6:58 pm
Postitas mrfox
miks TR2 ei sobiks elukale,lätlastel ju thetud sihuke juba muidugi ei tea mis mootor neil on,v8 arvan gaz66 originaal see ju poolenõrgem kui 6,2

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 7:02 pm
Postitas MetsaVikat
Ega sa ET2-ga segamini ei aja? Pole kuskilt näidet võtta, aga minu meelest tr2 oli kõvasti moditud seeria toodetud maastur, võin rängalt eksida, vähe kokku puutunud ja ei ole kursis.

Terv. Villu

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 7:07 pm
Postitas mrfox
jah just et2 oli

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 7:37 pm
Postitas mrfox

Re: 6,2l v8 +gaz66

Postitatud: P Veebr 08, 2015 7:58 pm
Postitas yakuzza2
Vee peal lippas see küll ! Aga mis paadist sai ??? :shock: