Luaz baasil kuukulgur
Postitatud: L Dets 29, 2012 4:02 pm
Sel suvel soetasin metalli hinna eest dokumentideta Luazi rondi, plaaniga maale müttamiseks sellest midagi põnevat ehitada.
Praegune idee on teha midagi M274 Mechanical mule taolist - kerge transport-platvorm kahe istekohaga esitelje kohal.
http://www.youtube.com/watch?v=m981qrVzf5g
Meeldib ka see "külje peale" rool, mis võimaldab mugavalt istet võtta.
Sügise poole võtsingi kätte ja lammutasin masinal kere pealt. Sisuliselt 1 päevaga oli "sõitev raam" hoovi peal.
Mõtteid edasiseks:
Teoreetiliselt peaks Luazi sillad olema üksteisega asendatavad, mis tähendab, et suhteliselt lihtsa vaevaga on võimalik teha 4-ratta pööramine.
Kui difrites taldrikud ümber pöörata, on tulemuseks tagamootoriga auto (täpselt nagu ka M274), kuid sapaka mootor on tiba liiga kõrge, et see veoplatvormi alla mahuks. Või siis jääb platvorm ebaproportsionaalselt kõrgele. Jube tore, kui saaks sinna mingi bokseri (VW põrnikas) või siis VW T3 lama-diisel. Paraku pole ühtegi head mootorivarianti leidnud. Diisel iseenesest oleks isegi päris tore...
Samas, olemasolev sapperi mootor on korralikult kapremonditud (Vaz kolvid jne) ja päris jõuline, nii et las ehk jääb. Tegelt saab selle ka madalamaks, aga sel juhul tuleb likvideerida jagaja, teha teistsugune sisselaske kollektor ning investeerida megasquirt komplekti.
Oli ka mingi mõte paigaldada hüdropump, et saaks käitada erinevaid seadmeid - sahk, tõsteseade jne. Tegelikult saaks panna akutõstuki elektrilise pumba.
Autole tulevad alla 16'' plekkveljed, rehve peab vaatama kui laiad saab panna ilma et õõtsadele vastu ei hakkaks käima.
Kindel plaan on roolisüsteem ümber teha - enne oli jubedad loksud igal pool sees, pluss kogu see keerukas hoovastik, millel kronsteinid läbi painduvad. Tõenäoliselt läheb esisilla külge Mosse 2141 roolilatt, lihtsalt põhjusel, et see on mul olemas.
Praegune idee on teha midagi M274 Mechanical mule taolist - kerge transport-platvorm kahe istekohaga esitelje kohal.
http://www.youtube.com/watch?v=m981qrVzf5g
Meeldib ka see "külje peale" rool, mis võimaldab mugavalt istet võtta.
Sügise poole võtsingi kätte ja lammutasin masinal kere pealt. Sisuliselt 1 päevaga oli "sõitev raam" hoovi peal.
Mõtteid edasiseks:
Teoreetiliselt peaks Luazi sillad olema üksteisega asendatavad, mis tähendab, et suhteliselt lihtsa vaevaga on võimalik teha 4-ratta pööramine.
Kui difrites taldrikud ümber pöörata, on tulemuseks tagamootoriga auto (täpselt nagu ka M274), kuid sapaka mootor on tiba liiga kõrge, et see veoplatvormi alla mahuks. Või siis jääb platvorm ebaproportsionaalselt kõrgele. Jube tore, kui saaks sinna mingi bokseri (VW põrnikas) või siis VW T3 lama-diisel. Paraku pole ühtegi head mootorivarianti leidnud. Diisel iseenesest oleks isegi päris tore...
Samas, olemasolev sapperi mootor on korralikult kapremonditud (Vaz kolvid jne) ja päris jõuline, nii et las ehk jääb. Tegelt saab selle ka madalamaks, aga sel juhul tuleb likvideerida jagaja, teha teistsugune sisselaske kollektor ning investeerida megasquirt komplekti.
Oli ka mingi mõte paigaldada hüdropump, et saaks käitada erinevaid seadmeid - sahk, tõsteseade jne. Tegelikult saaks panna akutõstuki elektrilise pumba.
Autole tulevad alla 16'' plekkveljed, rehve peab vaatama kui laiad saab panna ilma et õõtsadele vastu ei hakkaks käima.
Kindel plaan on roolisüsteem ümber teha - enne oli jubedad loksud igal pool sees, pluss kogu see keerukas hoovastik, millel kronsteinid läbi painduvad. Tõenäoliselt läheb esisilla külge Mosse 2141 roolilatt, lihtsalt põhjusel, et see on mul olemas.