Gaz 66 1977a
Moderaator: Moderators
Re: Gaz 66 1977a
G66 on originaalis 290nm.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4650
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Gaz 66 1977a
+1@ Erik. Never ei kesta see 240mm sidur seal- originaal on d=300 ning friktsioonketta laius on 65mm lisaks veel, et originaal kkasti esimene käik on 6,... ja vintsi käitatakse otse 3. käigult.
Käigukasti ülekanded:
GAZ 52,53 ja 66: 1. 6,48, 2. 3,09; 3. 1,71; 4. 1.00 (Gaz 52-03,Gaz 53 ja 53F)
Sama hästi võiksid selle ehituseks kuluva raha lemmikloomade varjupaigale annetada. On kasu kah asjast.
Käigukasti ülekanded:
GAZ 52,53 ja 66: 1. 6,48, 2. 3,09; 3. 1,71; 4. 1.00 (Gaz 52-03,Gaz 53 ja 53F)
Sama hästi võiksid selle ehituseks kuluva raha lemmikloomade varjupaigale annetada. On kasu kah asjast.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Gaz 66 1977a
Wikipedia näitab küll mootori väände momendiks 225nm @2300rpm , võta nüüd kinni kelle õigus on.
Miks sa uputaja nii arvad. Orginaalis on 66. 300mm sidur selle pärast, et ta vedas koormaid mida ilmselgelt minu oma tegema ei hakka.
See 66 peaks kaaluma umbes max 2500kg kui nii paljugi. Kiirused aretama ei kavatse hakata. Maanteele pole plaanis minna. See mootor liigutas golf 2 mis kaalus mul 1200kg(nelikveoline) ja käru oli taga 1500kg ja see auto liikus 0-100 ikka 10s umbes. Mina arvan et sellest täiesti piisab 66 jaoks. Eks näis panen ta peale ära, vähemalt on töökindel, käivitub iga ilmaga ja töötab peaaegu iga nurga all.
Miks sa uputaja nii arvad. Orginaalis on 66. 300mm sidur selle pärast, et ta vedas koormaid mida ilmselgelt minu oma tegema ei hakka.
See 66 peaks kaaluma umbes max 2500kg kui nii paljugi. Kiirused aretama ei kavatse hakata. Maanteele pole plaanis minna. See mootor liigutas golf 2 mis kaalus mul 1200kg(nelikveoline) ja käru oli taga 1500kg ja see auto liikus 0-100 ikka 10s umbes. Mina arvan et sellest täiesti piisab 66 jaoks. Eks näis panen ta peale ära, vähemalt on töökindel, käivitub iga ilmaga ja töötab peaaegu iga nurga all.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Gaz 66 1977a
Miks pannakse suurtele veokatele peale 16-18 l 500-600 hp mootoreid kuikaido83 kirjutas:Wikipedia näitab küll mootori väände momendiks 225nm @2300rpm , võta nüüd kinni kelle õigus on.
Miks sa uputaja nii arvad. Orginaalis on 66. 300mm sidur selle pärast, et ta vedas koormaid mida ilmselgelt minu oma tegema ei hakka.
See 66 peaks kaaluma umbes max 2500kg kui nii paljugi. Kiirused aretama ei kavatse hakata. Maanteele pole plaanis minna. See mootor liigutas golf 2 mis kaalus mul 1200kg(nelikveoline) ja käru oli taga 1500kg ja see auto liikus 0-100 ikka 10s umbes. Mina arvan et sellest täiesti piisab 66 jaoks. Eks näis panen ta peale ära, vähemalt on töökindel, käivitub iga ilmaga ja töötab peaaegu iga nurga all.
need võiks asendada 5,0-5,5 l sama võimsate mootoritega?
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: Gaz 66 1977a
Üks asi on C kati veokas mis peab koormat vedama ja teine asi on väike veokas mis on kergem kui stokis ja ei vea koormad. Ei ole vaja võrrelda siga ja kägu.LR90 kirjutas:Miks pannakse suurtele veokatele peale 16-18 l 500-600 hp mootoreid kuikaido83 kirjutas:Wikipedia näitab küll mootori väände momendiks 225nm @2300rpm , võta nüüd kinni kelle õigus on.
Miks sa uputaja nii arvad. Orginaalis on 66. 300mm sidur selle pärast, et ta vedas koormaid mida ilmselgelt minu oma tegema ei hakka.
See 66 peaks kaaluma umbes max 2500kg kui nii paljugi. Kiirused aretama ei kavatse hakata. Maanteele pole plaanis minna. See mootor liigutas golf 2 mis kaalus mul 1200kg(nelikveoline) ja käru oli taga 1500kg ja see auto liikus 0-100 ikka 10s umbes. Mina arvan et sellest täiesti piisab 66 jaoks. Eks näis panen ta peale ära, vähemalt on töökindel, käivitub iga ilmaga ja töötab peaaegu iga nurga all.
need võiks asendada 5,0-5,5 l sama võimsate mootoritega?
Võibolla tõesti pole see mootor kõige õigem sinna aga sellega mõelda ja arutada veel.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4650
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Gaz 66 1977a
Olen kohanud sellist vaffat Gaz53-me millele oli paigaldet BMW 3,5 R6. Oli tehtud ka huumoripilliks, aga siduri kulu oli suurem kui bensukulu.
Sellise pisikese asjaga pead kah arvestama nagu hooratta mass.
PS: Ajaga on tekkinud üsna arvestatav kogemustepagas erineva huumoriga tegeledes.
Sellise pisikese asjaga pead kah arvestama nagu hooratta mass.
PS: Ajaga on tekkinud üsna arvestatav kogemustepagas erineva huumoriga tegeledes.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Gaz 66 1977a
Sidur kestab kenasti kui pikalt ei libista.Seega oleks ülekanded vaja aeglsemaks saada, muidu tuleb väga tihe siduriremont.
Lihtsaim lahendus on veel ühe jaotuskasti paigaldamine, sealt saab (vabast esisilla kardaani flantsist) ka jõuväljavõtte vintsile.
Lihtsaim lahendus on veel ühe jaotuskasti paigaldamine, sealt saab (vabast esisilla kardaani flantsist) ka jõuväljavõtte vintsile.
Re: Gaz 66 1977a
Seda kommentaari on juba hea lugeda!
See mootor oli ikka enda orginaal käigukastiga, või millegi muuga.
Mis selle gaz-53 eesmärk oli, vedaskoormaid. Kui koormaid vedas siis selge pilt miks nii läks.
Uhti mersul ka ju kaaluga samma auku kui minu oma ja sõidab ja liigu eduliselt, mingit hullu kiirendust ise ei loodagi. Minu oma on ainuke vahe see et on manual kast.
Käigukati ülekanded pole minu omal kõige paremad 1. käik jääb liiga kiireks. Kui see uputaja pandud 53 käigukasti ülekanded õiged on.
Kui rataste suurus võrrelda siis peaksid uputaja ülekanded õiged olema. Lisa aeglustav ülekanne parandaks olukorra.
See mootor oli ikka enda orginaal käigukastiga, või millegi muuga.
Mis selle gaz-53 eesmärk oli, vedaskoormaid. Kui koormaid vedas siis selge pilt miks nii läks.
Uhti mersul ka ju kaaluga samma auku kui minu oma ja sõidab ja liigu eduliselt, mingit hullu kiirendust ise ei loodagi. Minu oma on ainuke vahe see et on manual kast.
Käigukati ülekanded pole minu omal kõige paremad 1. käik jääb liiga kiireks. Kui see uputaja pandud 53 käigukasti ülekanded õiged on.
Kui rataste suurus võrrelda siis peaksid uputaja ülekanded õiged olema. Lisa aeglustav ülekanne parandaks olukorra.
Re: Gaz 66 1977a
Hakkan uurima mida sinna vahele oleks panna ja kas mahub.raulex kirjutas:Sidur kestab kenasti kui pikalt ei libista.Seega oleks ülekanded vaja aeglsemaks saada, muidu tuleb väga tihe siduriremont.
Lihtsaim lahendus on veel ühe jaotuskasti paigaldamine, sealt saab (vabast esisilla kardaani flantsist) ka jõuväljavõtte vintsile.
Re: Gaz 66 1977a
Gaz 66. käigukast oleks sinna kõige õigem jätta 3. käik teeks pea 2korda aeglasemaks ülekande ja saaks kasutada ka orginaal PTO-d. Vintsi väljavõte kiirus jääks samaks nagu orginaalis. Ainult nende kastide omavaheline ühendamine jääks veel välja mõelda.
Re: Gaz 66 1977a
Niisugust hiirepeeru ei ole küll mõtet sinna panna. Kui juba ehitamiseks läheb siis sobiks vast ameeriklase 350+350 saab ka normaalselt sõita, ei pea koguaeg kahe jala ja käega vehkima nagu jooksumaratonil.
Re: Gaz 66 1977a
Kui ma saan sellise normaals korras asja koos manual kastiga hea hinnaga siis võiks mõelda aga he hinnaga ja manual kastiga mis oleks sama aeglaste ülekannetega nagu orginaal ei ole ju saada nii lihtsalt. Kui mingi hädagi on siis juba juppidaga paras kino neil. Pole seda saada ja pole toda saada ja kolmandaks ei tea keegi mis jup siia õieti läheb. Mis mulle üldse selle mootori juures ei meeldi on see et need enamus on ikka nii kiviajast kui vähegi olla saab ja siga rasked on kah.vanapagan kirjutas:Niisugust hiirepeeru ei ole küll mõtet sinna panna. Kui juba ehitamiseks läheb siis sobiks vast ameeriklase 350+350 saab ka normaalselt sõita, ei pea koguaeg kahe jala ja käega vehkima nagu jooksumaratonil.
Käed ja jalad peavadki koguaeg käima muidu hakkab talvel külm
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Gaz 66 1977a
kuressaares üks gaz53 kallaja, mida liigutab patroli 3,3d. kkasti kohta pole uurinud, kuid võin küsima minna, kuidas ja mis koosluses see aparaat toimetab. kui huvitab äkki muidugi
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Gaz 66 1977a
Huvitab ikka! Uuri kindlasti mis käigukast peal on kuidas liigub vs vanamootoriga, kui tüli ei tee Ehk niiviis õnnestub veel lõpuks mingi hea kombo leida.tuningman kirjutas:kuressaares üks gaz53 kallaja, mida liigutab patroli 3,3d. kkasti kohta pole uurinud, kuid võin küsima minna, kuidas ja mis koosluses see aparaat toimetab. kui huvitab äkki muidugi
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Gaz 66 1977a
kastun meeles pidada, kui linna satun.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016