Full Size "BA"...nati infot tehtust

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Garreti turboga on tegemist. Turbo on ilma wastegateta. Tänu sellele on spool time jube aeglane ja sõna otseses mõttes ainus võimalus boosti tõsta on rohkem kütet silindrisse loopida, mis väljendub suuremas heitgaaside koguses, mis spoolib turbsi kiiremini ja kiiremini ning veel kiiremini, mis omakorda tõstab siis rõhku. Ilmselt pole wastegatet vaja, kuna väljund on suurem kui sisend ja selle mootori tootlikuse juures ei saa väga lolliks minna.
+372 5028488
Kasutaja avatar
EleCTriC1
Fitting 38"
Postitusi: 219
Liitunud: L Dets 06, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas EleCTriC1 »

oot oot... Wastegate puudumine turbol spool time otseselt ei mõjuta...
Wastegate lubab mootorisuhtes ohutumalt kasutada pisemat turbot suurema boosti saavutamisel. (sealhulgas käigu vahetusel ja muudel sellistel võimaliku detonatsiooni eest kaitsev)

segadus... kas siis tigu on nii suur, et ei puhu rohkem peale, mootor väike või yle 1500 pöörde ei sõida?
Kui tigu miskit eriti ei puhu siis ei ole tal ka mõtet ju?

Wastegate saad välise ka panna.. võta mõni vana audi 200 väline wastegate klapp, vaakumile punn ette ja ylejäänud on pealt kruviga reguleeritav
1 rool, 2 paaki, 3 kojameest, 4 ratast, 5 uust, 6 silindrit, 7 istet, 8 topsihoidjat Pilt
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kuna on 100% avatud siibriga lõõrid, siis on wastegatest pohlad ja käiguvahetusel ei puhu see pilli.

Tigu suur, mootor väike, pöörded max 4500. Eks nende koosmõjul ole Banks sinna ilma wastegateta turbo pannud. 6.5TD tehase setupi puhul lüüakse ka wastegate 100% kinni, et mingitki rõhku ülesse saada.
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Eks suur asi on sellisel diislil juba rõhk väärtusega 0, sest mootor ei pea oma olematut imemisvõimet realiseerima, vaid sellest tulenevalt saab kütus rohkem õhku, et puhtamalt ja efektiivsemalt põleda.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

jr kirjutas:Kuna on 100% avatud siibriga lõõrid, siis on wastegatest pohlad ja käiguvahetusel ei puhu see pilli.
Blowoff on see asi mille võib ilma siibrita diislil ära jätta - ei saa ma siinkohal aru sellest wastegate jutust

1100F @ 11 PSI = paljuvõitu :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Eks ole siis näha. Praegu on GM enda speki järgi asi paikka keeratud. Kunagi oli selle sama turbokomplektiga 6.2D GM enda poolt müügis koos tema enda garantiiga.

Seda teades, on seal ilmselt veel omajagu puhvrit rumalusteks.
+372 5028488
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

MahviaDeTyrk kirjutas:
jr kirjutas:Kuna on 100% avatud siibriga lõõrid, siis on wastegatest pohlad ja käiguvahetusel ei puhu see pilli.
Blowoff on see asi mille võib ilma siibrita diislil ära jätta - ei saa ma siinkohal aru sellest wastegate jutust

1100F @ 11 PSI = paljuvõitu :roll:

Siis on sul veel paju õppida ... :roll:
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
pimeroolis
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 136
Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval

Postitus Postitas pimeroolis »

tere.Kuidas cheviga lood on kas BB aiste vahel juba ei ole kuulda olnud vähe aega, kas käigukast on sellele marutamisele vastu pidand
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ei ole BB aiste vahel. On 6.2D koos turboga. Tellitud on ka nüüd suuremad pihustid, et maksimaalne sellest setupist välja võtta. K.kast peab hästi vastu.
+372 5028488
-Tegelane-
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: L Aug 08, 2009 5:42 pm

Postitus Postitas -Tegelane- »

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

-Tegelane- kirjutas:http://www.auto24.ee/used/710512
Miks müügis ??
Tuulutaks garaazi natuke...
+372 5028488
Kasutaja avatar
DieZel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: K Okt 24, 2007 8:04 pm

Postitus Postitas DieZel »

jr kirjutas:
Kodanik2 kirjutas:Kas sul ees pool libisevat difrit ei ole? Minu käes oleval isendil on eesi difril ka kettad sees.
Ei, Military chevydest on ainult ambulantsil lukk ees Dana 60 olemas ja see ei ole mitte libisev vaid 100% Detroit Locker. Libisev lukk D60 sillas, mis on Chevy all esimeseks sillaks on kellegi samodelkin või siis special order diileri käest.
Leidsin manuaalist ülesse:

M1028 Truck, Cargo, Tactical, 1 1/4 Ton, 4x4 CUCV:Front axle on all variants is Dana 60 with Spicer Trac-lok (limited slip) and locking hubs, ratio: 4.56:1.
Rear axle on M1028 and A1: 10.5 inch Corporate 14 Bolt with "No-spin/Detroit" differential locker. Ratio: 4.56:1

Mul on endal m1028, ja sama asi on sees...Nii et ei ole samodelkin :o
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas jr »

Trac-Loc on ette ainult ambulantsi versioonile pandud. Olen selles üsna veendunud, peale sõjaväelaste enda manualide sirvimist. Kui midagi kuskil väidab teisiti, siis on see info puudulik. M1028 on liiga üldistav. Ning aegamööda võivad sillad autode all sõjaväes vabalt ka rännata, nii et nii vana auto kohta üldse midagi kindlat väita on üldse riskantne.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas jr »

Sai ette tehtud kardaan, vahekasti poolt püsikiirusliigendiga. Kardaan alla, turbol rõhud ülesse, pidurilt jalg maha, et liikuma saada - käis üks hele pauk ja läinud see püsikiirusliigend oligi. Mõttetu proov oli, aga noh oli vaja ikka tõestada, et sellest asja ei saa. Läheb topletristidega kardaan alla tagasi.
+372 5028488
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust

Postitus Postitas Daniel »

Ma imestan et su np208 sellele kõigele veel vastu peab ?

muidu aga 5 pluss punkti proovimise eest :mrgreen:
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”